Raskaaksi 2025

Tänään pääsee vihdoin reissusta kotiin miehen luo!😍 Toivottavasti ei ois liian myöhästä alottaa talletteluja, kun aika vahva viiva tuli jo ovulaatiotestiin 🫣😅 Selkeesti vaaleampia oli edellisten päivien, toki on tullu urheiltua ja uitua paljon joten myös juotua vettä ihan hulluna, mutta nythän onkin vasta kp11. Täytyy jatkaa testailua, tarkkailla muita oireita ja kaataa miestä ahkerasti 🥳🤣

Liitteet

• IMG_20250228_100234_edit_2391165033380028.jpg
    IMG_20250228_100234_edit_2391165033380028.jpg
    179.6 KB · Katsottu: 99
Täällä olis ovis tuloillaan oireista päätellen. En oo jaksanut hankkia testejä, vaikka on ollut mielessä. Yleensä tulee sen verran selvät oireet. Mulla on sekä se raskaus, josta tytär syntyi, että keskenmennyt raskaus alkaneet ihan random kierroista. OI-lääkkeillä, progetuella, ovistesteillä tai ravintolisillä ei meidän tapauksessa oo ollut mitään vaikutusta. Ilmeisesti noin parin vuoden välein osuu kuu ja tähdet kohdilleen. Täytyy vaan odotella ja toivoa, että seuraava vauva saadaan syliin asti.

Täällä olis ovis tuloillaan oireista päätellen. En oo jaksanut hankkia testejä, vaikka on ollut mielessä. Yleensä tulee sen verran selvät oireet. Mulla on sekä se raskaus, josta tytär syntyi, että keskenmennyt raskaus alkaneet ihan random kierroista. OI-lääkkeillä, progetuella, ovistesteillä tai ravintolisillä ei meidän tapauksessa oo ollut mitään vaikutusta. Ilmeisesti noin parin vuoden välein osuu kuu ja tähdet kohdilleen. Täytyy vaan odotella ja toivoa, että seuraava vauva saadaan syliin asti.
Näinhän se todellisuudessa taitaa mennä, että osuu kuu ja tähdet kohdilleen 😊 Sitä myös odotellessa.

Pakko hehkuttaa kun ollut huolta liian lyhyestä luteaalista (8-10 päivää) et niin vaan nyt on ekaa kertaa 11.pv loppumassa tänään, jos vielä yhen päivän menkat antais odottaa itseään niin oltais normaalin pituisessa luteaalivaiheessa! Normipituus siis on 12–14 vrk. Pienestä sitä voi ihminen iloita 😅

@marik91 Kiitos tsempistä jatkaa oviksen testailua. Viiva lähti vahvistumaan ja ovis oireet alkoi ilmaantumaan. Eilen talleteltiin, kun digitesti näytti vielä negaa, mutta nyt aamulla hymynaama vastassa. Täytyy vielä tänään ja huomenna jaksaa ukkelia hätyytellä. Sit voisikin todeta, että ensimmäinen kierto varmaan ikinä, kun sattuu täsmälleen oviksen ympärille tallettelut. Ja varmaan sit viimeinen koska seuraavan oletetun ovis ajankohdan aikaan ollaan eri paikkakunnilla ukkelin reissutyön vuoksi.

Mikäli täällä on muitakin, jotka ovat miettineet verikokeissa käyntiä näin raskautta ajatellen niin vinkkinä, että Puhdilla on -15% ale 3.3.2025 asti. Esimerkiksi raskautta suunnittelevan testipaketti alennuksineen 130,90€.

Itse olen vähän pohdiskellut että käviskö verikokeet tarkastuttamassa. Esim. D-vitamiini ja ferritiini on itselle ne jotka ehkä eniten kiinnostaisi.

Mä plussasin 30.1, rv 3+4, jo ihan selkeä puolivahva viiva rfsu herkkään. Siitä parin päivän päästä tuli clearblue -testiin vahva plussa ja digiin 1-2. Neljän päivän välein tein digin ja sain 2-3, ja sit jo 3+.

Maanantaina kävin varhaisultrassa, yksi vauvanalku ja vahva syke, vastasi viikkoa 7+2 💗💗💗

Mulla oli iso keskenmenon pelko. En pystynyt jakamaan tänne mitään. En vieläkään meinaa uskoa todeksi 🥰 Meillä oli tasan yksi kerta ovisaikaan ja mä olin silloin flunssassa. Nyt näyttää hyvältä kaikki ja uskaltaa vähitellen luottaa paremmin. Meillä taisi olla aika iso vaikutus sillä, että mies pystyi kokonaan lopettamaan tupakoinnin syksyllä.

Mulla ei aluksi ollut mitään oireita, että ihan samat alamaha - ja selkäkrampit kuin yleensä ennen menkkoja. Sitten vähitellen rinnat on kasvaneet ja kipeytyneet. Suu on koko ajan kuiva, janottaa paljon ja usein pissahätä. Ja nyt on viikon verran ollut 24/7 pahoinvointia. Rankempaa kuin aiemmissa raskauksissa. Ja aivan tosi iso väsymys. Että en tiedä miten kykenen töihin ensi viikolla.. tämän viikon olen ollut lomalla ja myös täytynyt peruuttaa menoja.

Paljon plussaonnea kaikille! 💖💖💖 se tosiaankin voi tapahtua kun vähiten odottaa 🥲

Liitteet

• IMG20250203151101.jpg
    IMG20250203151101.jpg
    506.2 KB · Katsottu: 170
  • IMG20250210154758.jpg
    IMG20250210154758.jpg
    975.8 KB · Katsottu: 171
  • IMG-20250224-WA0031.jpeg
    IMG-20250224-WA0031.jpeg
    882.1 KB · Katsottu: 169
Mä plussasin 30.1, rv 3+4, jo ihan selkeä puolivahva viiva rfsu herkkään. Siitä parin päivän päästä tuli clearblue -testiin vahva plussa ja digiin 1-2. Neljän päivän välein tein digin ja sain 2-3, ja sit jo 3+.

Maanantaina kävin varhaisultrassa, yksi vauvanalku ja vahva syke, vastasi viikkoa 7+2 💗💗💗

Mulla oli iso keskenmenon pelko. En pystynyt jakamaan tänne mitään. En vieläkään meinaa uskoa todeksi 🥰 Meillä oli tasan yksi kerta ovisaikaan ja mä olin silloin flunssassa. Nyt näyttää hyvältä kaikki ja uskaltaa vähitellen luottaa paremmin. Meillä taisi olla aika iso vaikutus sillä, että mies pystyi kokonaan lopettamaan tupakoinnin syksyllä.

Mulla ei aluksi ollut mitään oireita, että ihan samat alamaha - ja selkäkrampit kuin yleensä ennen menkkoja. Sitten vähitellen rinnat on kasvaneet ja kipeytyneet. Suu on koko ajan kuiva, janottaa paljon ja usein pissahätä. Ja nyt on viikon verran ollut 24/7 pahoinvointia. Rankempaa kuin aiemmissa raskauksissa. Ja aivan tosi iso väsymys. Että en tiedä miten kykenen töihin ensi viikolla.. tämän viikon olen ollut lomalla ja myös täytynyt peruuttaa menoja.

Paljon plussaonnea kaikille! 💖💖💖 se tosiaankin voi tapahtua kun vähiten odottaa 🥲
Paljon onnea! :Two-hearts:

Ero tuli ja keskeytys sitten siihen päälle. En pärjää yksin vauvan kanssa koska ei ole tukiverkostoa. Huhuh miten asiat voikaan muuttua ihan hetkessä.
Voi ei...Olen kokenut vastaavan tilanteen,ja siitä aikaa jo 16 vuotta. tiedän siis kuinka kurjalle ja hirveän epäoikeudenmukaisuudelle se tuntuu. Mutta siinä kohtaa ajattelin lasta,jota isä ei halunnut. Että ei ole hyvä syntyä jos kylmästi vain hylkää eli lapsen isä ei halunnut lapsen antaa syntyä. Vaikka sinä päätät asiasta aina lopullisesti👍🏼😓Päädyin siis itse myös tuohon ratkaisuun. Otan osaa menetykseen ja halauksia ja voimia tähän raskaaseen koettelemukseen.

Tälläistä eilen ja edellispäivänä eli testasin aamuisella päivää ennen menkkojen oletettua alkua (vasen testi) Rfsu herkkään haamu. Rfsu liuskaan eilen aamulla positiivinen. En uskalla iloita sillä koin kkm 11/24.

Liitteet

• IMG_2771.jpeg
    IMG_2771.jpeg
    263.3 KB · Katsottu: 106
  • IMG_2791.jpeg
    IMG_2791.jpeg
    1 MB · Katsottu: 110
Täällä pe digitaalinen ovistesti nega. Eilen en testannut kun talo täynnä vieraita. Tänään äsken testattu hymynaama digiin eli kun vieraat saadaan koteihinsa pitää talletella 😅🙈😂

Täällä odotellaan ensi viikolle jälleen kp1 saapuvaksi.. dpo10 ja testi ei ole vahvistunut, päin vastoin häviää taas..😞 eli samalla kaavalla kuin ennenkin. Turha tässä enää testailla tähän kiertoon, yleensä seuraavana kahtena päivänä heikkenee entisestään eikä viivapaikkoja ilmesty edes tähän testimalliin. Se ois sit parin viikon päästä aukkari ja toivottavasti sais jotain troppia tukemaan kiinnittymistä.

Postataan tämä nyt kuitenkin tänne, jos tästä jollekin on joskus vertaistukea.
IMG_20250302_094908.jpg

@Tölli90 Voi ei, miten kamala tilanne. Paljon voimia sinne. ❤️💔

Mulla alkoi yllättäen menkat pari päivää kierukanpoiston jälkeen. Laskeskelin, että ovulaatio pitäisi osua ensi viikon puoliväliin. Tänään alkoi jo vähän ovisoireita olemaan ja oli pakko tehdä eka testi. Ei vielä huippua, joten veikkaan, että menee arvioimaani ajankohtaan. Mies lähti just parin päivän reissulle, mutta sen jälkeen alettava tositoimiin. 😄

Takaisin