40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan haaleita testit mutta jatkan testaamista. Tosiaan eka kierto kierukan poiston jälkeen. Menkat kesti sen ihanat 9pv. Eli hyvässä lykyssä voi olla kp 17/18 ehkä ovis jos kroppa toimii

Liitteet

• IMG-20250221-WA0015.jpeg
    IMG-20250221-WA0015.jpeg
    544.9 KB · Katsottu: 90
Mulla eka kierto kierukan poiston jälkeen. Ei mulla mitään isoja toiveita tämän ekan kierron suhteen ole.. Mutta mielenkiintoista nähdä, miltä alkaa kroppa tuntumaan omilla hormoneilla. ☺️ Sattui silmiin Terveystalon mainos verikoepaketista raskautta suunnitteleville, ostin sen, josko ensi viikolla ehtis käydä.. Ihan hyvää infoa, että ei olisi ainakaan mitkään arvot pielessä. Ubikinonin otin uutena lisäravinnevalikoimaan tähän kiertoon. Muita menee siis D-vitamiini, omega 3, foolihappo, gelee royal, magnesium + B6, sinkki silloin tällöin.

Hassua, kun tuntuu tulevan vauvauutisia oikealta ja vasemmalta nyt vastaan. Olispa se merkki jostain, että omallekin kohdalle vielä voisi osua. 🥰

Olipa kiva löytö tämä ryhmä, minäkin liityn mukaan. Esikoisesta raskauduin luomusti juuri ennen hoitojen alkamista. Täytin juuri 41 ja ollaan nyt 3 kiertoa yritetty. Lopetin yöimetyksen gynen suosituksesta kun vauvamme täytti 6kk. Soitin Ovumiaan ja siellä suositeltiin ensikäyntiä toukokuulle jos ei luomusti raskaudu sitä ennen. Hoitojen alkaessa imetys pitää olla loppunut. Ristiriitaiset fiilikset, kun olen tykännyt kovasti imettää ja edelleen imetän aamun, päivän ja illan aikana n. 5 kertaa. Ja mietin minkä verran tämä häiritsee raskautumista. Eniten sitä häiritsee kuitenkin stressaaminen. Olisipa siihenkin joku stressinpoistaja vitamiini, jota voisi syödä 😅.

Olipa kiva löytö tämä ryhmä, minäkin liityn mukaan. Esikoisesta raskauduin luomusti juuri ennen hoitojen alkamista. Täytin juuri 41 ja ollaan nyt 3 kiertoa yritetty. Lopetin yöimetyksen gynen suosituksesta kun vauvamme täytti 6kk. Soitin Ovumiaan ja siellä suositeltiin ensikäyntiä toukokuulle jos ei luomusti raskaudu sitä ennen. Hoitojen alkaessa imetys pitää olla loppunut. Ristiriitaiset fiilikset, kun olen tykännyt kovasti imettää ja edelleen imetän aamun, päivän ja illan aikana n. 5 kertaa. Ja mietin minkä verran tämä häiritsee raskautumista. Eniten sitä häiritsee kuitenkin stressaaminen. Olisipa siihenkin joku stressinpoistaja vitamiini, jota voisi syödä 😅.
Heippa ja tervetuloa mukaan! 🤗 Onpas ikävä tilanne siinä mielessä, että pitäisi päättää lopettaa imetys ennen kuin muuten haluaisi.. 😢 Toivottavasti teillä tärppäisi ennen kevättä, vaikka vielä päivisin imetätkin vielä. 🙏 Se on totta, että stressaaminen, ei ainakaan auta asiassa. Toivottavasti löytäisit jonkinlaisen mielenrauhan tilanteeseen. ♥️

Liityn tännekin, kirjoittelinkin jo jotain tuohon toiseen ketjuun. 41v ja toiveissa olisi esikoinen. Ehkä piti näin pitkään elää, että vauvahaaveet nousi pintaan uuden kumppanin kanssa. Yksi km takana kaksi vuotta sitten, joilloin raskaus tuli niin yllätyksenä ja meni lopulta kesken. En sen kummemmin halua avata tilannetta. Mutta siitä päätellen raskautuminen voisi tapahtua vaikka ikää on jo.. Varovaisesti kuitenkin elän toiveen kanssa, että voiko siitä tulla totta.. Ehkäisy lopetettiin tammikuussa, elämäntapoja muutettu, lisävitamiinia ja äideille tarkoitettua vitamiinia popsittu jo muutaman kuukauden ajan ennen ehkäisyn lopettamista.

Täällä näyttää moni tikuttelevan ovista, siihen en nyt vielä ole ryhtynyt vaan ihan kalenterista laskenut päiviä. Jotain kummallisia oireita tässä vajaan viikon on ollut (kp 24), vähän kuin menkat olisi alkamassa mutta ei kuitenkaan, järkyttävä turvotus, töissä tullut aamupäivisin etovaa oloa ja väsyttää ihan vietävästi. Tiedä sitten kuvittelenko, vai olisiko jotain jo tapahtunut.. en nyt halua tehdä vielä mitään testejä, menkkojen alkamispäivä olisi vasta ensi viikon loppupuolella..

Tervetuloa kaikki uudet. @Astra83 @Vapaalaskija

Täällä menossa kp 23/35 ehkä, voi olla pitempikin kierto kun ovis oli vasta kp21. Ei mitään tuntemuksia. Vähän välillä alamahaa juilii mutta ei muuta. Vaikka mun ovistesti oli supervahva niin ei mulla ollu mitään limoja. Alamahakivut oli ei muuta. Siksi en jotenki usko että tärppäisi. Kun kaikki puhuu että limat pitää olla...

Takaisin