Olisipa sellaisia taikakeinoja joilla saisi hyviä alkioita ja nopeasti...

Ekassa punktiossa saatiin vain 3 kerättyä, joista yksi oli se 'golden egg' (ja sen siirrosta saatiin lapsi).
Toisessa keräyksessä 6 alkiota, ja taas yksi euploidi.
Joten kun kolmannesta keräyksestä saatiin 10 alkiota testattavaksi, olin tosi tyytyväinen... Mutta nehän oli kaikki sitten moniviallisia.
Eli ehkäpä ne 10 alkiota, mitä tuoresiirrettiin ennen PGS -testiä olivat kuraa, vaikka niistä puolet olikin blastoja.
Vuoden verran olin DHEA-, ubikinoni- (600mg) ja sinkkikuurilla, kävin akupunktiossa, popsin parapähkinöitä ja ananasta, ja pidin amulettia
Erona noissa kierroissa oli, että yhdistin Gonalin ja Menopurin (ensiksi 'rekrytoitiin' mahdollisimman monta munasolua Gonalilla, ja kypsytettiin Menopurilla).
Ja ennen PASia lamautettiin oma hormonitoiminta ERAa varten (ja sama tietysti ennen siirtoa). Alkioliimaa myös käytettiin, ja vaihdoin cyclot proge-pistoksiin.
Lääkäri sanoi että jokainen kierto on omanlaisensa, ja että joskus saadaan monta munasolua, jotka jatkavat kehitystä, joskus vain muutama, mutta mikään ei kerro niiden laadusta, paitsi PGS. Itse asetin takarajaksi 45v.synttärit, ja kovalla tahdilla pumppasin kaikki munasolut ulos 4kk ennen sitä, että saisi maksimoitua mahdollisuudet saada edes yksi euploidi.
Me olimme yksityisellä ulkomailla hoidoissa, ja onnekkaita siinä, että lääkäri oli valmis muuttamaan hoitokaavaa tarvittaessa.