Pelottaa niin paljon uusi raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Laila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin ei sitä oikein osaa tuossa tilanteessa 😞 tosi paljon tsemppiä sinulle!
Toivotaan kummallekkin että kolmas kerta toden sanoo❤️
Juuri näin, toivotaan parasta molemmille ja kyllä sitten varmasti osaa vähän jo relatakin, jos alusta pääsee yli ! Tsemppiä ❣️

No se varmaan on silloin viikolla 12-13 eli 3-4 viikon päästä. En kyllä pysty mitenkään sinne asti odottamaan varsinkin kun tunne että mennyt kesken 😞
Tiedän, että on vaikea antaa yhtään tilaa sille ajatukselle, että raskaus voisi kuitenkin jatkua normaalisti. Mutta on mahdollista, että kaikki on hyvin. Yritä jaksaa ja saada ajatuksia kääntymään johonkin muuhun. ❤️

Kiitos sinulle ☺️ minulla todettu pieni myooma kohdussa. Lääkäri sanoi ettei se vaikuta mutta netistä luin muuta että ne aiheuttaa keskenmenot😞
Myoomasta. Minäkin olen raskaana 22+3 ja myooma todettu. Se on kasvanut 10*9 cm kokoiseksi ja sen kasvua seurataan, tehdään synnytystapa-arvio ja katsotaan alkaako esim viedä vauvalta tilaa. Oireita ei ole, tuntuu vaan omaankin käteen se kyhmy kun kokeillee

Ja nyt luin muitakin viestejä. Minullakin oli raskautta ennen kaksi keskenmenoa, joten tsemppiä ❤️ etsin vaan keskusteluja tuosta myoomasta kun se mietityttää ja onhan sekin voinut myös olla yksi syy keskenmenoihin. Alkujaan se oli n 3*4cm kokoinen

Nyt ollut jo paripäivää kipu ja paineentunne tuolla alamahassa/alakohdussa aina kun liikun tai seison. Loppuu aina kokonaan kun menen puolimakaavaan/makaavaan asentoon/kyljellee mutta alkaa taas kun liikun. Mistähän voisi olla kyse 😞

Voi olla harjoitussupistuksia. Minulla alkanut ne kaikissa raskauksissa joskus puolenvälin jälkeen. Kohtu kiristyi ja tuntui paineiselta. Itselläni se tunne oli jonkin verran epämiellyttävä, mutta ei se kuitenkaan ihan kipua ollut. Jos tunne jatkuu ja koet kipua, niin ainahan voi olla synnärille/neuvolaan yhteydessä.

Voi olla harjoitussupistuksia. Minulla alkanut ne kaikissa raskauksissa joskus puolenvälin jälkeen. Kohtu kiristyi ja tuntui paineiselta. Itselläni se tunne oli jonkin verran epämiellyttävä, mutta ei se kuitenkaan ihan kipua ollut. Jos tunne jatkuu ja koet kipua, niin ainahan voi olla synnärille/neuvolaan yhteydessä.
En usko kyseessä olleen harjoitusupistukset. Olen siis ennenkin ollut raskaana. Ja kipu kesti monta h. Ultrassa käyty mutta syytä kivulle ei löytynyt.

En usko kyseessä olleen harjoitusupistukset. Olen siis ennenkin ollut raskaana. Ja kipu kesti monta h. Ultrassa käyty mutta syytä kivulle ei löytynyt.
Hyvä, että kaikki kuitenkin hyvin. Pelottavaakin tuo on, mutta hyvä kun levossa helpottaa. Varmasti se lepo onkin nyt tärkeää.

Takaisin