VäriSointu
Supliikin supersankari
Vivian 8
Amelia 4
Milena 11 (+1)
Livia 18 (-2)
Amelia 4
Milena 11 (+1)
Livia 18 (-2)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livia on sellainen, että olen useamman kerran kuullut sen päässäni Olivia ja sitten saanut paheksuvia katseita kutsuessani jonkun lasta Oliviaksi. Ei kai siinä nimenä ole mitään vikaa, mutta minua vain ärsyttävät vanhemmat, jotka antavat lapsilleen erikoisen tai epäkäytännöllisen nimen ja sitten loukkaantuvat, kun se kuullaan tai kirjoitetaan väärin. Niin sitten yhdistän nimen Livia mielessäni tällaisiin vanhempiin ja siitä on sen takia negatiiviset mielikuvat.
Miun nimeni kirjoitetaan käytännössä aina väärin (ja sanotaan väärin noin puolet kerroista) ja syytän tästä täysin vanhempiani, enkä niitä ihmisiä, jotka kirjoittavat sen sillä yleisemmällä tavalla.![]()
Eihän siinä mitään, jos ei siitä suutu. Mie en jaksa kyllä edes omaa nimeäni korjata, kun en vaan enää jaksa.Mulla taas on täysin oma lehmä ojassa tässä kisassa, koska mun lapsen nimi on Vivia. Eli tässä kisassa Vivian vahvoilla mun näkökulmasta ja Livia toisena, molemmissa yhden kirjaimen eroVivia on suht harvinainen, ja kyllä saa välillä korjata ettei se ole Vivian, mut en mä siitä kellekään kyl suutu jos sanoo Vivian. Sit alkaa ärsyttään jos pitää samalle ihmiselle korjata useamman kerran, koska tuntuu ettei ko ihminen välitä.