Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komppasivatko nipt tulokset yhdistelmäseulaa? Oliko teillä millaiset riskikertoimet, jos saa kysyä? Minäkin olen miettinyt edelleen tätä niptiä omakustanteisesti. Mutta ajatus raskauden keskeyttämisestä nyt olisi kauhea.Onko täällä muita, joilla on jo tiedossa tulevan lapsen sukupuoli? Me käytiin omakustanteisesti NIPT:ssä ja sieltä sai halutessaan tiedon myös sukupuolesta. Saatiin siis tietää, että poika on tulossa![]()
Mentiin NIPT:iin itseasiassa jo ennen yhdistelmäseulaa, kun oli sopivasti muutakin menoa Tallinnassa. NIPT:ssä kaikki oli kunnossa. Siinä tulokset ilmoitetaan siis, että onko kohonnutta riskiä vai ei ja melllä ei ollut kohonnutta riskiä.Komppasivatko nipt tulokset yhdistelmäseulaa? Oliko teillä millaiset riskikertoimet, jos saa kysyä? Minäkin olen miettinyt edelleen tätä niptiä omakustanteisesti. Mutta ajatus raskauden keskeyttämisestä nyt olisi kauhea.
Jos vielä sopii kysyä, niin kävittekö laajassa vai suppeassa niptissä ja kuinka paljon se maksoi? Täällä on hurjan kallista.Mentiin NIPT:iin itseasiassa jo ennen yhdistelmäseulaa, kun oli sopivasti muutakin menoa Tallinnassa. NIPT:ssä kaikki oli kunnossa. Siinä tulokset ilmoitetaan siis, että onko kohonnutta riskiä vai ei ja melllä ei ollut kohonnutta riskiä.Sen jälkeen saatiin myös yhdistelmäseulan tulokset, jotka oli luokkaa 1:40 000 ja 1:100 000. Tulokset siis komppasivat, myöskään yhdistelmäseulassa ei ollut kohonnutta riskiä.
Toki sopii kysyä! Käytiin Tallinnassa Next Fertilityssa, jossa tää maksoi 340 e. Sisälsi laajan tutkimuksen+ultran. Tallinnassa on myös ainakin Confido, jossa tiedän joidenkin käyneen. Suomessa on joo tosi kallista, siksi mekin päädyttiin Tallinnaan. Mun ymmärtääkseni Tallinnan NIPT:t on aina laajoja.Jos vielä sopii kysyä, niin kävittekö laajassa vai suppeassa niptissä ja kuinka paljon se maksoi? Täällä on hurjan kallista.