Äitiysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koet tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?

En vielä ole. Yritän sinnitellä kesän yli niillä mitä on. Väljä mekko ja urheiluleggarit jalassa. 😊

En vielä ole. Yritän sinnitellä kesän yli niillä mitä on. Väljä mekko ja urheiluleggarit jalassa. 😊
Toivon toimiva kombo. Onkos sulla mitä vaatehaaveita syksyyn / talveen?

Olen nyt viikolla 31 ja olen tähän mennessä hankkinut vain yhdet viralliset äitiysfarkut. Pukeuduin jo ennen raskautta aika pitkälti yli isoihin XL ja XXL paitoihin, joten olen pärjännyt niillä vielä toistaiseksi. Nyt pitäisi kyllä hankkia pakkasia varten pitkähihaisia ja paksummat housut :D Lainailen aika paljon myös miehen vaatteita, kun käyttää XXL miesten kokoa :P Kävin tänään katselemassa ja hirveän huonosti perusvaate kaupoista saa isompia kokoja kuin XL ja äitiysvaate valikoima on sitäkin niukempi. Pakko varmaan tilailla vaan netistä. Ilmiantakaa hyviä nettikauppoja äitiysvaatteille <3

Olen nyt viikolla 31 ja olen tähän mennessä hankkinut vain yhdet viralliset äitiysfarkut. Pukeuduin jo ennen raskautta aika pitkälti yli isoihin XL ja XXL paitoihin, joten olen pärjännyt niillä vielä toistaiseksi. Nyt pitäisi kyllä hankkia pakkasia varten pitkähihaisia ja paksummat housut :D Lainailen aika paljon myös miehen vaatteita, kun käyttää XXL miesten kokoa :P Kävin tänään katselemassa ja hirveän huonosti perusvaate kaupoista saa isompia kokoja kuin XL ja äitiysvaate valikoima on sitäkin niukempi. Pakko varmaan tilailla vaan netistä. Ilmiantakaa hyviä nettikauppoja äitiysvaatteille <3

Sä sentään olet ostanut jotakin.
Mulla virallisten äippä vaatteiden saldo on yhä nollassa.
Pari uutta collegepaitaa olen pakkasilla hankkinut, XL koossa, mutta hihojenn pituuden takia olisin tehnyt sen siten ilman raskauttakin. Juuri eilen otin käyttöön uudet farkut alelöydöt tammikuulta-24 ja olivat just passelit.
Rintsikoita pitäisi käydä ostamassa. tavoitteena olisi löytää hyvät imetysliivit ja pari pitkähihaista vaaka vetoketjulla olevaa imetyspaitaa.
Verkkokaupoista en ole koskaan mitään vaatteita tilannut, jokohan olisi sen aika?

Mulla kahdet äitiyshousut, neljät äitiys treenitrikoot. Paidat onkin sitten venytettyjä normi paitojani. 😂 Voi sitten hyvillä mielin ostella uusia normipaitoja kun on sen aika 🤌🏽

Takaisin