Yleinen keskustelu

Mulla samat plus vielä Flo ja Libero😇
Nämä minullakin, harvemmassa käytössä toki. Preggersissä on ovulaation mukainen rv menossa ja preglifessa menee neuvolan laskema 😂 vaikka ero ei edelleenkään ole kun 2-3 päivää xD

Mulla kanssa Preggers, Preglife, Libero, Flo (josta kyllä se ilmainen versio) ja Raskaus+. Huvittavaa miten näissä kaikissa on aina eri koko sikiöllä per viikko. Saattaa tässä vaiheessa heittää 100 g esim paino :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mistähän löytäisin puuvillaiset äitiyssukkahousut, mielellään mustat? Yhdet mustat puuvillasekoitesukkikset löysin ja toisella merkillä oli eri värisenä. Kaikki tuntuu olevan vain polyamidia tms.

Mistähän löytäisin puuvillaiset äitiyssukkahousut, mielellään mustat? Yhdet mustat puuvillasekoitesukkikset löysin ja toisella merkillä oli eri värisenä. Kaikki tuntuu olevan vain polyamidia tms.
Mulla on parin vuoden takaa parit H&Mltä, mutta en tiedä onko enää valikoimissa

Minulla kotona kovasti huomiota saanut kissa. Jännittää miten ehdin hempeill sen kanssa kun vauva syntyy.
Kissa on niin tärkeä että jännitän miten hän ottaa muutoksen.

Täällä rv 20 alkoi liitoskivut alaselässä. Onkohan se hyvä merkki kun alkavat niin aikaisin vai miten. Luulisi olevan joku syy miksi yoisilla alkaa hyvin eri aikoihin.

Kuumuus turvottaa jalat. Yöt menee jalat koholla, jopa nukun jalat pystysuoraan.
Kuulemma valkuaisarvoja täytyy seurata.

Kuumuus turvottaa jalat. Yöt menee jalat koholla, jopa nukun jalat pystysuoraan.
Kuulemma valkuaisarvoja täytyy seurata.
Ihan pystysuorassa asennossa (ns jalkaselkä-suorakulma) en suosittele pitkiä aikoja olemaan. Jalkojen nesteiden ja niissä olevien kuona-aineiden palautuminen pysähtyy silloin lonkkien kohdalle ja voi siten pahentaa turvotusta. Myös varpaita kohti menevän happirikkaan veren eteneminen silloin hidastuu.
Oletko kokeillut tukisukkia? Niistä oli mulle suuri apu! Mulla on jossain ruotsalaisen verkkokaupan tiedot, haluatko että kaivan esille? Ovat laadukkaita ja järkihintaisia vrt esim Suomi/ Instru.

Täällä rv 20 alkoi liitoskivut alaselässä. Onkohan se hyvä merkki kun alkavat niin aikaisin vai miten. Luulisi olevan joku syy miksi yoisilla alkaa hyvin eri aikoihin.
Onhan niitä syitä. Kipukynnys. Yleinen sen alueen liikkuvuus ennen raskautta. Hormonaaliset erot. Työasennot. Alaselän rakenne. Se synnytykseen valmistautuminen on kovin yksilöllistä ja siten vain naisille kovin sopivaa. Putkiaivot eivät kaikkea yksilöiden välisiä eroavaisuuksia ehkä jaksaisi. Oletko kivuilta saanut kuitenkin nukutuksi?

Minulla kotona kovasti huomiota saanut kissa. Jännittää miten ehdin hempeill sen kanssa kun vauva syntyy.
Kissa on niin tärkeä että jännitän miten hän ottaa muutoksen.
Kyllä sä ennätät! Vaikka saattaahan siitä silti tulla mustis! Oletko ajatellut hankkia vauvan sängyn päälle turvaverkkoa? Mikäli kissa siis pääsee makkariin..jotta uskaltaisit ehkä itse alussa nukkua paremmin.

Onko joku päättänyt sairaalan? Oliko vaikea päätös? Mikä ratkaisi?
Mulla ratkaisi aikanaan iso ilmainen 4-6h arkipäivien parkkipaikka! Oli miehen helppo tulla vierailulle. Ajoaika oli kaikkialle suht' sama

Ihan pystysuorassa asennossa (ns jalkaselkä-suorakulma) en suosittele pitkiä aikoja olemaan. Jalkojen nesteiden ja niissä olevien kuona-aineiden palautuminen pysähtyy silloin lonkkien kohdalle ja voi siten pahentaa turvotusta. Myös varpaita kohti menevän happirikkaan veren eteneminen silloin hidastuu.
Oletko kokeillut tukisukkia? Niistä oli mulle suuri apu! Mulla on jossain ruotsalaisen verkkokaupan tiedot, haluatko että kaivan esille? Ovat laadukkaita ja järkihintaisia vrt esim Suomi/ Instru.
Pissin valkuainen kerran viikkoon ja verenpaineen lukemat parikin kertaa.. Lukemat ylös paperille ja se mukaan neuvolaan. Saitko pissitikkuja neuvolasta?

Kiitos kommentoinnista!
Kyllä, mieluusti kiinnostaa mistä saisi hyvät tukisukat 😊
En muuten ole koskaan ihan ymmärtänyt miten samat tukisukat voi sopia niin eri kokoisille ja mallisille pohkeille 🤔

Pissin valkuainen kerran viikkoon ja verenpaineen lukemat parikin kertaa.. Lukemat ylös paperille ja se mukaan neuvolaan. Saitko pissitikkuja neuvolasta?
Sain, mutta kotona ei ole tulkintakarttaa... kysyn seuraavalla kerralla tästä.
Verenpainemittarinkin voisin lainata jostain kotiin.

Takaisin