Onko täällä muilla kokemusta tai ajatusta siitä, miten yksittäisiä, pitkähköjä työvuoroja jaksaa tehdä vanhempainvapaalla? Mulla ois halukkuutta tehä keikkatöitä vanhempainvapaalla, suurimpana syynä talous. Mun keikkatyöt ois vaan sellaisia, että vuoro kestäisi mahdollisesti iltapäivästä seuraavaan aamuun ja välttämättä yön aikana ei saa nukuttua. Ajattelin, että vauvan ollessa yli 6 kk voisi kokeilla, mutta kuinka realistinen ajatus on? Vauva olisi tuolloin todennäköisesti sukulaisilla hoidossa. Järkevyyttä tässä pohdin siltä kantilta, onko vauvalle huono asia olla noin pitkään musta erossa ja toisaalta onko tuossa vaiheessa itse niin pahassa univajeessa, että töiden takia yön valvominen huono asia.
Kaikki tietenkin on yksilöllistä, mikä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella mutta erilaisia kokemuksia aiheesta kuitenkin olisi kiva kuulla
Kaikki tietenkin on yksilöllistä, mikä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella mutta erilaisia kokemuksia aiheesta kuitenkin olisi kiva kuulla