Nub-teoria

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. :smiling-eyes:Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?

Tästä jo salaisella puolella vähän keskusteltiinkin ja kyllä ainakin itse aion tutkailla nt-ultrakuvia juurikin sillä silmällä.

Minä tiirailin kyllä heti kuvaa, mutta oon kyllä aika huono siinä. 😅 Mä en oo ihan varma, näkyykö sitä kyhmyä yhdessäkään kuvassa. Kaikki neljä kuvaa, mitä saatiin niin oli kyllä sivuprofiilista. Löysin kanssa jonkun vanhan keskustelun, jossa kallon muodosta vois päätellä sukupuolen ja sen mukaan meistä hän näytti tytöltä. Alkaa kärsimättömyys nostaa päätään, vaikka siis sukupuolella ei ole väliä. Se vaan jotenkin tuo itselleen konkreettisimmaksi, että hei vauva on tulossa. 🥰

Minä tiirailin kyllä heti kuvaa, mutta oon kyllä aika huono siinä. 😅 Mä en oo ihan varma, näkyykö sitä kyhmyä yhdessäkään kuvassa. Kaikki neljä kuvaa, mitä saatiin niin oli kyllä sivuprofiilista. Löysin kanssa jonkun vanhan keskustelun, jossa kallon muodosta vois päätellä sukupuolen ja sen mukaan meistä hän näytti tytöltä. Alkaa kärsimättömyys nostaa päätään, vaikka siis sukupuolella ei ole väliä. Se vaan jotenkin tuo itselleen konkreettisimmaksi, että hei vauva on tulossa. 🥰
Noi ultrat on vaan niin hienoja tilaisuuksia. Nähdä jotain heiluttaa tai jopa sydämensyke! ☺

Toi teoria piti mulla paikkansa, näin näkymän itse lääkärin ultratessa siinä ruudulla. Mukaan saamistani kuvista en mitään; kumpaankaan suuntaan sitten enää erottanut. Ilmeisesti julkisen puolen lääkärit kerää parhaat sivuprofiilikuvat sinne kunkin odottajan asiakasmaterialiin Onneksi seuraava ultralääkäri arveluni sitten oikeaksi varmisti. Toivottavasti sinulle käy myös niin!

Me käytiin nt-ultrassa ja saatiin paljon hyviä kuvia sieltä matkaan. Mun kaveri on aivan super hyvä ennustamaan nubin mukaan sukupuolen niistä kuvista, mutta nyt sillä jäi vähän epävarma olo. Neljän kuvan perusteella oli tyttövauva ja yhdessä enemmän poika. Mulla on kyllä ollut koko alkuraskauden tyttöraskausolo, että saa nähdä pitääkö paikkansa 🙈

Onko salaiseen ryhmään tai johonki muuhun ketjuun joku jo laittanut ultrakuvia? Mulla ei aivan vielä ole viestimäärä täynnä, jotta salaiseen ryhmään pääsisin mukaan

Onko salaiseen ryhmään tai johonki muuhun ketjuun joku jo laittanut ultrakuvia? Mulla ei aivan vielä ole viestimäärä täynnä, jotta salaiseen ryhmään pääsisin mukaan
Ei oo vielä kuvia missään

Mäkin voin laittaa sitten sinne salaiselle puolelle :) me ei edellisten kohdalla olla saatu kovinkaan hyviä kuvia siihen liittyen.

IMG_20221025_164303.jpgIMG_20221025_130324.jpgTässä ois 12+2 tänään otettu. Eka kattelin että ois poika mut kun tarkemmin katoin nub ja kallo niin ehkä tyttö. Mitä mieltä?

Edit. Nub ryhmässä ja omalta kannalta poika todennäköisesti.

Muokattu viimeksi:
Mielenkiintoista 🧐 En ole koskaan perehtynyt tähän asiaan enkä huomannut katsoa ultraakaan sillä silmällä.

Meillä oli niin innokas kätilö, että ihan ultrassa tutkailtiin ja veikkailtiin nubin asentoa ja tultiin molemmat kätilön kanssa siihen tulokseen, että tytöltä vaikuttais. Toisaalta myös sikiön sykkeet ja oma paha olo viittaavat myös tyttöön.

Takaisin