Plussa vai ei?

Dpo8. Hieman reilu 2 min kohdalla otettu. Näyttääkö enemmän viivanpaikalta vai haamulta? 😊

Liitteet

• 74078BE7-CD53-443B-B8D8-8504C85496A2.jpeg
    74078BE7-CD53-443B-B8D8-8504C85496A2.jpeg
    2.6 MB · Katsottu: 425
Sä et sit malttanu dpo10 ootel?😁 mun silmää ehkäpä viivanpaikka. Sori, en omista viivalasei🙈 mut ehtii se muuttua posiks😏

Onko kokemusta miten pregcheckin r-testit tummenee. Tässä testit ylhäältä alas:
Dpo 11
Dpo 12
Dpo 13 aamu
Dpo päivä

Aika hassua et toi 13 aamu on noin haalea kun 4 tunnin pidätyksellä paljon tummempi.

Mitä ootte mieltä onko tarpeeksi vahvistunut vai huolestunko. Tai no huolestumaan jok tapauksessa.

Pitkään aikaan en ole kirjoittanut tänne ja oma puhelin huollossa joten äärimmäisen surkealla kameralla napattu kuva. Livenä selkeä ja dpo12 ovisplussasta laskettuna tehty. Tänään en vielä ole uskaltanut testata mut olis varmaan jo ihan selkeä plus jos on ollakseen. Viiva ilmestyi aika lailla kun kontrolli alkoi piirtyä niin näki siinä viivan hahmon ja jäi viivaksi

Liitteet

• IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    620.1 KB · Katsottu: 197

Tämmöinen ilmestyi ihan minuutissa testiin.
Voisiko olla plussan alku?

En näe valitettavasti tässä mitään, mutta todettakoon etten yleensä näe niitä hennoimpia viivoja. Toivottavasti seuraavassa testissä vahvempi viiva.

Tässä sama juttu, en näe. Dpo on kyllä niin aikainen ettei välttämättä näy mitenkään päin vaikka jotain tapahtuisi.

Hädissäni tehty testi toissapäivänä, kierto lienee sekaisin.. odotin menkkoja saapuvaksi jo.

Muoks, meillä ei yritetä, testi tehty vain pois jääneiden menkkojen takia.

Liitteet

• IMG_20221125_114027.jpg
    IMG_20221125_114027.jpg
    220 KB · Katsottu: 181
Ihan kuin siellä jotain näkyisi🤔☺️
Testinä on surkeista surkein rfsu, koska lähikauppamme ei myy muuta. Luotto näihin on 0, silti näitä piti ostaa 🙈🤔 meillä siis ei tosiaan ole tarkoitus lisääntyä enää, ja imetän öisin kerran. Se voisi selittää nuo pois jääneet menkat ehkä..? koskaan aikaisemmin mulla ei vaan ole jäänyt menkat pois, vaikka olen imettänyt öisin/päivisin. Kerran kun ovat alkaneet, on ne tulleet säännöllisesti sen jälkeen joka kuukausi. Lapsia on siis 7, joten kierto ollut aina säännöllinen, kun lähtenyt synnytyksen jälkeen pyörimään... Ajateltiin, jos nää lapset olisi nyt tässä 😂

Takaisin