Millaisia raskausoireita sinulla on?

Voisin nii yhtyä kaikkiiin noihin yllä mainittuihin!!! Tänään se eka itku nyt sit tuli ihan kunnolla kun pelottaa vaaaan niin kovin,huoh sit kaiken kukkuraksi vessan käynnin yhteydessä ruskeaa paperiin. Joo tiedän voi olla täysin normaalia alku raskauteen jne Mut niin piinaa vaan km 😭 ja stressaaminenhan ei tästä helpompaa tee!!! Tai saati paranna tilannetta!!! Viel niiii pitkä aika ennenkuin pääsee varhaisultraa.

Täällä kans todella oireetonta, ja ihan sellanen fiilis että en voi olla raskaana kun on niin normaali olo. Nyt vasta 6+0 ja kun vertaan edellisiin raskauksiin, niin tässä vaiheessa oli selkeitä oireita. Ei kylläkään ole ikinä ollut pahoinvointia, mutta aiemmissa raskauksissa oli tässä vaiheessa kohdun kasvukipuja, kuvottavaa oloa ja arat rinnat. Oon yrittänyt selittää itelleni että kohtu on jo varmaan sen verran venähtänyt ettei kipuile kasvaessaan ja että koska imetän vielä niin siitä syystä rinnat ei oo kipeet. 😅 Varhaisultraan on vielä 9 yötä. Jaksaa jaksaa…

Nyt se sit on alkaa. Ihan järjetön väsymys. Tuntuu ettei jaksa mitään nostaa ja fyysinen työ🥱 noh, eipä ainakaan pahoinvointia oo ollu vielä..

Pahoinvointi on nyt hellittänyt. En tiiä onko säännöllinen ateriarytmi helpottanut. Hajut edelleen aika voimakkaita ja kaupassa leivän tuoksu oli jotenkin liian voimakas. Rinnat tuntuu päivä päivältä kipeytyvän enemmän ja kohta saa nukkua kyllä rintsikat päällä 😅 Väsy on kova ja töissä ei millään jaksaisi nostella mitään, kuten Neideni tuossa jo mainitsikin 😂 Tänään jo 8+0. Vai vasta 😆

Edit: No nyt sitten 8+4 ja kaikki oireet lakkas toissapäivänä. Mitäpä valitin oireista.

Muokattu viimeksi:
Tänään 9+0: huono olo, syöminen auttaa hetkeksi, mutta ruokaa ei mene alas kuin vähän kerrallaan. Pää särkee ja tissit on edelleen arat. Kaiken kaikkiaan melko kehno fiilis, vaikka syy onkin mieluinen. Vähän silti tekee mieli ruikuttaa.

Tänään 10 (+2?). Tissit läpi arat, super ruokahalu koko ajan vaikkei edes ole nälkä.
Hermostun herkästi.

Ihmettelin kun tissikipua ei juurikaan oo näkyny mut ai että kun kissa päätti oikasta mun rintojen kautta ni huusin 😄
Nyt 7+1 eikä pahoinvointia tai mitään etomisia vieläkään. Selkeä poika siis varmaan tulossa niinkuin muutkinleikkimieliset testit osoittaa 😄 vielä reilu viikko vu! Iiiks!

Väsyttää, hengästyttää, sydän tykyttelee välillä miten sattuu, rinnat arkoina ja kasvaneet, masu turvonnut pallo.. erilaiset hajut ällöttää. Ruokahimoja tulee ja menee 😅
Mieli on tosi hyvä, oon niin onnellinen tästä raskaudesta ja tulevasta pienokaisesta 🥰
Rv 9+1

Nyt on viime päivinä oksu lentäny vähintään kerran päivässä, sekä päänsärkyä ollu 3 pv putkeen. 😬 nyt menossa 8+1 ja keskiviikkona onneks pääsee neuvolaan kyselemään mikä auttais. Menee ruokakin tän takia niin huonosti alas ja sitten omatunto soimaa!

Mulla katosi kaikki oireet viime viikolla ja takaisin ei taida tulla. Rinnatkin palannut normaalin kokoisiksi.
Tänään 9+0, saa nähdä kestääkö pää viralliseen ultraan saakka 😥

Ehdottomasti jos raaskii niin kannattaa käydä yksityisellä ultrassa oman mielenrauhan vuoksi. 🙏🏻 Itse nykyään mielelläni maksan, jotta saan mielenrauhan tarvittaessa. 😅

Mielenterveysultra kannattaa aina jos epäilyttää! Ei kannata viikkoja itseä kiusata, varsinkaan jos on mahdollisuus käydä tarkistamassa

Takaisin