Plussa vai ei?

Olen lukenut viestejä sivulle sata jotakin saakka ja haluan laittaa tänne aamusen kuvan rfsu:n testistä. En tiedä kuinka se täällä näkyy kun lataan, mutta livenä näkyi jotakin ja kuvassa ehkä jotakin. Meinaan seota jännityksestä. Onko vai eikö. Olen niin toivonut.

Menkkajomoja ollut melkein viikon verran, viimeiset neljä päivää joka päivä, mutta mitään ei kuulu. Tänään kp28 ja kierto on ollut jotakin 26-33 päivän välillä. Koronarokotukset sekoitti kierron talvella. Auttakee mua, pliis.
IMG-20220610-WA0000.jpg

Olen lukenut viestejä sivulle sata jotakin saakka ja haluan laittaa tänne aamusen kuvan rfsu:n testistä. En tiedä kuinka se täällä näkyy kun lataan, mutta livenä näkyi jotakin ja kuvassa ehkä jotakin. Meinaan seota jännityksestä. Onko vai eikö. Olen niin toivonut.

Menkkajomoja ollut melkein viikon verran, viimeiset neljä päivää joka päivä, mutta mitään ei kuulu. Tänään kp28 ja kierto on ollut jotakin 26-33 päivän välillä. Koronarokotukset sekoitti kierron talvella. Auttakee mua, pliis. View attachment 113627

Kyllä siinä jotain näkyy. 😊 Varovaiset onnittelut ja vahvistumista viivalle!

Menkkajomoja ollut melkein viikon verran, viimeiset neljä päivää joka päivä, mutta mitään ei kuulu. Tänään kp28 ja kierto on ollut jotakin 26-33 päivän välillä. Koronarokotukset sekoitti kierron talvella. Auttakee mua, pliis. View attachment 113627
Kyllä mä ainaki haaleen plussan erotan. 😊 Ootko testannut tänään uudestaan?

Testasin aamulla ja ei näkynyt ainakaan vahvistuneen. Tein rfsu:n puikkotestin eli herkemmän testin kun eilen . Jotain ihan himmeää siinä saattoi olla, mutta en ole varma. Pari liuskaa on vielä jäljellä ja menkkoja ei kuulu. Odottelen ja yritän olla miettimättä enempää.

Moikka kaikille! Onko kellään kokemusta, että olisi saanut r-testiin haamun oviksen aikaan? Tosiaan semmoinen tuli pari viikkoa sitten ja oli kipuja ja jäätävä vihlaisu 9.päivä.

Yksi 10-vuotias tytär ennestään ja 8kk olemme sisarusta yrittäneet. Todella erikoinen kierto ollut kaikin puolin. Todella varma tunne raskautumisesta ollut tässä. Kaikkia mahdollisia oireita, mutta saattoikin olla ovis silloin 9.päivä? En ole varma. Oltiin mökillä juhannuksena ja anoppi oli pessyt saunan siellä ja kääntänyt portaan. Liukastuin tosi pahasti ja kulki mustelmilla. No samantien alkoi menkat. Kesti yhden päivän. Kirkasta verta ja sain tyhjentää kuukupin seuraavan illan aikana kolme kertaa mikä on mulle harvinaista. Sunnuntaista tullut muutama pisara vaan.

Tänään tein raskaustestin. Rinnat ei ole enää kipeät, surettaa, olin varma raskaudesta. Ainakin yritystä oli ❤️ Kiitos kun jaksoit lukea 🙏

Hei kaikille,

Lyhyesti kerrottuna meillä nyt yritystä 3v ja edelleen ei tärppänyt.

Esikoinen ja ainoa nytten 4v.

Kierto aina ollut epäsäännöllinen.

Hänen kanssa kesti myös yli 2,5v.

Kävin ultrassa rv 5-6 suunileen kun olin huolisaan että en tule raskaana tietämättä että olen.

Lääkäri sanoi että en ole ainakaan raskaana ja kaiki hyvin.

Pari päivää myöhemmin tein viimeisen testini huvikseen ja siinä pamahti plussa.

Viikon ja yli menin taas ultraan jolloin piti olla rv 9+ mutta olikin 7+3 ja sydän sykki. Eli oli 2vkn heitto.

Nytten tilanne että menkat 10 pv myöhässä , testi edeleen nega. Kp40. Oireilua vähän. Kävin ultrassa eilen eli sunileen rv 5+3 jos taaskaan pitää paikanssa, mutta lääkäri oli todella epäystävällinen ja tyly, sanoi että ei näy mitään ja jäi vaan tuskainen tunne.

Mikä tuo musta piste tai se niinku on sitten, lääkäri ei maininnut mitään.

Liitteet

• IMG_20220704_214918.jpg
    IMG_20220704_214918.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 239
Hei kaikille,

Kävin ultrassa rv 5-6 suunileen kun olin huolisaan että en tule raskaana tietämättä että olen.

Viikon ja yli menin taas ultraan jolloin piti olla rv 9+ mutta olikin 7+3 ja sydän sykki. Eli oli 2vkn heitto.

Nytten tilanne että menkat 10 pv myöhässä , testi edeleen nega. Kp40. Oireilua vähän. Kävin ultrassa eilen eli sunileen rv 5+3 jos taaskaan pitää paikanssa, mutta lääkäri oli todella epäystävällinen ja tyly, sanoi että ei näy mitään ja jäi vaan tuskainen tunne.

Pääsisitköhän hcg-mittaukseen, jos siitä selviäisi tilanne paremmin? Tosiaan jos kierto on todella epäsäännöllinen, niin voi olla, että ovis on ollut vasta paljon oletettua myöhemmin eikä menkat siihen nähden olekaan vielä myöhässä. Tällöin myös testi voi edelleen olla nega, jos hedelmöitymisestä onkin vasta esim. muutama päivä. Oletko testaillut ovista, että onko sen ajankohta tiedossa?

Tuosta mustasta pisteestä en osaa sanoa sen enempää, että mikä se voisi olla. Toivottavasti tilanne selkiytyy pian ja siellä olisi pikkuinen kyydissä 🙏🏻

Pääsisitköhän hcg-mittaukseen, jos siitä selviäisi tilanne paremmin? Tosiaan jos kierto on todella epäsäännöllinen, niin voi olla, että ovis on ollut vasta paljon oletettua myöhemmin eikä menkat siihen nähden olekaan vielä myöhässä. Tällöin myös testi voi edelleen olla nega, jos hedelmöitymisestä onkin vasta esim. muutama päivä. Oletko testaillut ovista, että onko sen ajankohta tiedossa?

Tuosta mustasta pisteestä en osaa sanoa sen enempää, että mikä se voisi olla. Toivottavasti tilanne selkiytyy pian ja siellä olisi pikkuinen kyydissä 🙏🏻
Kiitos kovasti vastauksestasi ja positiivisuudesta.

En testailut ovista koska matkustimme niin em edes yrittänyt kauhesti tällä kertaa koska meni myös toivo jotenkin.

Miten sanoin niin myös esikoisen kanssa heitti reilu kaksi viikoa ja plussa kesti

Hei kaikille,

Mulla tuollainen musta piste ultrassa oli kysta kohdun kaulakanavassa.

Mulla tuollainen musta piste ultrassa oli kysta kohdun kaulakanavassa.
Hei, kävin uudelleen ultrassa siis juu tuo piste on kysta mutta mulla sektioarven kohdalla noin 5mm kokoinen. Ei mikään huolenaihe. Raskautta ei näy vielä eikä mitään menkkoj viitava. Kohdun limakalvo 8mm. Viikko se olla sen verran paksu että olisi raskautta.

Hei, kävin uudelleen ultrassa siis juu tuo piste on kysta mutta mulla sektioarven kohdalla noin 5mm kokoinen. Ei mikään huolenaihe. Raskautta ei näy vielä eikä mitään menkkoj viitava. Kohdun limakalvo 8mm. Viikko se olla sen verran paksu että olisi raskautta.
Minulla ollut kierron keskivaiheilla ovulaation jälkeen 9mm paksuinen. Raskaana ollessa se on huomattavasti paljon paksumpi

Hmm niinpä, no eiköhän tässä kuitenkin voisi olla vähän toivoa vielä kunnes tulee jotain vuotoa.
Totta kai on! Tuo limakalvon paksuus on hyvä raskautta ajatellen eli testaa uudestaan vaikka viikon päästä ja toivottavasti on plus testissä. Mulla viimeksi kun oli 9,4mm limakalvo niin oli hyvä mutta en millään muista mikä kierron päivä oli. Kuitenkin otollinen kiinnittymistä ajatellen..

Hmm niinpä, no eiköhän tässä kuitenkin voisi olla vähän toivoa vielä kunnes tulee jotain vuotoa.

Toivoa on hyvinkin. Onhan ovulaatiosi voinut olla taas myöhässä, jolloin ei plussaa tai vuotoa kuuluisikaan vielä näkyä. Tsemppiä! Toivottavasti pian tulee selvyys.

Takaisin