Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama täällä! Ja lisäksi oon lukenut että vaikka ei ole tieteellisesti todistettu ultraäänen (johon kotidopplerit siis perustuu) aiheuttavan harmia sikiölle, niin siinä on kuitenkin se riski että se kuumentaa kudoksia ja siten voi olla liiallisena haitaksi. Ei saisi pitää anturia samassa paikassa kuin ihan hetken, ja ylipäätään ei saisi käyttää sitä pitkään. En aio hankkia.Mä olen hermoheikkona ajatellut, että tuun vaan hulluksi, jos en löytäisikään niitä sydänääniä, ja siksi en ajatellut hankkia. Muistelen joskus kuulleeni, että se kai vaatii kuitenkin vähän taitoa, että ne sieltä löytää. Vai onko väärää tietoa?
Millä rv löytyi ekaa krtaa syke?Itse löysin ekalla kerralla sydänäänet siten, että laitoin tyynyn pyllyn alle, jolloin lantio oli suht. ylhäällä. Kun kerran löysi, niin jatkossa löytyi tosi nopsaan, kun tiesi mistä kohtaa hakea. Ei tarvinnut siis kauaa kerralla käyttää![]()
Oliskohan ollut siinä rv 12 paikkeilla, jos en ihan väärin muistaMillä rv löytyi ekaa krtaa syke?
En ole vielä päättänyt. Esikoisen aikaan en hankkinut, ja välillä olin tosi huolissani, että onko vauva edelleen hengissä, ja siihen se olis voinut auttaa. Paitsi, jos ei sitä sykettä satu löytämään. Toisaalta tiedän, että helpottais oloa jos sellainen olisi, mutta toisaalta pelottaa sekin, että sykettä ei vaan syystä x kuulisi, ja se sitten lietsoisi huolta ja paniikkia.