Hei kaikille! Uskaltaudun minäkin nyt laittamaan viestiä, hetken seuraillut tässä teidän matkaa
oma laskettu aikani on neuvolan mukaan tällä hetkellä 30.1. ja ensimmäinen ultra vasta 22.6. Eli hyvin vielä siinä ja siinä kuulunko tammikuisiin vai helmikuisiin.
Ensimmäistäni odotan, yritystä takana nyt viime syyskuusta lähtien. Paljon siis jännittävää ja olen myös ensimmäinen raskaana oleva myös ystäväpiiristäni. Huomannut, että nyt kaipaisi runsaasti vertaistukea ja jotakuta, joka haluaisi myös näistä alkuraskauden jännityksistä keskustella
Ystävät kyllä kärsivällisesti kuuntelevat, mutta ymmärrettävästi heillä tuskin niin paljoa on mielenkiintoa mitä itsellä juuri nyt olisi
Onko muita samassa tilanteessa olevia?
Ensimmäistäni odotan, yritystä takana nyt viime syyskuusta lähtien. Paljon siis jännittävää ja olen myös ensimmäinen raskaana oleva myös ystäväpiiristäni. Huomannut, että nyt kaipaisi runsaasti vertaistukea ja jotakuta, joka haluaisi myös näistä alkuraskauden jännityksistä keskustella
. Tukihenkilöä ei varmaan saa vaihtaa lennosta, että olisi yksi synnytyksessä ja toinen mahdollisessa perhehuoneessa...
.
Oireettomuus vaivaa joten oma pää sanoo ettei mitään sieltä voi löytyä.
Mutta tähän olin jo viime ultran jälkeen varautunutkin, kun eivät ne päivät voi heittää niin paljoa (ultraäänessä mitta 6+0 ja ovulaatiosta laskettuna 7+4), ellei alkiossa olisi jotain häikkää. Eli niin ihana porukka kuin meitä täällä onkin, niin pahoin pelkään, että joudun poistumaan seurastanne. 
Saatko hcg mittauksia tuon seurantaan?