Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi hemmetti.. Tsemppiä@Uppisss joo negaa oli ja nyt jo uudessa kierrossa. PC:ltä odotan vastausta noihin ja toivottavasti hyvitystä tulee.
Näkyykö haamu vai viivan paikka? dpo 10 tai 11![]()

Näkyykö haamu vai viivan paikka? dpo 10 tai 11![]()

Tästä aamuisesta lähti sitten reklamaatio Pregcheckille, tein pakkauksen toisen testin sekä Ultran ja niihin tuli max viivan paikka, eli täysin maanantai-kappale tämä toinen![]()

Saitko mitään vastausta Pregcheckiltä?
Itse laitoin myös rekkulaa viikko sitten, enkä ole saanut mitään viestiä takaisin päin.![]()

Joo sain! Viestiin vastasivat varmaan viikon sisällä ja laittoivat kaks pakettia tulemaan "hyvitykseksi". Hirveästi muuten pakkausmateriaalia tulee tuossakin yhdessä testisetissä, kaks pientä liuskaa voisi hyvin paketoida pienempiin pahveihin. Ois voinu siitäkin antaa palautetta, otti nimittäin pattiin ihan kiitettävästi![]()

Tässä sulle vertailuun mun samainen testi dpo 9View attachment 112828Onko haamu vai viivanpaikka? 4h pidätyksellä dpo 10 ja testinä raskauskeijun herkkä.
Ja tämä haamulainen nukkuu päikkäreitä tällä hetkellä parvekkeella
hyvältä siis näyttää!Oi kiva kuulla! Toivotaan nyt siis parasta!! purkasin vielä ton testin ja näytti tältä.Tässä sulle vertailuun mun samainen testi dpo 9Ja tämä haamulainen nukkuu päikkäreitä tällä hetkellä parvekkeella
hyvältä siis näyttää!
View attachment 112828Onko haamu vai viivanpaikka? 4h pidätyksellä dpo 10 ja testinä raskauskeijun herkkä.