Plussa vai ei?

Kiitos! Ovulaatiota en tiedä millon on ollut en seuraile enää sitä kun meni hermot kyttäilyyn. Mietin vain että voiko kohdun ulkoinen raskaus mahdollisesti näyttää vahvempaa plussaa vai ootanko nyt vaan siihe ultraan?

Yleensä kohdunuokoisessa hcg nousee hitaammin ja testit vahvistuu sen takia myös tavallista hitaammin. Eli nopeasti vahvistuvien viivojen kanssa tuskin ku kyseessä. Luultavasti ovis ollut aiemmin tai sitten on useampi pieni kyydissä. Ja toki jollain viivat vaan vahvistuu muuten nopsaan ja toi digin raskaana 2-3 osuu ainakin ihan oikeille viikoille:smiling-eyes: onnea plussasta:folded:

Yleensä kohdunuokoisessa hcg nousee hitaammin ja testit vahvistuu sen takia myös tavallista hitaammin. Eli nopeasti vahvistuvien viivojen kanssa tuskin ku kyseessä. Luultavasti ovis ollut aiemmin tai sitten on useampi pieni kyydissä. Ja toki jollain viivat vaan vahvistuu muuten nopsaan ja toi digin raskaana 2-3 osuu ainakin ihan oikeille viikoille:smiling-eyes: onnea plussasta:folded:

Joo äsken tein päivä pissasta vielä digin niin näyttää 3+ josko tähän uskaltaisi jo luottaa?... pitkä on odottaa sinne ultraan, se on 20.04. Klo 10...

Joo äsken tein päivä pissasta vielä digin niin näyttää 3+ josko tähän uskaltaisi jo luottaa?... pitkä on odottaa sinne ultraan, se on 20.04. Klo 10...

Kyllä noi digin nousevat viikot on tosi hyvä merkki! :smiling face with heart-eyes: Onnea vielä!

IMG_20220407_131339.jpg
Kysäisenpä täälläkin vielä, kyseessä Raskauskeijun 25mlU liuska, mitä tästä tuumaillaan?

Laitan tännekin. Dpo 8 vasta, testinä apteekin ultra. Mun silmään joko viivan paikka tai tooooosi hailakka haamu. Tein myös pc liuskan johon mun mielestä myös maalautu tosi hailakka toinen viiva.

Liitteet

• 20220407_103100.jpg
    20220407_103100.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 249
Laitan tännekin. Dpo 8 vasta, testinä apteekin ultra. Mun silmään joko viivan paikka tai tooooosi hailakka haamu. Tein myös pc liuskan johon mun mielestä myös maalautu tosi hailakka toinen viiva.

pc:stä kuva? :Eyes:

Dpo 8 iltapäivällä tehdyt medigoon ja apteekin ultra.

Liitteet

• D35882E3-38EB-4EE6-82CB-A608EF5D13DA.jpeg
    D35882E3-38EB-4EE6-82CB-A608EF5D13DA.jpeg
    664 KB · Katsottu: 230
  • 16F7AFFB-7277-464B-BDD6-FBB117627D77.jpeg
    16F7AFFB-7277-464B-BDD6-FBB117627D77.jpeg
    796.7 KB · Katsottu: 214
@Varovainenhaave selvästi punaista toisessa viivassa että eiköhän se ole sitä itseään :thumbs-up:

@Jossu123 Kyllä siinä jotain on!!! Ja @Mamiksx4 näen medigoossa myös jotain, mutta ultrassa en saa silmään kiinni

Lisää vaan tikkuja kyllä sieltä vielä vahvistuu :folded:

Noniii!! Saiskos lisää kuvia tiirattavaksi?? :Eyes: Mullakin testi jo polttelee että enköhän huomenna sen jo pissi pois kun on JO dpo 8… :Dark Sunglasses:

Noniii!! Saiskos lisää kuvia tiirattavaksi?? :Eyes: Mullakin testi jo polttelee että enköhän huomenna sen jo pissi pois kun on JO dpo 8… :Dark Sunglasses:
Tänä aamuna oli jo selvempi punainen haamu. Dpo 9 :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• 20220408_083337.jpg
    20220408_083337.jpg
    683.2 KB · Katsottu: 248
No onpas ihan selkeä!!! :smiling face with heart-eyes: Onnea :red-heart:
Ihan mahtavaa!!! Ja jo noin aikaisilla päivillä. Teitkö muita ja tuliko niihin?

:Two-hearts:

No onpas ihan selkeä!!! :smiling face with heart-eyes: Onnea :red-heart:
Ihan mahtavaa!!! Ja jo noin aikaisilla päivillä. Teitkö muita ja tuliko niihin?

:Two-hearts:
Tein viikkodigin mutta se sanoi vielä ei raskaana. Kuitenkin ihan lupaavaa kun eilisestä kovasti vahvistunut. :smiling-eyes: Haen tänään apteekista lisää ultria ja sit apteekkarin testejä​

Jep, digi ei niin kovin herkkä olekaan. Tosin tänään tai huomenna jo varmaan näyttää :Two-hearts:
Laitahan sitten kuvaa viivoista!
Mä tein RFSU tänään siis dpo 8 en raaski vielä Medigoota tuhlata. Tuli vaikutusajalla tuo. Merkin tähden en hirveästi asiasta innostu :tears:

Liitteet

• A699ED69-3AA6-4B97-8232-1AFDC97D01F3.jpeg
    A699ED69-3AA6-4B97-8232-1AFDC97D01F3.jpeg
    698.8 KB · Katsottu: 202
Jep, digi ei niin kovin herkkä olekaan. Tosin tänään tai huomenna jo varmaan näyttää :Two-hearts:
Laitahan sitten kuvaa viivoista!
Mä tein RFSU tänään siis dpo 8 en raaski vielä Medigoota tuhlata. Tuli vaikutusajalla tuo. Merkin tähden en hirveästi asiasta innostu :tears:
Mulle tuo ei oo antanut viivoja kuin plussan ollessa oikea. :smiling-eyes:

Tänä aamuna tein taas ultran ja huonosti sai kuvaa. Haalea haamu se oli vieläkin... Toki edelleen vasta dpo 10. Mutta tissit oli yöllä tosi kipeät ja aamulla heräsin jäätävään päänsärkyyn. Kuivuneena testi näytti ehkä inan verran vahvistuneen mutta mene ja tiedä. Toivottavasti huomenna olis jo vahvempi. :folded:

Takaisin