Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Kyfi edellä - paljon tsemppiä ja onnea! Muistan oman ekan positiivisen silloin ekalla kerralla, kun myös lapsettomuushoitojen kautta oltiin liikkeellä. Se tunne on epäuskoinen ja ilosta pakahtuva!

- - -

Minä itse täällä tein tänään testin, kun näin viime yönä unta, että tein positiivisen testin. Sain tällaisen sekasotkun rfsu'n testiin. On kahta viivaa, mutta toi toinen jossain ihan missä sattuu! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Oli sitten pakko kaivaa vanhat tunnukset esiin ja etsiä foorumi, jossa kysellä asiasta. Mistään dpo'ista mulla ole koskaan havaintoa, sillä kroppani ovuloi luomuna harvoin jos lainkaan, niin en ole näihin oppinut.

Esikoisesta silloin 8 vuotta sitten pidin negana loppujen lopuksi melko selkeääkin plussaa, niin nyt mietin, että olenko vaan taas samassa tilassa. Sillä, jos tämä olisi plussa, se olisi luomu :Weary Cat Face:

Mitä mieltä olette?
 

Liitteet

  • IMG_20220403_111053.jpg
    IMG_20220403_111053.jpg
    4.1 MB · Katsottu: 238
Muokattu viimeksi:
Kyfi edellä - paljon tsemppiä ja onnea! Muistan oman ekan positiivisen silloin ekalla kerralla, kun myös lapsettomuushoitojen kautta oltiin liikkeellä. Se tunne on epäuskoinen ja ilosta pakahtuva!

- - -

Minä itse täällä tein tänään testin, kun näin viime yönä unta, että tein positiivisen testin. Sain tällaisen sekasotkun rfsu'n testiin. On kahta viivaa, mutta toi toinen jossain ihan missä sattuu! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Oli sitten pakko kaivaa vanhat tunnukset esiin ja etsiä foorumi, jossa kysellä asiasta. Mistään dpo'ista mulla ole koskaan havaintoa, sillä kroppani ovuloi luomuna harvoin jos lainkaan, niin en ole näihin oppinut.

Esikoisesta silloin 8 vuotta sitten pidin negana loppujen lopuksi melko selkeääkin plussaa, niin nyt mietin, että olenko vaan taas samassa tilassa. Sillä, jos tämä olisi plussa, se olisi luomu :Weary Cat Face:

Mitä mieltä olette?

Kyllä tuossa jotain näkyy, mutta rfsu:lla on täällä monet saaneet tosi räikeitä viivanpaikkoja. En siis tuon perusteella neuvolaan soittaisi. Kannattaa tehdä uusi testi. Luulisi tulevan jo vahvempi viiva, jos tuo onkin plussan alku. :smiling-eyes: Varsinkin jos teet huomenna aamulla.
 
Kyllä tuossa jotain näkyy, mutta rfsu:lla on täällä monet saaneet tosi räikeitä viivanpaikkoja. En siis tuon perusteella neuvolaan soittaisi. Kannattaa tehdä uusi testi. Luulisi tulevan jo vahvempi viiva, jos tuo onkin plussan alku. :smiling-eyes: Varsinkin jos teet huomenna aamulla.

Oon ihan samaa mieltä! Mun mielestä tuo viiva on siinä, mistä viivan kuuluis alkaa (jossa sitten vain valkoista), eikä suinkaan siinä, missä plussaviivan tulisi olla. Mä teen ens viikonloppuna uuden, jos ei menkkoja kuulu!
 
Moikka! Oon lukenut todella paljon huonoa näistä clearbluen testeistä, mitä mieltä ootte tästä? Yrityskierto 15 ja toiveet t o d e l l a korkealla.
 

Liitteet

  • IMG20220407103027.jpg
    IMG20220407103027.jpg
    762.8 KB · Katsottu: 210
Moikka! Oon lukenut todella paljon huonoa näistä clearbluen testeistä, mitä mieltä ootte tästä? Yrityskierto 15 ja toiveet t o d e l l a korkealla.
Jos tää tuli ihan testiajalla niin sanoisin plussaksi!! Näissä taitaa olla se vika, että antavat tosi vahvan harmaan viivanpaikan jota sitten erehtyy plussaksi luulemaan ja tekevät vahvoja roskishaamuja. Mutta selkeesti on väriä!!
 
Moikka! Oon lukenut todella paljon huonoa näistä clearbluen testeistä, mitä mieltä ootte tästä? Yrityskierto 15 ja toiveet t o d e l l a korkealla.
Kyllä mä uskallan sua varovasti onnitella :smiling-eyes: Jos tuo on väärä viiva eikä oikea plussa, niin käy heittämäs tuolla testillä niiden tekijöitä! Laita kuvaa kun teet uuden :Two-hearts:
 
Kiitos Maiconii & Jossu123 ♥️

Hieman alkanut jo usko loppua, niin ei oikein uskalla edes toivoa mitään. Laitan kuvan jahka teen seuraavan, jännittää!
 
Moikka! Oon lukenut todella paljon huonoa näistä clearbluen testeistä, mitä mieltä ootte tästä? Yrityskierto 15 ja toiveet t o d e l l a korkealla.

Minäkin toista viivaa näen! Pakko kuitenkin myöntää, että olen aika huono näiden testien kanssa :No Evil Monkey: Parin päivän päästä uusi testi :Heartred
 
Moikka! Oon lukenut todella paljon huonoa näistä clearbluen testeistä, mitä mieltä ootte tästä? Yrityskierto 15 ja toiveet t o d e l l a korkealla.

Mä en ole mikään asiantuntija näissä, mutta kyllä omaan silmään siinä on hyvinkin erottuva plussa! Varovaiset onnittelut ja vahvistumisia sinne ❤️
 
Hei!
Tein eilen ja tänään predictor early testin.
Ohjeissa sanotaan, että testin voi lukea 3min - 10min kuluessa testin tekemisestä. Testiin tullut tuon 10minuutin sisällä haamuviiva, joka omaan silmään punertaa. Tässä kuva otettu hieman myöhemmin, joten näkyy selkeämmin. Eilinen testi
näytti samalta. Rfsu testiin mahdollisesti hyvin haalea haamu tai sitten kuvittelin. Digi näyttää negaa. Dpo 11-12 tänään. Kuinka tulkitsisitte? Viivanpaikka?
 

Liitteet

  • F1A377A9-5475-4C6C-A6A9-842902FB9D07.jpeg
    F1A377A9-5475-4C6C-A6A9-842902FB9D07.jpeg
    238.2 KB · Katsottu: 214
Hei vaan!

Auttaisitteko viisaammat naista mäessä. Yritystä takana 1,5 vuotta, kertaakaan en ole testeihin saanut plussaa. Mutta nyt Sofin herkät puikot näyttelee tältä. Onko tämä nyt plussa vai ei, vai vaan viivanpaikan vierelle kertynyttä väriä. Niukkaa vuotoa oli muutaman päivän ajan ja viivat ei ole vahvistuneet viikkoon. Muissa testeissä jotain haamua ollut nähtävissä mutta ei selkeää plussaa. Esikoisesta testasin 4 päivää oletettujen kuukautisten alun jälkeen tosi haalean herkällä testillä, mieskään ei edes
uskonut sitä tuolloin. Kehtaanko soitella neuvolaan tai yrittää saada aikaa veritestiin jotta asialle saataisiin varmuus?
Screenshot_2022-04-08-12-21-02-42_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
 
Hei vaan!

Auttaisitteko viisaammat naista mäessä. Yritystä takana 1,5 vuotta, kertaakaan en ole testeihin saanut plussaa. Mutta nyt Sofin herkät puikot näyttelee tältä. Onko tämä nyt plussa vai ei, vai vaan viivanpaikan vierelle kertynyttä väriä. Niukkaa vuotoa oli muutaman päivän ajan ja viivat ei ole vahvistuneet viikkoon. Muissa testeissä jotain haamua ollut nähtävissä mutta ei selkeää plussaa. Esikoisesta testasin 4 päivää oletettujen kuukautisten alun jälkeen tosi haalean herkällä testillä, mieskään ei edes
uskonut sitä tuolloin. Kehtaanko soitella neuvolaan tai yrittää saada aikaa veritestiin jotta asialle saataisiin varmuus? View attachment 111988
Kannattaa tehdä digitesti, sillä ei jää tulkinnan varaan. ClearBluen viikkonäytöllinen on herkkyydeltään 10, joten se on herkempi kuin moni liuskakin.
 
Moikka! Oon lukenut todella paljon huonoa näistä clearbluen testeistä, mitä mieltä ootte tästä? Yrityskierto 15 ja toiveet t o d e l l a korkealla.
Toivotaan oikeaksi plussaksi :red-heart:

Itse sain tällä kolmena päivänä vahvistuvaa tommosta selvää haamu viivaa ihan testi ajalla.. Kaikki muut testit negaa ja menkat alkoi ajallaan sitte ni itellä meni luotto näihin siniviivallisiin :loudlycrying:
Antoi aika lujaa toivoa kun vielä vahvistui ku kolmena aamuna tein sen saman.... Siksi suosittelen kokeilee jollain muulla :smiling-eyes::folded:
 
1,5h pidätyksellä apteekkarin ja pc. Näkyy kyllä kummassakin. Apteekkarin ehkä jopa vahvemmin ku ultrassa.

Muoks. Tuo apteekkarin on myös vahvempi, mitä ekassa plussasta dpo 11 tehty apteekkarin.
 

Liitteet

  • 20220409_132158.jpg
    20220409_132158.jpg
    628.2 KB · Katsottu: 181
  • 20220409_132210.jpg
    20220409_132210.jpg
    643.8 KB · Katsottu: 179
1,5h pidätyksellä apteekkarin ja pc. Näkyy kyllä kummassakin. Apteekkarin ehkä jopa vahvemmin ku ultrassa.

Muoks. Tuo apteekkarin on myös vahvempi, mitä ekassa plussasta dpo 11 tehty apteekkarin.

Ylemmässä (apteekin?) näkyy kyllä selvästi, kun mäkin näen!
 
1,5h pidätyksellä apteekkarin ja pc. Näkyy kyllä kummassakin. Apteekkarin ehkä jopa vahvemmin ku ultrassa.

Muoks. Tuo apteekkarin on myös vahvempi, mitä ekassa plussasta dpo 11 tehty apteekkarin.

Mä oon yleensä puusilmä, mutta noista kyllä erottaa värilliset viivat :red-heart:
 
Mä oon yleensä puusilmä, mutta noista kyllä erottaa värilliset viivat :red-heart:
Kerroinkin jo tuolla raskaaksi 2022 ketjussa että testit haalistui ja neuvolan kautta pääsin hcg mittauksiin joka oli vain 5. Vuotoa odottelen alkavaksi :Broken Heart:
 
Kerroinkin jo tuolla raskaaksi 2022 ketjussa että testit haalistui ja neuvolan kautta pääsin hcg mittauksiin joka oli vain 5. Vuotoa odottelen alkavaksi :Broken Heart:

Olen pahoillani :red-heart: Niin toivoin, että sun viivat nyt vahvistuisi!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top