Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Himotestaaja liikkeellä.. dpo 12? En ole 100% oliko ovis ma tai ti mutta joo.. minä en osaa riisua viivalaseja pois. Näen mukamas aina haamun, joten palauttakaa minut maanpinnalle
 

Liitteet

  • 8BCDA125-FB5C-4040-BB70-1D39E8DD5858.jpeg
    8BCDA125-FB5C-4040-BB70-1D39E8DD5858.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 257
Himotestaaja liikkeellä.. dpo 12? En ole 100% oliko ovis ma tai ti mutta joo.. minä en osaa riisua viivalaseja pois. Näen mukamas aina haamun, joten palauttakaa minut maanpinnalle

Valitettavasti ainakaan mä en näe tuossa kuvassa toista viivaa, haamulaista tai muunkaanlaista. :red-heart:
 
Himotestaaja liikkeellä.. dpo 12? En ole 100% oliko ovis ma tai ti mutta joo.. minä en osaa riisua viivalaseja pois. Näen mukamas aina haamun, joten palauttakaa minut maanpinnalle
Mä en ikävä kyllä näe toista viivaa tässä, edes haamua :Face Without Mouth:
 
Himotestaaja liikkeellä.. dpo 12? En ole 100% oliko ovis ma tai ti mutta joo.. minä en osaa riisua viivalaseja pois. Näen mukamas aina haamun, joten palauttakaa minut maanpinnalle

Ei näy haamua :disappointed-face: Mutta parin päivän päästä voi näkyäkkin.
 
Muistelisin, et joku on joskus tääl kirjotellu et vieraana ei pysty lisäämään kuvia?
Vieraana voi laittaa vain linkkejä kuviin, tyyliin aijaa.com tai muu vastaava.
Jos luo käyttäjätilin, voin kirjautuneena ladata kuvatiedoston suoraan viestiin.
Tuo tekstieditorin yläpalkin kuvalinkkinappi ei kai toimi kenelläkään, riippumatta onko kirjautunut tai ei? (En ole hetkeen kokeillut sitä.)
 
Niin ajattelinkin:sad001 no huomenna uusi testi kehiin! Ti pitäisi uusi kierto alkaa..
 
Himotestaaja liikkeellä.. dpo 12? En ole 100% oliko ovis ma tai ti mutta joo.. minä en osaa riisua viivalaseja pois. Näen mukamas aina haamun, joten palauttakaa minut maanpinnalle

Mulla ainakin kamera söi puolet viivasta pois, vaikka oli ihan selkeäkin haalea viiva, kuvasta sai tihrustaa. Dpo 12 on vähä siinä ja siinä, joillakin näkyy jo jotain, toisilla vasta monen päivän päästä. Vielä jos et oo ihan varma oviksesta ellet testannut, dpo voi olla jotain ihan muuta. Teitkö tänä aamuna testin? :Smiling Face With Smiling Eyes::folded:
 
Mulla ainakin kamera söi puolet viivasta pois, vaikka oli ihan selkeäkin haalea viiva, kuvasta sai tihrustaa. Dpo 12 on vähä siinä ja siinä, joillakin näkyy jo jotain, toisilla vasta monen päivän päästä. Vielä jos et oo ihan varma oviksesta ellet testannut, dpo voi olla jotain ihan muuta. Teitkö tänä aamuna testin? :Smiling Face With Smiling Eyes::folded:


En testannut ovista, kipuja oli noin 3 päivää Flo näytti että ovis 21.2 mutta itse ehkä uskon sen olleen 23.2 eli dpo olisi ollut tuolloin ehkä se dpo 11.. usko raskauteen pieni ainakin tämän päivän testin jälkeen. ;( aamulla ja tätä viestiä kirjottaessa menkkakipuja mutta vuoto vielä poissa,uskon että huomenna aukee hanat.
 

Liitteet

  • 351D9FE2-CB95-4831-9257-4C772C6B05F5.jpeg
    351D9FE2-CB95-4831-9257-4C772C6B05F5.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 166
En testannut ovista, kipuja oli noin 3 päivää Flo näytti että ovis 21.2 mutta itse ehkä uskon sen olleen 23.2 eli dpo olisi ollut tuolloin ehkä se dpo 11.. usko raskauteen pieni ainakin tämän päivän testin jälkeen. ;( aamulla ja tätä viestiä kirjottaessa menkkakipuja mutta vuoto vielä poissa,uskon että huomenna aukee hanat.

Jos yritys pitkittyy, kyllä ovulaatiota kannattaa testata että näkee varmaksi koska se tapahtuu vai tapahtuuko aina ollenkaan. Sovellukset vain ennustaa mikä minkäkin algoritmin mukaan. Plussatuulia! :folded:
 
Jos yritys pitkittyy, kyllä ovulaatiota kannattaa testata että näkee varmaksi koska se tapahtuu vai tapahtuuko aina ollenkaan. Sovellukset vain ennustaa mikä minkäkin algoritmin mukaan. Plussatuulia! :folded:

Pitäisi alkaa testaamaan sitä ovista myös. Eilinen meni menkkajomoissa ja olin varma monta kertaa että menkat alkaa mutta ei alkanut. Lämpö pysynyt 37,2 ja täti ei ole tullut kylään vielä. Testiin haalean haalea haamu? Kuva otettu 4min kohdalla
 

Liitteet

  • DFBAE28C-DE9E-452D-9B68-B8C5AB1C1ED8.jpeg
    DFBAE28C-DE9E-452D-9B68-B8C5AB1C1ED8.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 164
Pitäisi alkaa testaamaan sitä ovista myös. Eilinen meni menkkajomoissa ja olin varma monta kertaa että menkat alkaa mutta ei alkanut. Lämpö pysynyt 37,2 ja täti ei ole tullut kylään vielä. Testiin haalean haalea haamu? Kuva otettu 4min kohdalla
Mä en näe täss mitään :disappointed-face: mutta kuvassa ei aina niitä haaleimpia saakaan näkyviin. Toivottavasti lähtee vahvistumaan, mikäli siinö haamulainen on:Face Throwing A Kiss:
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top