Lokakuu syntymäkuukautena

Tämä tulee olemaan itselle uutta kun meillä on kaksi kesän lasta ja yksi kevään.

Kivaa ainakin se, ettei tarvi helteellä olla ison mahan kanssa. Ja se, että jouluna on sitten vauva kotona ❤️
Meillä vähän sama. Kaksi kevätlasta ennestään, heillä synttärit 2viikon välillä toisistaan. Tosi outoa että olis nyt yksi jolla lokakuussa synttärit :D Ihan uusi kokemus tosiaan olis viettää talvi vastasyntyneen kanssa. Kuumuutta ei tarvitse ainakaan stressata :D
 
Enhän minä tiedä mitä pitää pukea vauvalle päälle tuohon vuoden aikaan kun isommat sisarukset ovat syntyneet toukokuun lopussa ja heinäkuussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Et hieman on uudenlainen vauva arki tulossa tälläkertaa :No Evil Monkey:
 
Meidän viime vuonna kesken menneen piti olla myös lokakuinen, ihanaa jos saatais tänä vuonna lokakuussa vauva. :Purple Heart: Lokakuu on mukavan syksyistä aikaa ja rakastan halloweenia! :Jack O Lantern:
 
Tän vauvan LA on sama kun mun oma syntymäpäivä, mikä oliskin hauskaa jos sattuisi samalle päivälle (lapsesta ei varmaan olisi niin hauskaa tulevaisuudessa). Muutenkin kyllä ajattelen myös että a. on kiva kun ei tarvitse ison mahan kanssa miettiä talvitakkeja (esikoinen syntyi helmikuussa, oli hankalaa...) ja b. myöskään ne kuumimmat kesäkuukaudet eivät osu siihen raskauden loppuvaiheille
 
Meillä suvussa monella elo-syyskuussa syntymäpäivä ja lokakuussa ei oikeastaan ole merkkipäiviä, joten oikein kiva että sinne ilmestyisi nyt yksi! Niin suuri piristys alkavaan syksyyn. Kiva myös ettei talvi ole tuolloin vielä alkanut niin ei tartte metsästää talvitakkeja tuolle ajalle :tears:
 
Olen itse syntynyt laskettuna päivänäni. Siinä mielessä hauska yhteensattuma. Kaksi lastani ovat syntyneet huhtikuun puolenvälin jälkeen, joten huhtikuuhun verrattuna lokakuu on huonompi. Huhtikuun lopusta on niin hyvät kokemukset, ja äitini moitti syntymäajankohtaani. No, sen näkee sitten! Sama milloin syntyy, kunhan syntyy!
 
Meiltä löytyy kotoa marraskuun lopussa syntynyt, joulukuun lopussa syntynyt ja heinäkuun lopussa syntynyt. Nyt ihan kiva ettei kuitenkaan heti pakkasia vauvan synnyttyä. Ja piristystä pimeään vuoden aikaan. :)
 
Itse olen syntynyt syyskuun loppupuolella, joten mahdollisen tulevan pirpanan kanssa olisimme molemmat syksyn lapsia. :Two-hearts:
 
Itse olen syntynyt syyskuun loppupuolella, joten mahdollisen tulevan pirpanan kanssa olisimme molemmat syksyn lapsia. :Two-hearts:

Teille voikin tulla tuplajuhlat hyvin lähekkäisinä päivinä :smiling-eyes: Meillä on kans syksypainotteista porukkaa perheessä.
 
Muokattu viimeksi:
Mun laskettuaika näyttäisi olevan aivan lokakuun lopussa eli voisi tulla marraskuinenkin. Raskausajan puolesta mun mielestä on kiva että kesällä ei ole ihan viimeisillään
 
Esikoinen oli talvivauva (tammikuu) ja toka kesävauva (kesäkuu) niin mukavaa vaihtelua tämä syysvauva. Ei onneksi ihan viimeisillä tarvitse olla kesähelteillä eikä paukkupakkasilla.
 
Aimmat lapset syntyneet huhtikuussa ja syyskuussa. Lokakuu ei varmaan kovin paljon eroa syyskuusta. Vähän mietityttää miten kylmyys, mutta ei myöskään kesähelteet ole välttämättä kovin mukavat vauvalle. Muistan kuinka huhtikuisen kanssa jouduttiin joskus laittamaan märkä harso päähän viilentämään.
 
Oma ja puolison syntymäpäivä on samalla viikolla huhtikuussa, niin kiva että esikoisella ihan oma ajankohtansa. Mietin kanssa samaa, että mukava etten ole viimeselläni vuoden lämpimimpään aikaan ja loka/marraskuu on just hyvä vuodenaika kotona oleiluun.
 
Oma ja puolison syntymäpäivä on samalla viikolla huhtikuussa, niin kiva että esikoisella ihan oma ajankohtansa. Mietin kanssa samaa, että mukava etten ole viimeselläni vuoden lämpimimpään aikaan ja loka/marraskuu on just hyvä vuodenaika kotona oleiluun.
Ja teillehän tulee vallan erilainen joulu. Ehkei vielä 🎅 tarvitse tilata?
 
Takaisin
Top