Plussa vai ei?

Mä en ikävä kyllä näe tässä toista viivaa Confused Face
Ja kyllä myös tämä siniviivainen testi näyttää viivanpaikkaa joillekin ikävä kyllä mutta tässä testissä en näe sitäkään. Tuossa reunassa oleva on jonkin moinen värikertymä? Oikea viiva/viivanpaikka on normaalisti lähempänä kontrolliviivaa :)

Hei, tuo on kyllä sen oikean viivan paikka. On siinä missä testi aukkokin. Kyseessa on se testi joka tekee ristin ja se vaaka viiva on valmiiksi siinä itse puikossa joten siksi näkyy vaan yksi pysty viiva, mutta niissä testeissä on kaukana toisistaan viivat. Viiva siis on oikeassa paikassa kyllä.Beaming Face With Smiling Eyes

Paha mennä sanomaan et alkaako pc nyt vasta ns haamuilla oikeasti vai onko taas erä mihin tuleekin selvempi viivanpaikka ku eilinen oli selvä nega omalle silmälle siis tää liuska aamulla... Alkaa ottaa päähän koska nyt meinaa sitä et huomenna katsottava tottakai vielä onks vahvistunut vai ei ku olis tarkoitus muuten ottaa vähän viiniä Beaming Face With Smiling Eyes odotin semmosta selvempää joko tai vastausta et olisi sit ennemmin tullut yhtä selvä nega jos se on.. tosiaa ku eilen aamulla ni oisin sit vaa hyväksynyt etten ole raskaana Anxious Face With Sweat en tiiä näkyykö ees taas ku tänne pistää ni mitään.Muoks. Nyt kävi just niinku joku sanoi että vahvistui jopa hiukan ajan kuluessa..Ja näkyy joka valossa tihrustamatta viiva laseilla..
Rsfu kans jotain mutta ei yhtä ns räiskyvä ku eilen.

Onko aamun testissä mitään näkyvissä? Eli vahvistuiko viiva vai miten kävi? Täällä jänskään sun puolestas.Beating Heart

Täällä meneillään dpo 2. Kp 15 tuli ovisplussa. Testejä en ole onneksi ostellut valmiiksi. Ajattelin katsoa nyt alkaako mensut. Kp 16 oli kovat oviskivut jotka olleet melkein vuoden poissa. Ihanaa! Nyt yk 4. Eli en tod.näk.ole ovuloinut lainkaan näinä kuukausina kun yritystä ollut. Laatikossa odottaa ainoastaan reklamaation kautta tulleet RFSU liuskat ja kaksi RFSU herkkää testiä. Ne jätin jopa avaamatta kirjekuoresta etten vain ”muistaisi” ensi viikolla ja alkaisi testaamaan liian aikaisin.

Hei, tuo on kyllä sen oikean viivan paikka. On siinä missä testi aukkokin. Kyseessa on se testi joka tekee ristin ja se vaaka viiva on valmiiksi siinä itse puikossa joten siksi näkyy vaan yksi pysty viiva, mutta niissä testeissä on kaukana toisistaan viivat. Viiva siis on oikeassa paikassa kyllä.Beaming Face With Smiling Eyes
Okei, sit näen kyllä viivan Beaming Face With Smiling Eyes toivottavasti on oikea!Beating Heart

Onko aamun testissä mitään näkyvissä? Eli vahvistuiko viiva vai miten kävi? Täällä jänskään sun puolestas.Beating Heart
En tehny tänään testiä kun en ole kotona.. Ajattelin tehdä huomenna tai ylihuomenna sen clearblue early digital testin joka sanoo et raskaana tai ei raskaana. Mulla on kyllä tosi vahvat pms oireet jos nyt en ole.. Mut oon asennoitunut vastaukseen "ei raskaana"
Osaako joku sanoa miksi siinä testissä sanotaan early digi vaikka vahvuus näyttäisi olevan tuo sama 25? Huonosti löytyy ko testistä mitään tietoa vaikka ihan prisman hyllyltä nappasin.
Kai osa minusta tahtoo toivoa että se viime lauantain kipuilu(aika selkeä oviskipu) olisi ollut vaikka se oikea ovis.. Jos näin olisi niin nyt oisi vasta dpo 7.. Toki luteaali olisi tällöin aika lyhyt

Muokattu viimeksi:
Tässä vielä tämmönen.. Eli ylempi eilinen apteq ja alempi toissa päivänä tehty.. Viivanpaikka? Toki olivat tuossa kuvassa jo kuivuneet..

Liitteet

• IMG_20211106_140623.jpg
    IMG_20211106_140623.jpg
    289.7 KB · Katsottu: 242
  • IMG_20211106_141055.jpg
    IMG_20211106_141055.jpg
    267.2 KB · Katsottu: 224
En tehny tänään testiä kun en ole kotona.. Ajattelin tehdä huomenna tai ylihuomenna sen clearblue early digital testin joka sanoo et raskaana tai ei raskaana. Mulla on kyllä tosi vahvat pms oireet jos nyt en ole.. Mut oon asennoitunut vastaukseen "ei raskaana"
Osaako joku sanoa miksi siinä testissä sanotaan early digi vaikka vahvuus näyttäisi olevan tuo sama 25? Huonosti löytyy ko testistä mitään tietoa vaikka ihan prisman hyllyltä nappasin.
Kai osa minusta tahtoo toivoa että se viime lauantain kipuilu(aika selkeä oviskipu) olisi ollut vaikka se oikea ovis.. Jos näin olisi niin nyt oisi vasta dpo 7.. Toki luteaali olisi tällöin aika lyhyt

Viikko näyttöllinen testi on herkempi kun se mikä ilmottaa onko raskaana. Monet saaneet jo haamu viivojen jälkeen viikko näytölliseen plussan.

Min silmiin ei näy mitään.. teitkö digin?
En vielä uskaltanut tehdä.. Se on niin raaka jotenkin se "ei raskaana" lukea siitä näytöltä Confused Face huomen aamulla joo jos ei menkkoja kuulu koska nyt on joko dpo 14 tai sitten jos ovis olikin niiden kipuiluiden aikaan niin olisi vasta dpo 8.. Tosin jos se ovis oli myöhemmin ja oliskin tärpännyt, niin ei kaiketi näkyisi vielä edes mitään Anxious Face With Sweat nyt tosin kp 28/30-31

Muokattu viimeksi:
Viikko näyttöllinen testi on herkempi kun se mikä ilmottaa onko raskaana. Monet saaneet jo haamu viivojen jälkeen viikko näytölliseen plussan.
Ääh.. Mie ostin sen just sen takia kun siinä luki se early ja sitte vasta selvisi että Mittaa myös 25 mitä nämä muutkin.. Oletin olevan siis viikkonäytöllistä herkempi.. Mie sain molemmista lapsista joo pc ja apteq (pc oli selvempi kuin apteq vaikka se olevinaan herkempi...) ni haamun jälkeen seuraavana päivänä viikko näytölliseen plussan. <3

Muokattu viimeksi:
Tässä tämän aamuinen testi, apteekin ultra. Kyllä siellä joku kiinni on, uskon sen Beating Heart viivat vaan kovin haaleitaAnxious Face With Sweat huomenna teen digin vielä aamusta.
Hei, olen tätä ketjua välillä seurannut. Nyt itsellä on tilanne, että olen dpo11 tai 12. Tein clear bluen testin ja hajotin testin koska olin jotain näkeväninä, mutta koossa olleessaan se ei näy puoliakaan noin hyvin kuin purettuna. Tiedän testejä ei kannata putkaa mutta minkäs teet…. Help me! Onko clear bluessa viivanpaikkoja?

Oletteko testaillut vielä? Beating HeartBeating Heart

Heii.. Aattelin enää yhteen testiin investoida... Ni kumpa on parempi ja luotettavampi? clearblue early detection puikko vai predictor early? Predictor lukee tuo 12.5 IU hCG/l ja Cb 10mlU niin onko tuossa jokin ero..?? Molempia näytti olevan myynnissä meidän "parhaassa" apteekissa..
Muoks. Apteq tosiaa pitäs kans olla herkkä mut oon lukenut siitä huonoa ja sillo ku itse okussqsin ni samasta pissasta pc selvempi oli kun apteq..
Mulla on etova olo.. Napukka kova kiinni ja korkealla jne.. Mut eipä nuo mitää kaiketi kerro.. Voipi olla paha olo vaikka pms oireilua myös.. Mut velloo ilkeästi..
Muoks. Sori ku täytän yksin typeryyksillä tän ketjun...

Muokattu viimeksi:
Heii.. Aattelin enää yhteen testiin investoida... Ni kumpa on parempi ja luotettavampi? clearblue early detection puikko vai predictor early? Predictor lukee tuo 12.5 IU hCG/l ja Cb 10mlU niin onko tuossa jokin ero..?? Molempia näytti olevan myynnissä meidän "parhaassa" apteekissa..
Muoks. Apteq tosiaa pitäs kans olla herkkä mut oon lukenut siitä huonoa ja sillo ku itse okussqsin ni samasta pissasta pc selvempi oli kun apteq..
Mulla on etova olo.. Napukka kova kiinni ja korkealla jne.. Mut eipä nuo mitää kaiketi kerro.. Voipi olla paha olo vaikka pms oireilua myös.. Mut velloo ilkeästi..
Muoks. Sori ku täytän yksin typeryyksillä tän ketjun...
Jos haluat varman tiedon, nii suosittelen clearbluen viikkonäytöllistä digiä :) se on 10miu eikä tarvii viivoja miettiä. noihin kahteen muuhun on joku joskus saanu vääriä viivoja/viivan paikkoja. Itse sain cb earlyyn haamun vaikka muut testit negaa (menkat alkoi), predictorista ei ole omakohtaista kokemusta :)

Jos haluat varman tiedon, nii suosittelen clearbluen viikkonäytöllistä digiä :) se on 10miu eikä tarvii viivoja miettiä. noihin kahteen muuhun on joku joskus saanu vääriä viivoja/viivan paikkoja. Itse sain cb earlyyn haamun vaikka muut testit negaa (menkat alkoi), predictorista ei ole omakohtaista kokemusta :)
Mut mie luin että se viikko näyttö digi oisi se 25 myös? :eek:
Muoks. Lukee joo 25 mlU mut silti lupailee tulosta jo jopa 4 päivää ennen kuukautisten poisjääntiä

Liitteet

• Screenshot_2021-11-07-19-34-43-902_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-11-07-19-34-43-902_com.android.chrome.jpg
    321.7 KB · Katsottu: 121
Muokattu viimeksi:
Takaisin