Plussa vai ei?

Täällä on nyt kp 16,eilen illalla klo 20.00. sain kun sainkin ovulaatiotestiini plussan. Kipuja oli joten eilisen kiertopv 15 aikana tein aamulla ja päivällä mutta ei plussaa. Illalla onneksi kokeilin vielä kun alavatsaa oikealta kipristeli ja vihloi(oviskivut jos oli niin ihanaa koska olleet useamman kuukauden poissa) parisen minuuttia kunnolla.
Mulla on miehen kanssa yritystä takana nyt 3 kk. Jos tämä kierto olisi se jossa tärppää. Kamala pahoinvointi yllätti nyt aamulla,ovulaatin aikaan puolivälissä kiertoa ollut ennenkin. Tänään ja huomenna vielä taidetaan ”talletella”,kun mies sanoi nähtyään ovisplussatikun.
Onpa erikoista,kun olen täytellyt tuota Glow-sovellusta. Sen algoritmi laskee itse kierrot(hienoja sanoja) ja luteaalivaiheen aiemmista kuukausista. Nyt se ilmoittaa, että tänään ovulaatio kun ovisplussa eilen, ja 13 vrk luteaali…Saa nähdä pitääkö se paikkansa.
F4DDD611-3BC6-419F-8F2C-2FA7574A790D.jpeg
olen Flow ja Premom-sovelluksella saanut lasketuksi ovisplussasta luteaalin olevan vain 10 päivää. Ja nyt nämä kaksi edellistä sovellusta väittää luteaalin jäävän vain 9 vrk mittaiseksi. Sehän on liian lyhyt..Anxious Face With Sweat-

Kiitos vastauksesta mansikkapaikka! Pidin päivän tauon ja tänään kokeilin aamulla uudelleen, clearbluen ultravarhaisella aivan selkeä plussa! 3+4 ja dpo n. 12! Jihuuuu! ❤️

Mä olen näkevinäni haamun tuossa Pregcheckissä(kin). Astonished Face-
Joo tuohon Rfsu:n tulee usein tuollainen siihen en luottaisi minäkään.
Haha ihana kun sillon joku muu näkee kun itse ei ja sillon ku näen itse ni muut ei näe Beaming Face With Smiling EyesBeating Heartnoo se voi olla et vielä ostan yhden pc paketin ja yhden ton rsfu iha vaa siks et voi vertailla vaikka olisi huono.. Onneks nuo nyt ei nii tyyritä ole :)

Haha ihana kun sillon joku muu näkee kun itse ei ja sillon ku näen itse ni muut ei näe Beaming Face With Smiling EyesBeating Heartnoo se voi olla et vielä ostan yhden pc paketin ja yhden ton rsfu iha vaa siks et voi vertailla vaikka olisi huono.. Onneks nuo nyt ei nii tyyritä ole :)
Kyllä,mutta mulla on todella viivasilmät… Beating HeartBeaming Face With Smiling Eyes
Ei ole tyyriitä onneksi. Ja saa lähikaupasta…Blue Heart

Kyllä,mutta mulla on todella viivasilmät… Beating HeartBeaming Face With Smiling Eyes
Ei ole tyyriitä onneksi. Ja saa lähikaupasta…Blue Heart
Mulla kans :D
Mä en vaa ilkee jostain syystä ostaa omasta tosta lähikaupasta missä käyn aina ruokaostoksilla ku ajattelen et ne sit juoruaa tms Cat With Tears Of Joy

Mä olen näkevinäni haamun tuossa Pregcheckissä(kin). Astonished Face-
Joo tuohon Rfsu:n tulee usein tuollainen siihen en luottaisi minäkään.
Täs vielä toinen kuva just tehtynä mutta luulen että. Olis jo iha selkeä haamu jos ois plussan alku tämä.. :/

Liitteet

• IMG_20211104_093317.jpg
    IMG_20211104_093317.jpg
    259.6 KB · Katsottu: 223
Onhan se lyhyen puoleinen, mut on jotkut onnistuneet lyhyestä huolimatta.

Mulla on aina luomuna ollut luteaali 8-9 vrk ennen raskautta (9v) ja sen jälkeen nyt keväänä ainoa kierto missä ovuloin oli kans 8vrk luteaali josta 2 päivää ennen tiputteli jo.
Ok kiitos. Nyt kun tein toisen ovistestin,joka siis negatiivinen eilisillan positiivisen jälkeen,ja latasin sen Premomiin kuvana, se laittoi onneksi DPO 11 menkkojen alkamispv. Eli olikin siitä kiinni.

Ok kiitos. Nyt kun tein toisen ovistestin,joka siis negatiivinen eilisillan positiivisen jälkeen,ja latasin sen Premomiin kuvana, se laittoi onneksi DPO 11 menkkojen alkamispv. Eli olikin siitä kiinni.
Miun toi kalenteri väittää et luteaali ois 16 päivää.. Jännä ku merkkasin itse oviksen ja et kierto laitoin 30 mikä keskimäärin onkin. Sovelluksen mukaan menkat alkaisi vasta ens ke
Mulla tämmönen oma kalenteri niminen

Liitteet

• IMG_20211104_100254.jpg
    IMG_20211104_100254.jpg
    438.5 KB · Katsottu: 128
Kiitos vastauksesta mansikkapaikka! Pidin päivän tauon ja tänään kokeilin aamulla uudelleen, clearbluen ultravarhaisella aivan selkeä plussa! 3+4 ja dpo n. 12! Jihuuuu! ❤️

Meillä on ihan sama dpo ja itsekin sen vahvan plussan sain eilen vihdosta viimein <3 paljon onnea ja suuria tarrasukkia <3

Meillä on ihan sama dpo ja itsekin sen vahvan plussan sain eilen vihdosta viimein :Heartred paljon onnea ja suuria tarrasukkia :Heartred

Jee, onnea ja iloa sinnekin! Beating Heart Olen siis "Eva", muistelin esikoisen aikaisen salasanani käyttöön, sillä tarviin tähän riemuun seuraa! Mieskin työreissussa enkä halua viestillä kertoa. Cold FaceCat With Tears Of Joy

Jee, onnea ja iloa sinnekin! Beating Heart Olen siis "Eva", muistelin esikoisen aikaisen salasanani käyttöön, sillä tarviin tähän riemuun seuraa! Mieskin työreissussa enkä halua viestillä kertoa. Cold FaceCat With Tears Of Joy

Tänne vaan ilot ja surut ! :-D
Mikä sulla on la, jos lasketaan viimeisistä menkoista?
Mulla 14.7.22 :-)

Hemmetti minun kanssa.... Ylemmässä siis samasta testistä kuvat.... Kyl tämmöset feikki plussat jo v*tuttaa mut silti näköjää pitää tehä.. Angry Face With Horns-Anguished Face-
Sit toi pc puikko ni näkyy kuvassa taas paremmin ku silmälle eli päinvastoin ku yleensä Cat With Tears Of Joy
Näänkö taas omia.. En oo noi selvää feikki haamua ainakaa aiemmin saanu tolla prse rsfulla.. Tosi näkyvä silmälle se... Siks menin sit dippaa samaa pissii ton toisen Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesAnxious Face With Sweat-
Uuseemman tunnin pidätys...
Muoks Lisäsin ovis testin kuvan......

Liitteet

• PCIMG_2021-11-04_13-40-19.JPG
    PCIMG_2021-11-04_13-40-19.JPG
    399.7 KB · Katsottu: 212
  • IMG_20211104_133714.jpg
    IMG_20211104_133714.jpg
    305 KB · Katsottu: 215
  • IMG_20211104_134516.jpg
    IMG_20211104_134516.jpg
    249.9 KB · Katsottu: 212
  • IMG_20211104_135838.jpg
    IMG_20211104_135838.jpg
    122 KB · Katsottu: 231
Muokattu viimeksi:
Karsee väsymys ku meinaa pystyy nukahtaa... ja muuta oiretta ois kyllä Confounded Face tässä etsin vertailuksi netistä ylempi kuva pc puikon plussa ja alempi on tuo oma halilura testiajalla... Koska aattelin aluksi et onks tuo jotenkin väärässä kohtaa mikä siinä näkyi... Noo ei auta ku aamulla taas tsekata vissiin....

Liitteet

• IMG_20211104_155036.jpg
    IMG_20211104_155036.jpg
    202.6 KB · Katsottu: 238
Täs vielä toinen kuva just tehtynä mutta luulen että. Olis jo iha selkeä haamu jos ois plussan alku tämä.. :/
Joo, oishan se jo paljon vahvempi, jos se ensimmäinen testi paein päivän takaa ois ollut ensimmäinen haamu. Jos siis näyttää kokoajan samanlaista viivaa niin se on se viivanpaikka.
Mutta mikään ei estä muuttumasta plussaksi vielä dpo13kin, ja kai sitä myöhäisempiäkin plussia on, joskin kai harvinaisempaa.

Tästä seuraavissa puikkotesteissä pcssä en nää mitään rfsussa nään, mutta se antaa viivaa varmaan vedelläkin.

Joo, oishan se jo paljon vahvempi, jos se ensimmäinen testi paein päivän takaa ois ollut ensimmäinen haamu. Jos siis näyttää kokoajan samanlaista viivaa niin se on se viivanpaikka.
Mutta mikään ei estä muuttumasta plussaksi vielä dpo13kin, ja kai sitä myöhäisempiäkin plussia on, joskin kai harvinaisempaa.

Tästä seuraavissa puikkotesteissä pcssä en nää mitään rfsussa nään, mutta se antaa viivaa varmaan vedelläkin.
Joo.. Aattelin kai et jos ne ei ollut ja nyt alkaisikin vasta haamuilla ns nyt.. Jos niissä erissä eroja et toiset antaa selkeitä viivanpaikkoja ja toiset taas ei. Noo katsellaan..
Ja nii siis sain tällä rsfu tyylipuhtaan negan toissa päivänä ja nyt aamulla haalean ja sit vielä selkeämmän ni sillä katselen tällä vahvistuuko

Tänne vaan ilot ja surut ! :-D
Mikä sulla on la, jos lasketaan viimeisistä menkoista?
Mulla 14.7.22 :)

Vasta 18.7.22! Hauskaa miten kierto vaikuttaa näihin eroihin. Baby Medium Light Skin Tone
Kävin jo laittamassa itseni tuonne Heinäkuisten ketjuihin, vaikka toki kaikki on vielä tässä kohtaa mahdollista. Mutta mun mielestä saa iloita ja nauttia, jos tilanne muuttuu niin sitten sopeudutaan siihen tilanteeseen. Beating Heart

Vasta 18.7.22! Hauskaa miten kierto vaikuttaa näihin eroihin. Baby Medium Light Skin Tone
Kävin jo laittamassa itseni tuonne Heinäkuisten ketjuihin, vaikka toki kaikki on vielä tässä kohtaa mahdollista. Mutta mun mielestä saa iloita ja nauttia, jos tilanne muuttuu niin sitten sopeudutaan siihen tilanteeseen. Beating Heart

Just näin! Mä oon myös siellä ja fbn heinäkuisissa :) .

Takaisin