Plussa vai ei?

On niin aikaisessa että vaatii sen aamuvirtsan/pidemmän pidätyksen?
Oliko noita viikkonäytöllisiä?

Normidigi ei oo niin herkkä kuin tuo.

Saattaa olla. Tein heti melkein peräjälkeen toisen viikkonäytöllisen ja se ilmoitti negan. Hetki sitten tein kolmannen viikkonäytöllisen n. tunnin pidätyksellä ja nega…

Ja juu, enää en tee kuin aamupissasta seuraavan Beaming Face With Smiling EyesAnxious Face With Sweat

Olen tehnyt rfsu:n 10miu ja neg näyttää. Samoin apteekin ultra.

Nuo eivät siis olleet aamupissasta? Sinullahan on tosi aikaiset päivät (dpo9 kaiketi?), jolloin herkkä testi juuri ja juuri näyttää jotain aamupissasta. Varhaisilla päivillä ei kannata tehdä testejä muuten tehdäkään (tai sitten todella pitkällä pidätyksellä).

Nuo eivät siis olleet aamupissasta? Sinullahan on tosi aikaiset päivät (dpo9 kaiketi?), jolloin herkkä testi juuri ja juuri näyttää jotain aamupissasta. Varhaisilla päivillä ei kannata tehdä testejä muuten tehdäkään (tai sitten todella pitkällä pidätyksellä).

Joo, nuo eivät olleet aamupissasta. Ja kyllä dpo9.

Mitä kokemuksia rfsu:n early puikkotesteistä, näkyykö niissä viivanpaikka kun irrottaa sen levyn niin että näkee testiliuskan paremmin? Joko sain tosi aikasilla päivillä päiväpissasta (hölmö kun ei jaksa odottaa) haamun esiäidin kissan kaiman tai sit siinä näkyy viivanpaikka. Tai sitten mulla on viivalasit.

Mitä kokemuksia rfsu:n early puikkotesteistä, näkyykö niissä viivanpaikka kun irrottaa sen levyn niin että näkee testiliuskan paremmin? Joko sain tosi aikasilla päivillä päiväpissasta (hölmö kun ei jaksa odottaa) haamun esiäidin kissan kaiman tai sit siinä näkyy viivanpaikka. Tai sitten mulla on viivalasit.
Tuo testi antaa todella usein räikeitä viivanpaikkoja ja jopa ihan vääriä plussia. Kannattaa testata jollakin muulla parin päivän päästä. Itse saanut tuolla haamuja negakierroissakin (alla kuva).

Liitteet

• 20211101_175139.jpg
    20211101_175139.jpg
    402.1 KB · Katsottu: 193
Onks mulla taas vaan ne omat viiva(haaaamu) lasit päässä... :sad001 useempi kuva :D siis nään varmasti nykyään viivoja joka paikassa ja käy ottaa päähän. Tää on pc
Hämmentävää se että nyt ois dpo 9 mut olin tuntevinaan oviksen myös nyt vasta viime la et saa nähdä oliko kaksi ovista vai mitä ihmettä....
Kohta ketju täyttyy taas miu olemattomilla viivoilla Beaming Face With Smiling Eyes ku varmaa piirtynyt tosiaa viiva vaan verkkokalvoille tms Anguished Face-

Liitteet

• IMG_20211102_061218.jpg
    IMG_20211102_061218.jpg
    300.2 KB · Katsottu: 222
  • IMG_20211102_060904.jpg
    IMG_20211102_060904.jpg
    255.5 KB · Katsottu: 223
  • IMG_20211102_060818.jpg
    IMG_20211102_060818.jpg
    292.1 KB · Katsottu: 212
  • IMG_20211102_060353.jpg
    IMG_20211102_060353.jpg
    343.9 KB · Katsottu: 216
  • IMG_20211102_063913.jpg
    IMG_20211102_063913.jpg
    295.4 KB · Katsottu: 222
Muokattu viimeksi:
Onks mulla taas vaan ne omat viiva(haaaamu) lasit päässä... :sad001 useempi kuva :D siis nään varmasti nykyään viivoja joka paikassa ja käy ottaa päähän. Tää on pc
Hämmentävää se että nyt ois dpo 9 mut olin tuntevinaan oviksen myös nyt vasta viime la et saa nähdä oliko kaksi ovista vai mitä ihmettä....
Kohta ketju täyttyy taas miu olemattomilla viivoilla Beaming Face With Smiling Eyes ku varmaa piirtynyt tosiaa viiva vaan verkkokalvoille tms Anguished Face-
Mä en ikävä kyllä näe näissä toista viivaa Confused Face viimeisessä näkyy viivan paikka mutta muissa en näe sitäkään

Ei valitettavasti näy toista viivaa näissä.

Mulla näkyi tällanen, kun pregnylistä oli iham vimpat jämät enää kropassa, voi siis hyvinkin olla alkava plussa! Kannattaa kuitenki pitää mielessä, että pc antaa nykyään myös viivanpaikkoja, mut ei kamalan räikeitä.

pc puikko parempi, siihen en oo viivanpaikkoja saanu ja (pregnyl)plussakin oli paljon selkeempi kun liuskassa.

Mulla näkyi tällanen, kun pregnylistä oli iham vimpat jämät enää kropassa, voi siis hyvinkin olla alkava plussa! Kannattaa kuitenki pitää mielessä, että pc antaa nykyään myös viivanpaikkoja, mut ei kamalan räikeitä.

pc puikko parempi, siihen en oo viivanpaikkoja saanu ja (pregnyl)plussakin oli paljon selkeempi kun liuskassa.

Ajattelinkin että viivalasit varmaan vaan. Saako noita pc puikkoja muualta kuin tilaamalla? Itse oon liuskat ostanut s market yleensä. :)

Miltä tänään näytti? (jos teit)

Aamun digi nega. Onestep 10mIu kuvassa.
Kyllä mä tuntemusten mukaan luotan siihen että olen raskaana mutta nää testitulokset ovat toinen toistaan hämmentävämpiä. Tänään dpo10.

Liitteet

• 89190BF2-47C0-4D59-AA8A-A5C14E904774.jpeg
    89190BF2-47C0-4D59-AA8A-A5C14E904774.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 275
Mitäs mieltä tästä? Tuleeko näihin nykyään jotain olemattomia viivoja? 3 tunnin pidätyksellä Confounded Face

Liitteet

• IMG_20211102_125520.jpg
    IMG_20211102_125520.jpg
    2 MB · Katsottu: 254
Takaisin