Minkä kokoinen vauvasi on?

Mikä sovellus sulla on käytössä?:grin
Preglife, Raskaus+, sekä Vau.fi odotus. En siis näitä mitään kolmesta käytä kaikilla herkuilla tai edes kunnolla kirjautuneena mutta kiva se on aina poksuessa vilkaista mitä mikin äppi sanoo.

Toi Raskaus+ on siitä kiva kun siinä näkyy ”oikeankokoinen” ja -näköinen vauva jota voi käännellä eri kuvakulmista. Oon miettinyt johtaako se harhakuvitelmaan että tuollaiselta täydelliseltä ja ajallaan kehittyvältä hyvävointiselta meidän vauva näyttää, vaikka sehän on vaan yleistävä mallinnus jolla ei tietenkään mitään yhteyttä siihen miten oma masuasukki voi. Kai se jotain mielenrauhaa, vaikkakin valheellista, tuo mulle kuitenkin :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Mun mielestä näissä vaihtoehdoissa esim. postilaatikko tuntuu ihan valtavalta verrattuna rumpukapulaan, ni jotenki se koon hahmottaminen on paljon vaikeempaa. Vaikka tiedostan kyllä, et puhutaan mitasta senttimetreissä eikä kyseisen objetkin tilavuudesta.
Mut jotenki silti tuntuu, että se vauva kutistuu aika paljon, jos siirrytään postilaatikosta rumpukapulaan :hilarious:
 
Takaisin
Top