Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pc tänään taysin nega
Edelliset viivat olivat niin vahvat ettei epäilystäkään, joten testeissä varmasti se vika! Mäkin suosittelen digiä, toivottavasti se antaisi oikean tuloksen ja varmuuden. Tsemppiä 
MitääPc tänään taysin nega
MitääToi edellinen oli kyllä niin selkeä plussa kun olla ja voi.
Ja kun tuli noin vahva plussa, niin digin uskaltaa tehdä vaikka heti.Soittaisin neuvolaan/hoitavalle taholle, että pääsisi verikokeisiin hcgn määrittämistä varten. Ois sit ultraakin varten hcg tasot tiedossa, sillä nekin antaa suuntaa raskauden kestolle.Mulla 19.8 nyt lääkärin aikaa jossa myös ultrataan, tuon pcos asian takia niin ehkä ootan sitä niin siellä varmasti selviä, en jaksa noita testejä enää.
Nyt on viallisia PC-testejä liikkeellä! Ostin äsken niitä ja tein heti aamupissasta toisen. Virtsa ei imeytynyt ollenkaan liuskaan. Siis se vain pysähtyi. Jouduin pitämään noin 10 sekuntia jotta edes alkaisi toimia. Tein sitten toisesta virtsasta toisen liuskan,ja siinä sama ongelma.Pc tänään taysin nega
Joo tätä ihmettelin miksi ei PC näyttänyt raskautta vaikka oli aika pitkällä jo raskaus.Käy ostamassa digi! Just oli tossa raskaaksi 2021 ketjussa tullut pc negaa/tosi haaleeta ja digi oli 3+.
Joo tätä ihmettelin miksi ei PC näyttänyt raskautta vaikka oli aika pitkällä jo raskaus.
Oma kokemus on että viallisia liikkeellä. Ostin aamulla ja testit ei alkaneet toimia ohjeen mukaisen 3 sekunnin dippaamisella.
Onneks ei oo kalliita testejä, mut silti.
Aivan. Täällä maksaa 1,95€/2 liuskaa.Joo huomasin kans et sai kyl pitää kauan et lähti imeytymään.Onneks ei oo kalliita testejä, mut silti.
![]()

Moi.Nyt olivat viimenää rfsu; lta vastanneet, oli menny roskapostiin niillä mun viesti :D laittavat uusia testejä tilalle, kyseli eränumeroita.. eihän mulla tallessa enää niitä ollulupasivat laittaa Ruotsiin infoa noista virhetesteistä...

Moi.
Oli varmaan niitä samoja testejä,joita mulla oli. Joku muukin tällä palstalla sai selvän haamun vaikka PC oli negaa. Kyllä RFSU viallisten testien eränumeron jo tietävät. Niitä ei kannata edes ostaa enää(itse en osta),ennenkun on eri tuotantonumerolla olevia myynnissä. Näin mä mietein asiaa. Lähettää sullekin sitten niitä eri numerolla olevia testejä.![]()