Plussa vai ei?

Minulla on pcos ja en koskaan ole saanut ovista tikutettua vaikka tiedettävästi olen ovuloinut kun raskaaksi olen tullut. Joskus testasin ihan koko kierron alusta loppuun, ja mulla näytti melkeen koko kierron välillä haaleaa ja välillä tummempaa viivaa, mutta yhtäkään en kyllä plussaksi laskisi. Oon kyllä kuullut että monella pcoslaisella ne digi ovistestit nääyttäisivät oikeen.

Voisiko tämä olla viivanpaikka,jos on virheellinen tulos niin ehdottomasti monia monia hyvitystuotteita tännepäin RFSU:lta!
Tuli testiajan sisällä ja säilyi.
0A6456B3-437B-40B2-973B-7C7000F552E6.jpeg

Kp 38 täällä edelee nega, menkkoja ei näy. Ollut nyt viime viikosta lähtien todella haalea tiputtelua silloin tällöin todella niukka ja vaaleanpunaitsa. Mutta ei mutaan menkkojen viitaavaa. Voikohan se plussa sieltä vielä tulla?

Koska kyseessä rfsu, nii voi olla mitä vaan.. mutta toivottavasti lähtee vahvistumaan :shy:

Tämän aamuinen testi,jonka tein melko laimeasta ja toisesta aamun pissasta…En voi uskoa todeksi nyt tämä tilanne heitti aivan sekaisin…PLUSSA!?!?
92F4BB80-DA38-4F6C-B0E9-094422B5E10E.jpeg

Tuo testiviiva alkoi piirtymään testiin heti. Ja nyt siis on se kierto että mulla olisi ollut ovulaatioaika. En ole tuntenut ovulaatiota ollenkaan. Siksi aloin ihmetellä ja testailla koska tiedän oman ovulaationi.
Tuo viime ovulaatio oli JA tuntui myös (kivut limat himot) oli siis kesäkuun 28.päivä. Silloin samana päivänä oli rakastelukin. Aloin voida pahoin,ja testailin ajoissa ja sain haamuja. Sitten alkoi niukka vuoto jota kesti 2 pv niukkana eli siteeseen ei tullutkaan juuri mitään. Epäilys heräsi olisiko kiinnittymisvuotoa,vaikka alkoi samaan aikaan kun oikeasti oli kuukautisten alkamisaika. Se jatkui pyyhkäisyvuotona muutama päivä eteenpäin. Alkoi pahoinvointi ja outo olo. Kuumeinen,ja sama kun aiemmissa odotuksissa. Epäilin ja testailin. Negatiivisia tuli ja jotain haamuplussia sain. Lopetin testailut ja nyt ajattelin kp 17 tänään testata. Alavatsakipuja ei ovulaatiokipuja.
Pam! Plussa!!! Eilinen oli haaleampi eli on vahvistunut tuo viiva. Ja on punainen!

Muokattu viimeksi:
Aika vahva viiva sanoisin plussaksi itse, mutta teepäs vielä digin varmuuden vuoksi
Mulla olisi jo 5+6 :facepalm::nailbiting: Apua!!! ne sitten taisi olla ne ns.valemenkat tai kiinnittymisvuotoa. Sen sanon että ”se TUNNE” majoittui sisälleni asumaan yksi päivä,ja se oli juuri se jonka jokainen odottava äiti tietää. :shy: En mä usko. En. Oireita ei ole ollut muutakuin pahoinvointia ja väsymystä,mutta ei mitään erityisempää.

Digin kävisin hakemassa ja tänään tekisin!
Miltä näyttää avattuna ja kun toi punainen on tuosta taustalta häipynyt?
En ole avannut kun ei ollut tarvetta kun näkyi ilman avaamista selvästi on punainen viiva!
Eikö se mene piloille, jos sen avaa? Haihtuu siis värit mulla ainakin niin on käynyt… Näkyy lasin läpi niin hyvin. Täällä ei ole apteekki edes auki sunnuntaisin…

Kyllä tuossa Emilia1983@ ihan selvä toinen viiva näkyy, toki tämän testin tuntien olisi ehkä ihan hyvä vielä varmistaa myös jollain muulla testillä :happy: Kun antaa niin paljon vääriä positiivisia :( Toivotaan parasta, että nyt johtuisi toinen viiva siitä, että siellä on oikeasti pieni tarrannut kiinni!

Kyllä tuossa Emilia1983@ ihan selvä toinen viiva näkyy, toki tämän testin tuntien olisi ehkä ihan hyvä vielä varmistaa myös jollain muulla testillä :happy: Kun antaa niin paljon vääriä positiivisia :sad001 Toivotaan parasta, että nyt johtuisi toinen viiva siitä, että siellä on oikeasti pieni tarrannut kiinni!

Kyllä samaa mieltä. Mutta sitten jos tämä on väärä positiivinen niin sen verran palautetta lähtee täältä Rfsulle. Onhan niitä juu nähty,mäkin jopa tota testiä aina ostellut vaikka tiedän että se antaa jos ties minkälaista haamua ja ei olekaan plussa. Mutta tämä,aivan toista luokkaa oleva ja kaikenlisäksi tuli siihen heti. En edes pidätellyt kauaa ja join kahvia monta kuppia eli ei vahva pissa. Mutta en ymmärrä miksi samainen liuska antoi vain haamun. Tein senkin. Siis näkyi siinäkin viiva mutta haalea.

Kyllä samaa mieltä. Mutta sitten jos tämä on väärä positiivinen niin sen verran palautetta lähtee täältä Rfsulle. Onhan niitä juu nähty,mäkin jopa tota testiä aina ostellut vaikka tiedän että se antaa jos ties minkälaista haamua ja ei olekaan plussa. Mutta tämä,aivan toista luokkaa oleva ja kaikenlisäksi tuli siihen heti. En edes pidätellyt kauaa ja join kahvia monta kuppia eli ei vahva pissa. Mutta en ymmärrä miksi samainen liuska antoi vain haamun. Tein senkin. Siis näkyi siinäkin viiva mutta haalea.

Nää rfsun testit ei ole luotettavia, siksi kannattee tehdä oikeesti joku erin merkkinen tai parempi olisi se digi...

En tiedä mitä ajatella nyt. Eihän tämä voi olla mahdollista. Epäilen totaalisesti tuota tulosta.

Kyllä se vaan pinkiltä edelleen näyttää. Ja selkeä. En ole vielä kertonut miehelleni. Pidän vie jännityksessä,ilmoitin vain että olen vähän ”shokissa”…
BA5EA424-66FE-460E-838F-1C3FD5341E97.jpeg

Kyllä sen verran hieno viiva on, että digissä näkyy varmasti jo! Toivottavasti on nyt oikea :smiley-angelic001 eikö vain rfsun valeviiva

Eikö rv5+3 kuuluisi olla jo aika vahvat viivat?
Tää oma Apteqin testi on tehty dpo17.
Digi näytti samaan aikaan raskaana 2-3.

Kaikki on toki yksilöllistä, ja ilmeisesti testit reagoivat eri tavoilla eri naisilla:bag:
Onneksi Digi taitaa olla tällä hetkellä luotettavimpia markkinoilla olevia testejä verikokeiden lisäksi:hilarious:

Liitteet

• 20210713_064115.jpg
    20210713_064115.jpg
    603.3 KB · Katsottu: 324
  • 20210620_075933.jpg
    20210620_075933.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 309
Takaisin