Vauvan liikkeet

U

Silmät suurina ihmettelijä
Onko kukaan jo tuntenut vauvan liikkeitä? Jos, niin millä viikolla? Mulla esikoisen kanssa tais olla vko 18 kun oli tosi selkeät liikkeet, joita olin aiemmin jo vähän aavistellut. Nyt toisen kanssa on toki herkempi, mutta pohdin että onkohan kuitenkaan vielä oikeita tuntemuksia nämä levossa silloin tällöin tuntuvat iloiset muljahdukset. Nyt 13+4.
 
En ole vielä tuntenut tästä raskaudesta, mutta viikkoja onkin vielä alle 12.

Esikoisesta tunsin joskus rv 16-17 eteenpäin melko selkeästi, muutamia yksittäisiä epävarmoja ennen noita, ja sitten kakkosesta tuota aikaisemmin (en vaan muista enää tarkkaan millä viikoilla:confused004), joten.. Miksipä ei pikkuhiljaa voisi alkaa tuntemaankin jo niitä liikkeitä? :confused005 :rolleyes:
Voi että miten odotan niitä(KIN)... :love7
 
Onko kukaan jo tuntenut vauvan liikkeitä? Jos, niin millä viikolla? Mulla esikoisen kanssa tais olla vko 18 kun oli tosi selkeät liikkeet, joita olin aiemmin jo vähän aavistellut. Nyt toisen kanssa on toki herkempi, mutta pohdin että onkohan kuitenkaan vielä oikeita tuntemuksia nämä levossa silloin tällöin tuntuvat iloiset muljahdukset. Nyt 13+4.

On mahdolista tuntea noilla viikoilla jo! :) Mulla tuntu ekat liikkeet about pari viikkoa sitte ja ne on vaan voimistunu. Nyt on rv15 menossa. Harmi ku ei vielä tunne kädellä.
 
Minäkin 15. Viikolla (14+2) ja pääsiäisenä tuntui kummaa ”kuplintaa” vatsassa. Tiedä sitten mitä oli, mutta uusi tuntemus :)
 
Mulla tuntui rv 10 jo jotain (nyt 11+3). Tänään myös ihan selkeästi vauvan hipaisu :Heartred. Jostain luin, ettei vielä voisi tuntua, mutta kai sekin on yksilöllistä. Esikoisesta alkoi tuntua ehkä joskus rv 16 aikoihin.
 
Odotan innolla kyllä liikkeiden tuntemista! Se varmaan tuo myös tietynlaista konkretiaa vauvasta ja myös luottoa että kaikki on hyvin. Miten te muut koette asian?
Musta on ihanaa kuulla, että jotkut tuntee sen pienen ”kuplinnan” mistä puhutaan. Haluisin kans, mutta en varmaan suolikaasusta erottaisi :chicken: Nyt menossa 14+5, varmaan ekan potkun tunnen kun tulee kunnolla monoo. Eka raskaus menossa.
 
Odotan innolla kyllä liikkeiden tuntemista! Se varmaan tuo myös tietynlaista konkretiaa vauvasta ja myös luottoa että kaikki on hyvin. Miten te muut koette asian?
Musta on ihanaa kuulla, että jotkut tuntee sen pienen ”kuplinnan” mistä puhutaan. Haluisin kans, mutta en varmaan suolikaasusta erottaisi :chicken: Nyt menossa 14+5, varmaan ekan potkun tunnen kun tulee kunnolla monoo. Eka raskaus menossa.
Mullakin eka raskaus, ja en voi varmaksi tietää oliko vatsantoimintaa, mut sen tiesi että ihan uusi tunne! Ei voi verrata mihkä muuhu ku ”kuplintaan” :p
Kyllä ne sullakin vielä tuntuu!
 
Nyt muutama päivä myöhemmin (14+0) on jo ihan selvää että pieni se siellä liikkuu. ❤️
Mun kokemuksella varhaiset tuntemukset on helpoin havaita silloin kun käy rauhassa selälleen ja hellästi (!) painelee alavatsalta. Sieltä nyt muutamasti ihan selkeä ”vastaus” kosketukseen tullut pienenä muljahduksena. Esikoinenkin oli aina aktiivisin mun rauhoittuessa makaamaan, kun itse olin liikkeessä niin hän lepäili aina rauhassa.
 
Takaisin
Top