Perjantaina julkaistava äitiyspakkaus 2021

Mä jotenkin tykkäsin siitä pakkauksesta, joten otetaan varmaan tälläkin kertaa :happy:
 
Omaan silmään aivan ihana:love7 esikoinen on kyseessä joten jos syliin asti saadaan niin varmasti otetaan:happy:
 
Mun sydän suli erityisesti siitä nallehaalarista ja makuupussista :Heartpink. Ensimmäistä kertaa myös itselle ajankohtainen ja varmasti siitä syystä innostuin niin paljon.
 
Musta collegehaalari ei kyllä mun silmään säväyttänyt, en miellä mustaa väriä vauvalle. Muut tuotteet kylläkin ok. Edellisen vauvan pakkauksessa 2018 kaikki muut tuotteet tuli käyttöön paitsi ne sinivalkoiset huopatossut, ei ne vaan pysyny meidän vaavin jaloissa :rolleyes:. Ja ne lapasen pidike nipsut vai mikä niiden nimi on edelleen avaamattomana paketissa :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Musta collegehaalari ei kyllä mun silmään säväyttänyt, en miellä mustaa väriä vauvalle. Muut tuotteet kylläkin ok. Edellisen vauvan pakkauksessa 2018 kaikki muut tuotteet tuli käyttöön paitsi ne sinivalkoiset huopatossut, ei ne vaan pysyny meidän vaavin jaloissa :rolleyes:. Ja ne lapasen pidike nipsut vai mikä niiden nimi on edelleen avaamattomana paketissa :rolleyes:

Ihmettelin myös täysin mustaa haalaria...onneksi mustia vaatteita oli vain yksi
 
Musta collegehaalari ei kyllä mun silmään säväyttänyt, en miellä mustaa väriä vauvalle. Muut tuotteet kylläkin ok. Edellisen vauvan pakkauksessa 2018 kaikki muut tuotteet tuli käyttöön paitsi ne sinivalkoiset huopatossut, ei ne vaan pysyny meidän vaavin jaloissa :rolleyes:. Ja ne lapasen pidike nipsut vai mikä niiden nimi on edelleen avaamattomana paketissa :rolleyes:
Mä otin "pakollisen" itsenäisyyspäiväkuvan ne tossut jalassa. Eihän ne käytettäväksi ehkä ollut tehty, mut ihan söpöt. :D
 
Olin ajatellut, ettei oteta kun esikoisen pakkaus on jäljellä. Mutta vaikutti kyllä kivalta pakkaukselta.
 
Meille tulossa miehen kanssa ensimmäinen yhteinen lapsi ja otetaan äitiyspakkaus, mies ehdottomasti haluaa. Otin itse myös esikoisesta mutta tilasta en. Onhan se nyt kiva ottaa sitten tästä ekasta yhteisestäkin :)
 
Ulkomaillehan pakkausta ei saa. Aina kauhistelen rutinaa kun joku vaate/vaatteet ei miellytä ja siitä sit valitetaan. Ilmaisesta pakkauksesta! Kyllä ilolla ottaisin jos saisin ja olisin tyytyväinen, mikä etuoikeus se onkaan.
 
Meillä esikoisen pakkauksen tavarat vielä hyvässä kunnossa, niin me ei varmaan oteta uutta äitiyspakkausta. Hankitaan muutamat vauva vaatteet sitten erikseen.
 
Kivalta näyttää pakkaus ja olen samaa mieltä että etuoikeus on tietysti kun tuollainen on kaikille Suomessa tarjolla. Vähän kahden vaiheilla tarvitaanko sitä vai ei kun jonkun verran pikkuisia vaatteita jo löytyy.
 
Tuohan on tosi monipuolinen! Ekaa kertaa tutustuin äitiyspakkauksen sisältöön niin en oo koskaan tienny että mitä ne oikeesti sisältää mutta näin ensimmäistä odottavana tuntuu että tuossahan on melkein kaikki mitä tarvii. Musta se villahaalari oli tosi symppis:love7
 
Pakkaus on paljon kivempi kun esikoisen aikaan, täytyy siis pohtia jos sittenkin otettaisiin vaikka alunperin ajattelin ettei välttämättä tarvita :)
 
Taidan ottaa yhden pakkauksen.
 
Mustakin pakkaus on kiva, ja niitä vaatteita on niin ihana hypistellä että otetaan mekin :happy: kaikki vanhat vauvanvaatteet ja tavarat on aikanaan laitettu eteenpäin, joten täytyy kaikki ostaa taas uudelleen..
 
On kyllä kiva ja ihan sopii omaan makuun, varmaan otetaan kyllä.
 
Otan kyllä, esikoinen (ja todennäköisesti ainut lapsi) tulossa. Toki olen shopannutkin kaikkea ihan liikaa, eli vaatteiden puolesta en tiedä, onko pakkauksessa paljoa, mitä ei muuten olisi :grin Mutta haluan uskoa, että kaikki harsot, hygieniatarvikkeet, petivaatteet jne. on sellaisia, mistä ehkä joku jäisi ostamatta tai tulisi ostettua liian vähän harsoja tms. Joten kaikki semmoinen on tervetullutta.
 
Otin pakkauksen ja täällä myös esikoinen tulossa, eli siinäkin mielessä tarpeellinen. Muutenkin tän vuoden pakkauksen kuosit on mielestäni tosi kivat, ja jopa viime vuosiin nähden paras pakkaus, mitä ollut. :) On kyllä upea etuoikeus saada tälläinen. :Heartred
 
Takaisin
Top