Työnimiä ❤️

Jam&Spoon

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heinäkuiset 2022
Jokos teillä alkaa olla työnimi keksittynä pienelle? Itse sanon Pippuriksi, pieni kun on. Vaihtuu varmasti kasvaessa! :)
 
Laitoinkin salaiselle puolelle esittelyn meidän Kuusumu nimisestä pikkuisesta :laughing021
On siis yhden roolihahmon nimi Sunnuntailounas nimisessä sarjassa.
Tää oli vitsi joka on nyt tullut käyttöön:grin
 
Meillä ei oo työnimeä, en oo uskaltanu vielä keksiä :facepalm: edellisellekään ei kyllä keksitty itse, tuli lähipiiristä :grin
 
Itsekseni annoin työnimeksi Helga, kun äijä ei oo vielä halunnut liittyä kyseiseen keskusteluun, mutta eiköhän tuleva isukkikin innostu, kun päästään neuvolaan :smiley-bounce013
 
Mä varmaan kutsun vauvaksi, mies todennäköisesti keksii jotain hassuja tai outoja nimiä, kuten esikoiselle.
 
Meillä työnimi oli Urpo-Kerttuli jo ennen, ku vauva oli saanut edes alkunsa. Sukupuolineutraali ja riittävän hirveä, ettei siitä varmasti tule oikeaa nimeä. (Ja luonnollisesti miehen keksimä)
 
Meillä työnimi oli Urpo-Kerttuli jo ennen, ku vauva oli saanut edes alkunsa. Sukupuolineutraali ja riittävän hirveä, ettei siitä varmasti tule oikeaa nimeä. (Ja luonnollisesti miehen keksimä)

Tää on kyllä niin hyvä, mä yritin kans esikoiselle ehdottaa jotain vastaavaa Pirkko-Einaria työnimeksi mutta mies ei suostunut :laughing014
Nyt oon ite vähän ajatellut Sinttinä mutta useimmiten puhutaan vaan vauvasta.
 
Meillä ei vielä ole työnimeä. Odotettavissa kuitenkin on, että sitten kun uskalletaan lapsille kertoa, niin tyttö ihan takuulla keksii jonkun tosi mielikuvituksellisen nimen.
 
Tällä hetkellä ei ole oikein muodostunut yhtä tiettyä työnimeä. Esikoinenkin taisi olla lähinnä vauva, junnu tai juniori
 
Meillä ei oo ikinä puhuttu työnimestä. Esikoisen kohdalla sia nimensä jo rv12 ja nyt rv 7 on jo vahvanimisuositus :wink
 
Pikku-Papu on nyt toistaseks nimenä :happy: Alkuun puhuttiin miehen kanssa Pikku-Pierusta, kun ilmaa tuntu olevan mahassa enemmän ku laki sallii:grin
 
Ihania ja hauskoja työnimiä teidän tulevilla vauvoilla! Erityisesti nuo ”sukupuolineutraalit” on ihan huippuja :D

Meillä ei varsinaisesti olla nimetty vauvaa vielä. Mielessäni kutsun häntä nimellä ”Taimi”. Mulla oli aikoinaan naapuri, joka teki talvet kätilön hommia ja kesät oli puutarhalla töissä, hän puhui niin kauniisti ”ihmistaimet ja kasvitaimet, molemmissa elämän ihme”.
 
Meillä on tainnut jäädä työnimeksi ”beibi”. Tuleva isosisko huutelee mahalle jatkuvasti: ”hei beibiii, ootko sielläää?”
 
Takaisin
Top