Plussa vai ei?

En tykkää näistä testeistä.
Tuntuu ettei ne oo niin herkkiä kuin väittävät. Rfsu 25miu minusta näytti aiemmin kuin nämä. Lisäksi tuo että ovat tosi ohuita, niin tuntuu että hankaloittaa testin tulkitsemista, varsinkin jos ajoissa testaa ja tulos ei ole selkä +.
Minustakin nämä ovat ei herkkiä. Eli normitestejä. Havaitsin että on sama mitä Wishillä myydään ja kuva ihan samanlaisesta testistä ja paketissa maininta 20miu. Suomen firma myy herkkinä testeinä. Eli Pregcheck on herkempi melkeinpä..sillä sain eilen haalean plussan... Nyt ostin huomista varten RFSU herkkätestin. On niin hailakka haamu tämän aamun eka pissasta tässä Liuskassa. Kuvaa tummentamalla saa näkyviin punaisemman viivan. En usko, että on 10miu nämä testit.
IMG_20201117_090418.jpg
IMG_20201117_090507.jpg

Tälläsen kerkesin tehdä aamulla ja n.tunti tästä niin alko vuotaa kunnolla.. Mut no ainaki tiiän että raskaaks on taas mahdollista tulla
Pahoittelut. :3some Tarkasta jos vuoto ei runsastu on mahdollista että jatkuu. Siis testillä.

Minustakin nämä ovat ei herkkiä. Eli normitestejä. Havaitsin että on sama mitä Wishillä myydään ja kuva ihan samanlaisesta testistä ja paketissa maininta 20miu. Suomen firma myy herkkinä testeinä. Eli Pregcheck on herkempi melkeinpä..sillä sain eilen haalean plussan... Nyt ostin huomista varten RFSU herkkätestin. On niin hailakka haamu tämän aamun eka pissasta tässä Liuskassa. Kuvaa tummentamalla saa näkyviin punaisemman viivan. En usko, että on 10miu nämä testit. View attachment 95986 View attachment 95987

Teetkö testit täysin ohjeen mukaan. Näissäkin kuvissa nään värikertymät molemmin puolin sitä kohtaa johon viivan kuuluisi tulla. Eli siksi ei mielestäni plussa, koska viiva väärässä kohdassa mielestäni.

Tälläsen kerkesin tehdä aamulla ja n.tunti tästä niin alko vuotaa kunnolla.. Mut no ainaki tiiän että raskaaks on taas mahdollista tulla
Voi ei tuo on niin kurjaa ja toivotaan että olis alkuraskauteen liittyvää harmitonta vuotoa.

Itse myöskin saanut noin. Tuhrutti ennen menkkoja ja tein silti testin, tulos 1-2. Mulla vuoto jatkui ja kaks päivää myöhemmin digi nega.
Sulle lähetän paremmat tuulet ja toivon parasta.:smiley-angelic001

Teetkö testit täysin ohjeen mukaan. Näissäkin kuvissa nään värikertymät molemmin puolin sitä kohtaa johon viivan kuuluisi tulla. Eli siksi ei mielestäni plussa, koska viiva väärässä kohdassa mielestäni.
Teen testit ohjeiden mukaan. En tiedä miksi näin...
Tuossa on se hailakkka viiva jonka näkee paremmin tummempana. Olishan 3+4 vasta. Ja nämä mainittiin herkkä testi eräällä nettisivuilla joista tilasin. Siksi tein nyt aamupissasta. Kuukautiset alkanee pe tai la.
IMG_20201117_095238.jpg
IMG_20201117_094914.jpg

Teen testit ohjeiden mukaan. En tiedä miksi näin...
Tuossa on se hailakkka viiva jonka näkee paremmin tummempana. Olishan 3+4 vasta. Ja nämä mainittiin herkkä testi eräällä nettisivuilla joista tilasin. Siksi tein nyt aamupissasta. Kuukautiset alkanee pe tai la. View attachment 95989 View attachment 95988
Juu, tuossa kohdassa nään minäkin viivan ja sitten myös oikealla tuosta viivasta ja mielestäni sen viivan pitäisi tulla niiden kahden viivan väliin.

Juu, tuossa kohdassa nään minäkin viivan ja sitten myös oikealla tuosta viivasta ja mielestäni sen viivan pitäisi tulla niiden kahden viivan väliin.

Tässä kuvassa ei värejä säädetty, entä nyt onko niitä rajoja näkyvissä? Kuivana melkein mutta testiajan sisällä.
IMG_20201117_102026.jpg
minä näen tässä kohdin sen haamun. Nuoli osoittaa sitä kohtaa:
IMG_20201117_102120.jpg

Nään tässäkin harmaat värjäymät varsinaisen viivanpaikan molemmin puolin, itse viivanpaikka loistaa valkeana. :/
Tuon värinen testi minulla on joka kerta. Eli ei valkoinen vaan tummempi ja punerva. Ei kokonaan muutu edes vaaleaksi ennen kuin testiaika jo ohi. Siitä sitten tihrustella.

Tuon värinen testi minulla on joka kerta. Eli ei valkoinen vaan tummempi ja punerva. Ei kokonaan muutu edes vaaleaksi ennen kuin testiaika jo ohi. Siitä sitten tihrustella.
Siksipä kysyinkin tuossa aiemmassa viestissä, että teetkö testit täysin ohjeen mukaisesti. Pidät virtsassa vain ohjatun ajan, laitat testin imeytymättömälle alustalle kehittymään jne. Voi myös olla, että sinun virtsassa on jokin ominaisuus joka saisi tausta jäämään oudon väriseksi.

No entä tässä. Eiks siin oo yks viiva. View attachment 95999
Lainasin nyt tuota siun kuvaa, merkkasin ne kohdat jossa nään värikertymät ja niiden väliin jää mielestäni se oikea kohta johon plussa tulisi.
nimetön.jpg

Mutta eihän siulla ole mitään hätää, jos siellä oikea plussa jossain vaiheessa on, niin sitten se vahvistuu ja alkaa näkyä kunnolla. I

Ensimmäistä yrittäessä tikut värjäytyi mulla aina samaan tapaan (ja olivat negoja). Varmaan virtsassa jokin sen saa aikaan.

Eikös tuo nuolella merkattu kohta ole hieman liian kaukana kontrollista... Mielestäni testiviivan pitäisi olla tuossa Mutterin merkkaamassa välissä.

Ensimmäistä yrittäessä tikut värjäytyi mulla aina samaan tapaan (ja olivat negoja). Varmaan virtsassa jokin sen saa aikaan.

Eikös tuo nuolella merkattu kohta ole hieman liian kaukana kontrollista... Mielestäni testiviivan pitäisi olla tuossa Mutterin merkkaamassa välissä.
Noniin tajusin tehneeni virheen tässä... ONE step esim. Piti kastaa max viivaan asti. Nyt tein niin. Lopputulos oli että tikku ei värjääntynyt. Mutta huomista odotellen.
Tässä tuo äskeinen jonka tein 3h pidätyksellä. Kiitos sulle kuka opasti että teenköhän oikein. Nämä One Step testit on mulle uusia.
IMG_20201117_133137-01.jpeg

Muokattu viimeksi:

Soita lääkärin ja mene hcg testeihin parin päivän väliin, kaverini synnyti viime viikolla ja hällä ollut vuotoa 4 rvk tuohon 8 rvk asti ja sitä runsaasti. Hän ensin luuli että menkkat tuli mutta kun vuoto ei loppunut teki testin ja raskaana hän oli, lääkärissä ei löydetty syytä vuotoon mutta raskaus jatkui normaalisti vaikka vuoto oli runsasta

Verta tulee aika paljon ja silti tää pää miettii josko kaikki olis kuitenki hyvin.. Jos alkaa tulla hyytymiä ni tipun varmast korkeelta..
Tota mietin et meenkö kuitenki sinne hcg mittaukseen..

Verta tulee aika paljon ja silti tää pää miettii josko kaikki olis kuitenki hyvin.. Jos alkaa tulla hyytymiä ni tipun varmast korkeelta..
Tota mietin et meenkö kuitenki sinne hcg mittaukseen..

Siis ystävälläni tuli jopa hyytymiä jossain välissä oliko noin rvk 6 kuitenkin kaikki oli hyvin ja miten sanoin terve vauveli sieltä syntyi viime viikolla. Itse menisin tarkistaa varmuuden vuoksi ja että saa mieli rauhaa niin tietää missä mennään.

Täällä ei välttämättä nyt pääsekkään lääkärille tai ees labraan.. Mitä luulette millon esim.digi olis muuttunu negaks jos on km?
Tai jokohan sit haalenee normi testit?
Ne oli tänään selvästi tummempia vielä nyt iltapäivällä kun mitä esim eilen tai tänään aamulla.

Täällä ei välttämättä nyt pääsekkään lääkärille tai ees labraan.. Mitä luulette millon esim.digi olis muuttunu negaks jos on km?
Tai jokohan sit haalenee normi testit?
Ne oli tänään selvästi tummempia vielä nyt iltapäivällä kun mitä esim eilen tai tänään aamulla.

Oho, jos km niin lähtee kyllä aika nopeaa haalistuun kun on niin alussa ollut. Kyllä mä väitän että perjantaihin mennessä pitäisi olla jo selkeästi haaleampia viivat jos km?

Takaisin