Raskaaksi 2020

Mulla nyt dpo 7 ja huomenna ajattelin testata herkällä. :)
Taidan varmuudeksi testata itsekin lauantaina, varsinkin kun tuo cb:n herkän 5 päivää ennen kuukautisten alkua täyttyy. Tietää sitten, voiko ottaa pari lasia viiniä. :grin

plussatuulia sinne! :dance008

Onnea kaikille viivan saaneille! :smiley-bounce016

Nuorena äidiksi mä odottelin tyhjennysvuodon jälkeen vielä yhdet luomumenkat ennen kuin aloitettiin yritys. (Näinhän ei tarvitse tehdä.) Ainakin tuo eka luomukierto oli viikon pidempi kuin mikä se rytmi pillereiden kanssa on. Ei sitä oikein voi tietää etukäteen... Nyt menossa siis toka luomukierto ja oon aivan ulapalla. :hilarious:

Hhaa noni hyvä tietää! Osaa itsekin varautua Mahdollisesti pidempään kiertoon! Kiitos ♥️

+ onpas hassua olla ku ei yhtään tiedä miten olla ku kroppa elää omaa elämää (alavatsa lähettää ihme signaaleja et siel pistää vähä väliä terävästi puolelta toiselle, tosin nyt on vasen puoli enemmä.) Tiedä sitte liittyyks se muniste heräämisee vai mihin. :rolleyes:

Nyt on jo varmempi olo kun pc näytti tällaista <3

Liitteet

• IMG_20201007_153629.jpg
    IMG_20201007_153629.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 176
Nyt on jo varmempi olo kun pc näytti tällaista :Heartred
Ihanaa onnea :love7 mikäs dpo sulla olikaan?

Mulla on niin vaihteleva olo. Vähän väliä oon ihan varma että raskaana oon ja toisessa hetkessä en usko sitä ollenkaan. Ahdistaa nuo haamut ja en tiedä voiko niitä uskoa oikeiksi. Vatsaan koskee, välillä vasenta munasarjaa silleen oikein kiristää ja vääntää. Alaselkä tosi kipeä, semmosta kipua mitä on ollut aina vaan plussakierroissa, mutta nehän tosiaan on aina menneet kesken. Miten tässä voi malttaa ja odottaa, että tilanne varmistuu?

Kamomillalla upea rivi testejä! Nyt vauvaliimaa litroittain!

MariaSha, ei tartte tihrustaa, niiiiiiiin selkee plussa! Onnea!!

Ja parilla haamuilee jo Dpo9, uusia testikuvia toivottavasti nähtävillä jo huomenissa!!!

Kp 15 ja yltiökirkuva viiva ovistestissä. Ja mies tietty töissä aamuun asti. Edellinen lemmenhetki oli maanantaina, pakko kaataa se sänkyyn asap kunhan kotiutuu!

Miten aikaisin ootte testailleet? Meillä ystävien häät ensi lauantaina (dpo 7) ja mietin näkyisköhän mahdollinen raskaus jo tuolloin cb earlyssä...:confused004 Tuolloin on kylläkin jo kp 23/28.

Tämä pikkutyyppi haamuili aavistuksen omaisesti jo dpo7, sieltä asti siis testailtu. (Täytyy tosin myöntää että dpo6 illalla ekan kerran kokeilin kun päivällä oli ikäänkuin kiinnittymistuntemuksia:facepalm:)

Joo, meidän kissat leipoo, mutta me leikataan niiden kynnet säännöllisesti eikä ne itsekään juuri tykkää pitkistä kynsistä kun sit ne on joka matonkulmassa kiinni. :D ja kissat ei mee vauvan huoneeseen kyl ollenkaan. Eikä ne viihdy kasvojen lähellä ollenkaan. Mutta viestisi oli kyllä toki ihan täyttä asiaa! En vain usko että meidän kissojen kanssa näistä tulee ongelmaa. :)

Tuli vähän hassusti tuo minun viesti kun olin sinua lainannut, tarkoitin yleisesti tuon "oman" kokemuksen :bag: mä kans leikkaan kynnet omilta, jännä tuo maatiainen kun vieläkin leipoo, yleensä pennut tekee sitä, kiva kuulla että on muitakin :grin ragdolli on niin ihmisrakas, että se tunkee ittesä heti ihmisen, ihan sama minkä ikänen, viereen nukkumaan, maatiainen ei paljo muista kun omista nykysistä ihmisistä perusta.

Ihanasti plussia ja haamuja täällä! Varovaiset onnittelut kaikille:love017 Olen taka-alalta seurannut teidän menoa, kun itsellä niin tylsä vaihe kierrossa:grin

Nuorena äidiksi, mulla oli pillereiden kanssa kierto aina täsmällinen. Alkoikohan menkat lumepillereiden tokana päivänä, eli tuleeko siitä sitten 26 päivää kierron pituudeksi. Lopetin pillerit nyt huhtikuussa. Tyhjennysvuoto tuli ajallaan ja muuten kierto on ollut 31-33 päivää. Kannattaa siis varautua pidempään kiertoon. Itsehän olen intoillut jo pari kiertoa myöhästyneitä menkkoja, mutta ei ollut ihan oma kierto silloin vielä tiedossa:hilarious: Tsemppiä ja pikaista plussaa sinne!

Itsellä ovis luultavasti tulevana viikonloppuna ja aion ensimmäistä kertaa koittaa tikuttaa sen. Tänään kp 14, jos sitä huomenna alottaisi metsästyksen ja saisi edes johonkin tikkuun kaksi viivaa:laughing001

Nuorena äidiksi, mulla oli pillereiden kanssa kierto aina täsmällinen. Alkoikohan menkat lumepillereiden tokana päivänä, eli tuleeko siitä sitten 26 päivää kierron pituudeksi. Lopetin pillerit nyt huhtikuussa. Tyhjennysvuoto tuli ajallaan ja muuten kierto on ollut 31-33 päivää. Kannattaa siis varautua pidempään kiertoon. Itsehän olen intoillut jo pari kiertoa myöhästyneitä menkkoja, mutta ei ollut ihan oma kierto silloin vielä tiedossa:hilarious: Tsemppiä ja pikaista plussaa sinne!

Itsellä ovis luultavasti tulevana viikonloppuna ja aion ensimmäistä kertaa koittaa tikuttaa sen. Tänään kp 14, jos sitä huomenna alottaisi metsästyksen ja saisi edes johonkin tikkuun kaksi viivaa:laughing001

Eli aika paljonki sit on pidentyny. Sit koittaa taas miettii miten se itsel meni mut eihä se onnistu ku ei muista. Ja samoin sinne päin! :smug:

Ihanaa onnea :love7 mikäs dpo sulla olikaan?

Mulla on niin vaihteleva olo. Vähän väliä oon ihan varma että raskaana oon ja toisessa hetkessä en usko sitä ollenkaan. Ahdistaa nuo haamut ja en tiedä voiko niitä uskoa oikeiksi. Vatsaan koskee, välillä vasenta munasarjaa silleen oikein kiristää ja vääntää. Alaselkä tosi kipeä, semmosta kipua mitä on ollut aina vaan plussakierroissa, mutta nehän tosiaan on aina menneet kesken. Miten tässä voi malttaa ja odottaa, että tilanne varmistuu?

Kiitos <3 Dpo13 tänään, huomenna olis pitänyt menkkojen alkaa mutta eipä taidakaan :)

Milalai ja Nöpön, lupaavia haamuja siellä kurkkii! :dance011

Oon malttamaton niin tein rfsun liuskan. Onko nää vaan viivanpaikkoja mitä saan näkyviin :wtf

Liitteet

• Snapchat-84063215.jpg
    Snapchat-84063215.jpg
    7.8 KB · Katsottu: 218
Oon malttamaton niin tein rfsun liuskan. Onko nää vaan viivanpaikkoja mitä saan näkyviin :wtf

Minä taas tulkitsen negaksi, ainakin omani tulkitsisin :sorry:
Pessimisti ei pety ja oon päättänyt, että uskon ainakin omalla kodalla vasta viivaa jota ei tarvitse valolla katsoa tai käännellä ja väännellä saati tirkistellä ollakseen todellinen :mad: Tai sitten ihan digiä.

Tsemppiä! :Heartpink Toivottavasti sulla olis kyse oikeasta haamujenhaamusta ja mä olisin vaan sokia..

@MariaSha onnea!
@Reggie en nää tossa rfsu kyllä itse viel mitää :sorry: toivotaan et alkais parin päivän pääst vahvistumaan. Tuun ite päivän sua jäljes. Pe ajattelin testaa jos ei alkanu vuotaa.

Dpo8 ja todella väsyny ja tukkone olo, vaikka nukuin hyvin viime yönä. Toivottavasti ei mitää flunssaa pukkaa. Rennosti vaan nyt ottanu.

Minä taas tulkitsen negaksi, ainakin omani tulkitsisin :sorry:
Pessimisti ei pety ja oon päättänyt, että uskon ainakin omalla kodalla vasta viivaa jota ei tarvitse valolla katsoa tai käännellä ja väännellä saati tirkistellä ollakseen todellinen :mad: Tai sitten ihan digiä.

Tsemppiä! :Heartpink Toivottavasti sulla olis kyse oikeasta haamujenhaamusta ja mä olisin vaan sokia..
Tämäpä se kun on niin malttamaton että testaa silloin kun ei oo muuta mahista kuin tulla niitä haamujen esiäitejä :hilarious: nyt oon neljällä eri merkkisellä saanut "jotain" näkyviin ja oon ihan hämmentynyt

Takaisin