Mä näin viime yönä unta, että tuli keskenmeno. En tiedä särkikö vatsaa niin että tuli uniin, tänään aamupäivällä on ainakin jomotellut kovasti.
Toki tiedän, että vatsan jomottelu ja särky on todennäköisesti ihan normaaleja kohdun kasvuun liittyviä tuntemuksia.
Tsemppiä Mami’, on varmasti jännittävä ja pelottava virstanpylväs tuo edellisen km:n ajankohta.
Toivottavasti vähän helpottaa, kun pääsee siitä ohi.
Toki tiedän, että vatsan jomottelu ja särky on todennäköisesti ihan normaaleja kohdun kasvuun liittyviä tuntemuksia. Tsemppiä Mami’, on varmasti jännittävä ja pelottava virstanpylväs tuo edellisen km:n ajankohta.
Toivottavasti vähän helpottaa, kun pääsee siitä ohi.

Olo on epätodellinen, hämmentynyt ja yllättävän "tunnoton". Tottakai siis olemme mieheni kanssa molemmat onnesta soikeita, mutta hämmennys ja "ai nytkö se sitten tapahtuu" on vielä päälimmäisenä tunteena. Luultavasti pelottaa vielä, että meneekö kaikki hyvin, onko pieni kiinnittynyt oikeaan paikkaan jne., ettei jaksa vielä iloita ja ilmoittautua kesäkuisiin vielä virallisesti. Olisin luullut, että hypin kattoon ja olen superiloinen miehen kanssa, mutta molemmat lähinnä ollaan hiljaa hölmistyneinä (ja minä seuraan kaikkia kehoni tuntemuksia suurennuslasilla). Yritystä on takana sen verran kauan, että jotenkin kerkesi lokeroida itsensä niin pahasti lapsettomaksi, että ei osaa oikein reagoida plussaan mitenkään. Onnentunne on uusi juttu näissä hommissa ja sitä haetaan vielä.
Mutta eiköhän tämä tästä, kun asiat alkavat konkretisoitumaan.
no onneksi saimme ihanan saaliin siitä, meillä on vielä 7 blastoa pakkasessa. Eli näihin hommiin ei alusta alkaen enää todennäköisesti tarvitse ryhtyä ja siitä ollaan hyvin kiitollisia 
jännä että olette lähteneet takaisin omasoluhoitoihin vaikka lahja-alkioita pakkasessa! Saanko uteliaana kysyä miksi? :) minua ei saisi enää lähtemään, se oli niin kuluttavaa. Ja olen iloinen jos koko katras saadaan samasta geenisekoituksesta
hän sanoi että jos olet pienemmillä viikoilla, mut en voi olla, ku tikutin oviksen ym. Eli mun tuuria, siä ei kasva ja kehity mitää