Syyskuun säpinät

Tervetuloa mukaan aannii

Retale neuvolasta olivat sitä mieltä et mennä sinne lääkäriin ja sanoa että taidan olla raskaana, jos olisi mahdollista aloittaa joku raskaana oleville sopiva lääkitys.. Tai ainakin kai voivat pistää kortisonia tulehtuneisiin niveliin..
 
Uskallankohan tulla tännejo.. tein eilen tosi haamun ja tänää aamulla 1-2vko digin.. viimekuussa oletettavasti kemiallinen.. nyt vähän epäuskosena.. 3+3
 
Mami' tervetuloa mukaan :) tarrasukkia masuun :Heartbigred samassa veneessä me kaikki täällä ollaan, mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.. Ja täällä saa parhaan tuen, kun muut ovat samassa veneessä :thumleft
 
Tervetuloa mukaan! Juurikin näin, epävarmaa ja vielä epävarmempaa. Soitin jo tänään neuvolaan mutta jouduin jonoon, viiden minuutin kohdalla jänistin :smiley-angelic006 hupsista! Ehkä ensi viikolla uskallan soittaa!

hei muuten onko teillä muilla flo käytössä? Se laskee mun raskauden keston pidemmäksi kuin preggers. Wad up?
 
Hei kaikille! :greet025 Nyt taidan vihdoin saada liittyä tähän raskaana olevien kerhoon! Epäuskoisena olen tehnyt 3 testiä ja kaikissa vahva plussa. Meillä on takana 5 vuotta lapsitoivetta, selittämätön lapsettomuus, 7 IVF-hoitoa, joista viimeisin lahjamunasoluilla ja niistä siis ensimmäinen PAS onnistui :Heartred torstaina on virallinen testipäivä verikokeella, jolloin on viimeistään syytä uskoa kaikki tämä onni :love7
 
Mull
Tervetuloa mukaan! Juurikin näin, epävarmaa ja vielä epävarmempaa. Soitin jo tänään neuvolaan mutta jouduin jonoon, viiden minuutin kohdalla jänistin :smiley-angelic006 hupsista! Ehkä ensi viikolla uskallan soittaa!

hei muuten onko teillä muilla flo käytössä? Se laskee mun raskauden keston pidemmäksi kuin preggers. Wad up?
A flo mut asensin siihe la mikä onki.. se ois alottanu laskemisen siit koska kirjasin sinne sen.. ja mul lukee nyt flossa viikko4,3päivää(3+3 )
 
Hei kaikille! :greet025 Nyt taidan vihdoin saada liittyä tähän raskaana olevien kerhoon! Epäuskoisena olen tehnyt 3 testiä ja kaikissa vahva plussa. Meillä on takana 5 vuotta lapsitoivetta, selittämätön lapsettomuus, 7 IVF-hoitoa, joista viimeisin lahjamunasoluilla ja niistä siis ensimmäinen PAS onnistui :Heartred torstaina on virallinen testipäivä verikokeella, jolloin on viimeistään syytä uskoa kaikki tämä onni :love7

Tervetuloa, Ihan huikeeta, onnea plussasta ❤️ nyt pidetään kaikki peukkuja että pienellä siellä myös hyvät tarrasukat jalassa :love7
 
Varasin nyt varhaisultran 13.10 eli sillon olis 6+2 menossa! Pitkät päivät tulossa! Olitteko te muut menossa ar ultraan?

Mulla on niin outoja ”kipuja” lantiossa, lonkat oli eilen ihan tulessa ja alaselkä niin jumissa ettei oo tosi. Viime yönä oli myös kohdunseudulla vihlontaa. Aika vähiin jää tällä hetkellä yöunet kun pyörittelen päässäni kauhuskenaarioita keskemenosta. Viimeks kun oli kkm niin sen aikana oli varsinkin öisin pahoja kramppeja. :banghead:
 
Ootteko kertonu viä kellee (paitsi mahd puolisolle)?
 
Varasin nyt varhaisultran 13.10 eli sillon olis 6+2 menossa! Pitkät päivät tulossa! Olitteko te muut menossa ar ultraan?

Mulla on niin outoja ”kipuja” lantiossa, lonkat oli eilen ihan tulessa ja alaselkä niin jumissa ettei oo tosi. Viime yönä oli myös kohdunseudulla vihlontaa. Aika vähiin jää tällä hetkellä yöunet kun pyörittelen päässäni kauhuskenaarioita keskemenosta. Viimeks kun oli kkm niin sen aikana oli varsinkin öisin pahoja kramppeja. :banghead:
Tsemppiä vu odotteluun, mä yritän olla ajattelematta ite ollenkaan oireita tms kun tekee vaa turhaa stressii mulle ku tääl joku sanoki et ku ei näihi täs vaihees pysty itte vaikuttaan :) mut pidetää sormet ristissä et kaikilla jatkuis ja menis hyvi
 
Jostain syystä en ole mitään paniikkia vielä luonut itselleni, joten en usko että ar ultraan meen, kunnalliselle ei pääse jonojen vuoksi ja yksityiselle en viitsi nyt mennä. Olo ja keho tuntuu jotenkin rauhalliselta. Neuvola aikaakaan en ole varannut vielä, ajattelin pitkittää, mut en tiedä kuinka pitkään. Aiemmista keskenmenneistä oon varannut heti ja joutunut sit perumaan ajan.
 
Varasin nyt varhaisultran 13.10 eli sillon olis 6+2 menossa! Pitkät päivät tulossa! Olitteko te muut menossa ar ultraan?

Mulla on niin outoja ”kipuja” lantiossa, lonkat oli eilen ihan tulessa ja alaselkä niin jumissa ettei oo tosi. Viime yönä oli myös kohdunseudulla vihlontaa. Aika vähiin jää tällä hetkellä yöunet kun pyörittelen päässäni kauhuskenaarioita keskemenosta. Viimeks kun oli kkm niin sen aikana oli varsinkin öisin pahoja kramppeja. :banghead:
Meillä myös varhaisultra 13.10.! :happy:
Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kaikki hyvin ja nuo olisi vaan nyt tämän raskauden tavallisia oireita.
 
Meillä myös varhaisultra 13.10.! :happy:
Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kaikki hyvin ja nuo olisi vaan nyt tämän raskauden tavallisia oireita.

joo niinpä! Mut eipä näille mitään oikeen voi jos menee kesken! Mulla on kyllä kaikissa raskauksissa ollu paljon maha oireita heti alusta lähtien nyt kun tänään mietin asiaa! :happy:
 
Täällä liittyy varovasti mukaan 4 ihanan lapsen äippä, jolla km 6 takana vuosien varrella, viimeisin nyt tammikuussa.. viikkoja nyt 5+2.. toivottavasti tämä pieni pysyy nyt matkassa mukana :Heartpink tsemppiä teille kaikille täällä oleville ja onnea odotusaikaan :Heartred
 
Täältä liittyy mukaan ensiodottaja, huh kaikki on uutta ja ihmeellistä! 5 + 3 viikolla mennään. En itse asu Suomessa vaan keskieuroopassa mieheni kotimaassa, joten mukavaa jos täältä löytyisi suomeksi vertaustukea :wink Ensimmäinen aika on varattu gynekologilleni, joka toimii täällä samalla neuvolana, ja aika on vasta kolmen viikon päästä.. Kuulemma vasta viikoilla 9-11 antavat ensimmäiset ajat. Paljon olen lukenut miten suomessa toimitaan, ja kuinka monta neuvolakäyntiä on, no mutta aioinki kysellä sitten gyneltäni kaiken :D

Oireita ei ole ollut muuta kuin paha väsymys iltaisin, toisaalta se sopii hyvin, kun yleensä olen ollut melkoinen iltakukkuja enkä tahdo saada unta, mutta nyt menen yleensä 9 jälkeen nukkumaan ja nukahdan heti ja hyvin ja aamulla jaksaa virkeänä herärä töihin. :)

Tsemmpiä kaikille! :Heartred
 
Hei vaan kaikille!

Liityn vielä pienen varauksen kanssa mukaan remmiin. Mä oon tehny testejä dpo8 lähtien, viivalasit omaavat ystäväni ovat olleet varmoja haamusta jo silloin mutta itse en havainnut testeissä mitään (mulla on hajataitto, näen huonosti viivoja) ennen dpo11 jolloin sain selvän haamun predictor early testiin. Viivat on alkaneet vahvistua ja rfsu 25miu testiin piirtyy selvä viiva, joten uskallan hivuttautua itsekin jo tänne.:shy:

Kuukautiset ei oo siis vielä myöhässä, niiden pitäisi alkaa ihan parin päivän sisällä. Jännittää ihan hulluna.:nailbiting:

Kiva nähdä täällä tuttuja nimimerkkejä raskaaksi 2020 ryhmästä! Toivottavasti kaikilla on raskaus sujunut hyvin! :greet025
 
Takaisin
Top