Mitä söit viimeksi?

Karjalanpaistia :)

Oi mulla on ollut himo karjalanpaistiin jo useamman päivän ja mies sanoikin että kokkaa vaikka joka päivä jos saa sillä lihaa uppoamaan muhun :p (Raudanpuute ei oo hyvä yhdistelmä sen kanssa etten oo lihan ystävä)
 
Oi mulla on ollut himo karjalanpaistiin jo useamman päivän ja mies sanoikin että kokkaa vaikka joka päivä jos saa sillä lihaa uppoamaan muhun :p (Raudanpuute ei oo hyvä yhdistelmä sen kanssa etten oo lihan ystävä)
Joo, mä kans syön aika vähän punasta lihaa, mutta nyt himottanut lihapadat, slurps :)
 
Unohdin välipalarahkat kotiin, joten mussutin kahvitauolla kaksi työnantajan tarjoamaan kuivaa näkkäriä. Meneehän se näinkin :D
 
Kotitekoisia tortilloja :Heartred
 
Parmankinkulla ja koskenlaskijalla täytettyä lihamureketta (hyvin äijäruokaa), perunamuusilla ja kastikkeella.

Äsken aasialaista kaalisalaattia, höyrysämpylöitä ja kananugetteja ja vielä Kolmen kaverin korvapuustijäätelöä :shy:
 
Oi Carla mulla on ollut hirveä murekkeen himo, nyt paheni kun mainitsit ja vielä tuo koskenlaskija! :p

Sama kun huomasin et lanttulaatikot on saapuneet kauppaan, himo himo himo. :woot:

Tänään meillä syödään kyllä nakkikastiketta ja muusia.
 
Viimeksi illalla kaalikeittoa ja pannaria hillolla ja kermavaahdolla (kauhun tasapaino). Nyt pitäisi vissiin harkita jotain aamupalaa...
 
Uunifetapastaa tonnikalalla, nyt vaan neuroilen et kuumensinhan fetan tarpeeksi kuumaksi (nyt en saanut hyvää mittauslukemaa, kun mureni mutta yleensä on lämmennyt nopeasti jopa 100 asteiseksi)
 
Imellettyä peruna- ja lanttulaatikkoa :love7
 
Taas linssi-munakoisocurrya ja minttujogurttia, jälkkäriksi kahvia ja Fazerin karamelli-merisuola-suklaa
 
Vispipuuroa ja karjalanpiirakoita. :shy:
 
Takaisin
Top