Heinäkuun höpinät

Tervetuloa kaikille uusille, ihana kun lisää huhtikuisia! :HeartpinkOdotan kyllä salaisen ryhmän avautumista, niin pääsee vapaammin kirjoittelemaan.

Moi vaan kaikille!
Täälä uus kans ‍
Hei onks kellää tietoa pääsenkö julkiselle puolelle varhaisultraan kun 2v sitten oli kohdunulkoinen vai varaanko suoraan yksityiseltä? Vielä en neuvola aikaa ajatellut varailla, samalla sais toki tämänki selville Sen jälkeen oli toki normi raskaus joka päätty kylläkin keskenmenoon.

Heip!

Täällä yksi plussannut joukkoon mukaan! Varovaisesti tosin, hailakoita viivoja on tullut nyt eilen ja tänään ja menkat on myöhässä neljä päivää mitä omalla kohdalla ei tapahdu lähes ikinä. Meillä on ollut niitä raskauskeijun liuskoja mutta pohdin että antaisko se Clearblun digitaalinen paremmin mielenrauhan..? Raskausoireita oon kuvitellu monena muuta kuukautena vaikka ja mitä ja silti menkat alkanu. Tässä kierrossa en oo tuntenu mitään (tarkoituksella painoin koko asian pois mielestä) ja nyt sitten tärppäsi. Eilisen päivän tuntui alavatsa herkältä ja rinnat oli vähän arat mutta nyt taas aamusta ei mitään. Edellisistä raskauksista on jo niin monta vuotta etten enää edes muista muuta kun sen jäätävän pahoinvoinnin mutta se taisi alkaa vasta reilusti plussan jälkeen...

Kädet ristissä täällä nyt siis jännitetään ja toivotaan että kaikki menis hyvin ❤ tsemppiä kaikille!

Moi vaan kaikille!
Täälä uus kans ‍
Hei onks kellää tietoa pääsenkö julkiselle puolelle varhaisultraan kun 2v sitten oli kohdunulkoinen vai varaanko suoraan yksityiseltä? Vielä en neuvola aikaa ajatellut varailla, samalla sais toki tämänki selville Sen jälkeen oli toki normi raskaus joka päätty kylläkin keskenmenoon.

En kyllä osaa sanoa yhtään, ei siis mitään tietoa. Neuvolastahan se selviää ja toki täältä, jos jollakin on kokemusta :) paljon tarrasukkia uuteen raskauteen ja kiva kun löysit huhtikuiset!

Heip!

Täällä yksi plussannut joukkoon mukaan! Varovaisesti tosin, hailakoita viivoja on tullut nyt eilen ja tänään ja menkat on myöhässä neljä päivää mitä omalla kohdalla ei tapahdu lähes ikinä. Meillä on ollut niitä raskauskeijun liuskoja mutta pohdin että antaisko se Clearblun digitaalinen paremmin mielenrauhan..? Raskausoireita oon kuvitellu monena muuta kuukautena vaikka ja mitä ja silti menkat alkanu. Tässä kierrossa en oo tuntenu mitään (tarkoituksella painoin koko asian pois mielestä) ja nyt sitten tärppäsi. Eilisen päivän tuntui alavatsa herkältä ja rinnat oli vähän arat mutta nyt taas aamusta ei mitään. Edellisistä raskauksista on jo niin monta vuotta etten enää edes muista muuta kun sen jäätävän pahoinvoinnin mutta se taisi alkaa vasta reilusti plussan jälkeen...

Kädet ristissä täällä nyt siis jännitetään ja toivotaan että kaikki menis hyvin ❤ tsemppiä kaikille!

Lupaavalta kuulostaa :smiley-angelic001

Itse aloittelin testaamisen normi testeillä ja kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tein cb viikkonäytöllisen, siitä sai kyllä mielenrauhan. Tänään testasin, kun vielä on testejä jäänyt ja jäi vieläkin kaappiin, mutta nyt ajattelin lopettaa. Täällä myös ailahtelevat oireet, toisena päivänä enemmän kuin toisena. Tänä aamuna heräsin ja suu on kuiva ku saharan autiomaa ja maistuu metalli :wtf:

Heip!

Onnea! Se hyvä puoli noissa digitaalisissa on, että kertoo selkeesti "raskaana" tai "ei raskaana", eikä näin ollen tarvi silmät ristissä tihrustaa viivoja. Itse kun sain toisen haalean viivan liuskatestiin varmistin sen cb:n digillä, joka näyttää + tai -. Siitä vasta itse todella uskoin, että jotain tapahtuu.
Tsemppiä ja toivotaan, että pieni pysyy matkassa :Heartred

Itse en malttanut olla testaamatta tänään. Löysinkin kaapista monta digiä niin aattelin, et samapa se on niitä sieltä poiskin tehhä. Aamullahan testiin ilmestyikin 3+. Sunnuntaina näytti vielä 2-3 viikkoa. Eli hyvillä mielin voi jatkaa, näyttäisi hormonit nousevan. :Heartpink:hello2

Mahtavaa Pikkupikkupikkunen! :Heartred :hello2
Mikä dpo tai viikot sulla nyt on? Mä en oikein tiedä koska uskaltaisi tehdä toisen digin, et näyttäisi kans isompia viikkoja, jos on näyttääkseen. :think005

Mahtavaa Pikkupikkupikkunen! :Heartred :hello2
Mikä dpo tai viikot sulla nyt on? Mä en oikein tiedä koska uskaltaisi tehdä toisen digin, et näyttäisi kans isompia viikkoja, jos on näyttääkseen. :think005
Minäkin jännitän sen tekoa. Mut kaapista löytykin monta testiä ni aattelin et teen nyt yhen ku nii kovasti tekee mieli ja myöhemmin sit taas uuden. Henkisesti valmistauduin kyl siihen et viikot ei oo muuttunu viel. Mutta iloinen yllätys tulikin. Nyt päätin et pitää lopettaa testailu :hilarious:

Nyt siis menossa 4+6. Eli huomenna alkaisi sitte kuudes raskausviikko.

Mullaki kaapis digi odottaa, mutta edelleen odotan eka, että se viiva vahvistuisi. Eilen oli vaikea nukkua vasemmalla kyljellä, ku ihan niinku siel ois joku nippailu. Eilen piti ottaa sit jo eka närästyslääke, ku ei syömisestä tullu mitään ja olo vaan paheni ku meni maaten. Tänä otin purkin varuiksi töihin mukaan, että jos tulee samanlainen olo, ni voin ottaa jo töis. Sit mä mittailin jo vs:nkin, että jos nää olot osittain menis sen piikkiin, mutta nekin oli hyvät. Aamu lämpö oli edelleen koholla, nyt palelee. On kyl niin epätoivoton olo.

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Digitaalinen ostettu ja testaan sen aamulla. Huomaan pientä pakkomiellettä näihin Nyt tuli illasta sellaseen perus apteekin testiin jo paljon selkeämpi viiva joten ehkä tässä jo uskaltaa iloita vaikka onkin äärettömän epätodellinen olo. Tätä on toivottu ja joka kuukausi pienet (ja joskus isommatkin) itkut tirautettu kun vuoto alkanu ja silti nyt olo on tosi varovainen ja epäuskoinen. Ehkä tän sit yhdeksän kuukauden päästä viimestään tajuaa

...ja hei onko niin että tähän viestiketjusysteemiin ei oo olemassa mitään sovellusta tai vastaavaa? Kännykän kanssa kun näitä lueskelen niin oon jotenkin ihan pihalla että missä mennään. Tosi sekava o_O

Jos mäkin siirryn tännekin puolelle jo miettisin kyllä jos vasta kun vkloppuna olen Digin tehnyt...muutta täällä ollaan. Tänään rtestiin tuli haaleasti mutta selvästi kahteen testiin toinen viiva:gen014 nyt vain kärvistelen sunnuntaihin saakka ja toivon ettei menkat ala. Nyt tuli näiden kahden testin jälkeen niin luottavainen olo kyllä ja mieskin sanoi ettei nää ole enää sellasia viivoja että tarvitsee eri valoihin käännellä että jotain näkisi:hilarious:

...ja hei onko niin että tähän viestiketjusysteemiin ei oo olemassa mitään sovellusta tai vastaavaa? Kännykän kanssa kun näitä lueskelen niin oon jotenkin ihan pihalla että missä mennään. Tosi sekava o_O

Hmm.. mää käytän puhelimella forum.vau.fi ja tämä on niinku mobiili käyttöön hyvä. Muusta en tiiäo_O nään kaikki selkeästi ketjut, haut jne jne

Jos mäkin siirryn tännekin puolelle jo miettisin kyllä jos vasta kun vkloppuna olen Digin tehnyt...muutta täällä ollaan. Tänään rtestiin tuli haaleasti mutta selvästi kahteen testiin toinen viiva:gen014 nyt vain kärvistelen sunnuntaihin saakka ja toivon ettei menkat ala. Nyt tuli näiden kahden testin jälkeen niin luottavainen olo kyllä ja mieskin sanoi ettei nää ole enää sellasia viivoja että tarvitsee eri valoihin käännellä että jotain näkisi:hilarious:

Jee Alloha!!!! :love7 testit oli kyllä selviä! Ihana kun oot täällä!

Helpottaa varmasti. Ketjujen ylälaidassa on myös kätevä "seuraa ketjua" täppä, jolloin saat ilmoitukset aina jos seuraamiisi ketjuihin on tullut uutta tekstiä. Ilmoituksesta klikkaamalla pääsee lukemaan suoraan uusien viestien kohdalta.

Koitin nopeasti lueskella mitä täällä ootte höpötelleet. Jos tosiaan on niin, että raskaana olen niin luulen että 2viikon päästä neuvola ajan tilaan, onneksi ajan saa varattua netin kautta:hilarious: myös varhaisultraan ajattelin varata ajan oman mielenrauhan vuoksi. Esikoisesta kävin viikolla 6+2 ja kyllä se helpotti huimasti olo.
Uskon 100% tärppäykseen vasta kun sen Digin olen tehnyt:happy:

Koitin nopeasti lueskella mitä täällä ootte höpötelleet. Jos tosiaan on niin, että raskaana olen niin luulen että 2viikon päästä neuvola ajan tilaan, onneksi ajan saa varattua netin kautta:hilarious: myös varhaisultraan ajattelin varata ajan oman mielenrauhan vuoksi. Esikoisesta kävin viikolla 6+2 ja kyllä se helpotti huimasti olo.
Uskon 100% tärppäykseen vasta kun sen Digin olen tehnyt:happy:
Ihanaa kun olet täällä! Onnea vielä ja tarrasukkia meille kaikille :Heartred

ON: Päivällä oli taas pää törkeen kipee, mut meni unella ja panadolilla ohi. Nyt jouduin ottamaan toisen, kun taas alko jyskyttämään ihan huolella. Toivottavasti tää ei nyt oo mitään joka kestäis koko raskauden läpi. Oksentaisinkin mieluummin vaikka joka päivä pari kertaa, ku kärsisin tästä hirveestä jyskeestä pään sisällä :help

Muokattu viimeksi:
Takaisin