Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo mutta mä kävin pissillä ja tiristin loppuun asti niin tuikkas vasemmalle puolelle alavatsaan, siis nopea terävä kipu. Niin säikähdin vähän. Kkm taustalla niin on ehkä vähän yli huolissaan.. Ei se munkaan järkeen käy että omalla toiminnalla vois aiheuttaa km, kun kohtu on tahdosta riippumaton lihas ja esim synnyttäminen edellyttää aina kohdun supisteluaKeskenmenoa ei voi aiheuttaa itse (jos oletetaan, että elää normaalia elämää). Ummetusta jos kuitenkin on, se kannattaa hoitaa. Esim. Pegorion sopii raskaanaolevalle.:)
Niinhän se on, sitä se siellä yksityiselläkin vakuutti kun totesi kkm:n. Tarkoitin lähinnä järkeillä sitä että mikä ylipäänsä saa kohdusta tulemaan jotain ulos, ja tuollainen ponnistelu ei kyllä sitä aiheuta. Että synnytyksessä ja kuukautisissa on kyse ihan toisenlaisesta toiminnasta ja sen taas saa hormonit aikaanKeskenmeno tapahtuu koska sikiö ei ole elinkelpoinen. Synnytys taas alkaa erilaisten hormonien ja muiden seikkojen vuoksi.
Olisiko tuo ollut jokin lihaspistos tms. Toivottavasti odotuksesi sujuu hyvin ja onnellisesti!
Toi vaa kuulosti hauskalta että ponnistaa alkiota vahingossa ulosLuonnollista säikähtää, mutta en usko että hyvin sujuvassa raskaudessa sikiötä/alkiota voisi ponnistaa ulos vahingossa. :) Vähintäänkin olisi kyllä jo irronnut/irtoamassa jolloin keskenmeno tulisi joka tapauksessa.
toi saa sen just kuulostamaan niin älyttömältä ku se onToi vaa kuulosti hauskalta että ponnistaa alkiota vahingossa ulostoi saa sen just kuulostamaan niin älyttömältä ku se on
mä aina vähän maalailen piruja seinille ja yliajattelen muutenki..