Raskaaksi 2020

Voi sua, voisipa jotenkin helpottaa sun tuskaa. Toki älä vielä ihan täysin toivoa heitä, esim. mulla ei tullut positiivista pregcheckin testillä vielä sinäkään päivänä kun piti menkat alkaa, ihan puhdas nega, ja vasta parin päivän päästä apteekin herkällä sain ekan plussan kun ei vaan kuulunut menkkoja! Eli vielä pidetään peukkuja sulle :smiley-angelic003

Toivottavasti tää ois zarar sun kohdalla tilanne! Vielä ei ole toivo mennyt kun ei menkkoja vielä ole:smiley-angelic003 (yritän kans elätellä toivoa, eihän sitä ikinä tiedä vaikka nää mun ruskeat tuhruilut ois sitä samaa kuin plussaajilla muissa keskusteluissa :grin )

Hei pitkästä aikaa, ei oo tullu täällä käytyä kun oli miehellä lomaa ja sitten ollu synttäreitä ja muuta menoa.

Mä odottelen tässä koska uusi kierto alkaisi. Edellinen kierto oli 22 päivää, ja sitä edellinen 36 päivää pitkä. Nyt mulla on menossa kp39 ja Flo ilmoittele että kuukautiset 2 päivää myöhässä.

Olen pitkin viikkoa tehnyt varmuuden vuoksi testejä, jotka ollu toistaiseksi negoja. Yksi pc testi antoi jonkun haamun, mutta se oli varmaankin vain kastunut liikaa. Koska sen jälkeen seuraava oli nega.

Äh, ikinä ei pitäis googlaa.

Nyt oon samaan aikaan heittämässä kaikki testit roskiin ja kuitenkin samaan aikaan vielä toivoa tästä kierrosta koska vielä ei ole menkkoja. Ja taas toisaalta emmä tiiä. Samaan aikaan ärsyttää ja toivoo vaan että ne menkat vaan tulis ja pääsis tästä tuskasta mutta taas ei halua että niitä tulis ja ja ja...

Voinko vaan heittää kaikki ajatukset ja tunteet pellolle? Tuntuu että tää fiilis vaan vaihtuu ja vaihtuu :meh:

Reggie, tsemppiä :Heartred

Mä testasin herkällä rfsu:lla tyylipuhtaan negan. Usko kyllä tähän kiertoon mennyt ihan kokonaan. Itketti taas vaan koko homma niin paljon, että tuntuu siltä, ettei meille edes sitä ensimmäistä tule ikinä. Kaikki muut vaan raskautuu, mä en. En tarkoituksella, enkä vahingossa. :sad010

Huomenna pitäis vuoto alkaa. Millähän sitä itsensä tsemppais taas uuteen kiertoon..

Älä vielä luovu toivosta :Heartred esikoisesta plussasin vasta 2-3päivää kun kk oli myöhässä.
Itse voin samaistua tuohon pettymyksen tunteeseesi, mutta nyt alkaa morkkis hälvenemään.. Tähän kiertoon kunnon "varustus" hankittuna:hilarious:

Alloha, Rouva W, Daiya - kiitti teille tsempeistä! :Heartred

Katsotaan, vuoto starttaa kyllä lähipäivinä, mikäli menkat alkaa. Testejä on vielä, jos ei ala, mut en testaa kyllä enää ellei menkat oo myöhässä. Typerää tämäkin liian aikaisin testaaminen, mut minkäs teet. :sad010 En kyllä tajua taaskaan tätä pettymyksen määrää, miten sitä voikin olla niin latautunut. Mä oon kyllä tänään itkenyt yhtä jos toista asiaa koko iltapäivän..onneksi oon yksin, mut silti. Onko tää nyt joku vuosisadan pms, kun koko elämänkirjo pitää käydä läpi o_O

Alloha, Rouva W, Daiya - kiitti teille tsempeistä! :Heartred

Katsotaan, vuoto starttaa kyllä lähipäivinä, mikäli menkat alkaa. Testejä on vielä, jos ei ala, mut en testaa kyllä enää ellei menkat oo myöhässä. Typerää tämäkin liian aikaisin testaaminen, mut minkäs teet. :sad010 En kyllä tajua taaskaan tätä pettymyksen määrää, miten sitä voikin olla niin latautunut. Mä oon kyllä tänään itkenyt yhtä jos toista asiaa koko iltapäivän..onneksi oon yksin, mut silti. Onko tää nyt joku vuosisadan pms, kun koko elämänkirjo pitää käydä läpi o_O

Pidetään molemmat testit laatikoissa kunnes menkat myöhästyy pari päivää. Aikaisin kun testaa niin se on vähän tuuripeliä että tuleeko sieltä mitään vai ei.

Voi kun sitä oltaisiin vähemmän uteliaita ja innokkaita ja jätettäis aina testaaminen myöhästymiseen :rolleyes:

Pidetään molemmat testit laatikoissa kunnes menkat myöhästyy pari päivää. Aikaisin kun testaa niin se on vähän tuuripeliä että tuleeko sieltä mitään vai ei.

Voi kun sitä oltaisiin vähemmän uteliaita ja innokkaita ja jätettäis aina testaaminen myöhästymiseen :rolleyes:

On tää kyllä sellasta tunteiden vuoristorataa :oops:
Mulla vetelee oikean puolen nivuseen ja alavatsaan sekä selkään. Maha oli myös sekaisin, mut en tiedä johtuiko lääkkeen vaihdosta :bag: Noh, jos jotain positiivista niin ainakin keltarauhanen edes jotenkin toimii nyt, eikä ole tiputellut.
Ei auta, kun malttaa mielensä.

On tää kyllä sellasta tunteiden vuoristorataa :oops:
Mulla vetelee oikean puolen nivuseen ja alavatsaan sekä selkään. Maha oli myös sekaisin, mut en tiedä johtuiko lääkkeen vaihdosta :bag: Noh, jos jotain positiivista niin ainakin keltarauhanen edes jotenkin toimii nyt, eikä ole tiputellut.
Ei auta, kun malttaa mielensä.

Joo on todellakin. Ilo, ahdistus, epätoivo, toivo, itku yms yms lyhyessäkin ajassa :oops:

Kroppa on kauhean herkkä muutoksille, mutta toivottavasti syy olisi ihana. Mutta ei voi kuin odottaa, ei auta :shifty:

Muokattu viimeksi:
Mulla on alkanut nyt ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen, ja kyllä ovat järjettömän kipeät :nailbiting: Tyhjennyksestä on nyt 38 päivää, mutta tuolloinhan ei tullut kaikki raskausmateriaali ulos, vaan tein vielä toisen tyhjennyksen josta on nyt 32 päivää. Normaali kierto on 29-30 päivää, joten aika ajallaan nämä kuukautiset alkoivat. Mutta tämä kipu on ihan verrattavissa tyhjennyskipuun, ja normaalisti mun kuukautiset eivät ole kovin kivuliaat. Lisäksi vuoto on tosi niukkaa ainakin vielä, olisiko kohdussa niin huono limakalvo, ettei juuri ole pois vuodettavaa? Tai sitten tämä tästä vielä käynnistyy :hungover:

Ei tärpännyt heti uudestaan, nyt tähtään sitten siihen, että tulisi vain nämä yhdet kuukautiset tässä välissä :)

Onko keinoja parantaa tässä kierrossa kypsyvien munasolujen laatua? Vinkkejä? :woot:

Ei tärpännyt heti uudestaan, nyt tähtään sitten siihen, että tulisi vain nämä yhdet kuukautiset tässä välissä :)

Onko keinoja parantaa tässä kierrossa kypsyvien munasolujen laatua? Vinkkejä? :woot:

Tekö ette siis odottaneet ensimmäisiä menkkojakaan keskenmenon jälkeen? :)
Mä sain lääkäriltä ohjeeksi odottaa yhdet, mietin että onko siihen muuta syytä, kuin että raskauden kesto on helpompi määrittää

Tein testin ennen luomen leikkausta varuiks :wideyed::wideyed: näkyy selkeämmin livenä

Liitteet

• 5FF83048-9A40-45DC-BF9D-6DA52D7FC870.jpeg
    5FF83048-9A40-45DC-BF9D-6DA52D7FC870.jpeg
    23.4 KB · Katsottu: 257
Muokattu viimeksi:
No niin, päivän masisteluista selvittyäni päätin pitää vielä toivon kipinää yllä :angelic::hilarious:

Vessahätä jatkuu edelleen ja rintoja aristaa. Ei tiputellut, ei edes seksin jälkeen ja valkkari oli maitomaista :nailbiting: päätä vähän tuikkii, mitään ei tee mieli syödä.
Jouduin lappaamaan antihistamiinia naamaan nyt 3 kerran tänään, kun urtikaria iski ihan yllättäen sydämentykyttelyineen ja vatsaoireineen päälle. Mistähän lie nyt yrittää ottaa kimmokkeita niin tiuhaan :think005

Ei ollut prismassa pregcheckin testejä, niin piti valita sitten rfsu. Negahan se, joten odotellaan nyt sitten niitä menkkoja joskus alkavaksi. Valkovuotoa kyllä on jonkin verran, mutta toistaiseksi ei ole vielä havaittavissa menkkakänkkäränkkäraivoa. :laughing002

Eipä alkanut vuoto sittenkään. Vv holvaa vaan ja nyt selkään sattuu kun kumarrun ja nousen. Tätä mulla ei ole ollut siis aiemmin. Häntäluun kipuu ollut mut ei tällaista. Sit repii välillä oudosti mut ei siten kuin oli raskaana, päätä juilii ja rinnat kipeytyi kunnolla. No testi oli ihan perus sama haamu eli jos olisin raskaana niin olisi pitänyt vahvistuu jo enemmän.

Tulis nyt vaan ne menkat niin pääsee edes uuteen kiertoon. Ärsyttävää kun tietää että olo helpottuu huomattavasti kun jos menkat alkaa. Nyt myös ihme kyllä ihan kunnon PMS ärsytys mitä ei oo ollu monessa kierrossa ja ei juuri jaksa mitään tehdä ja laiskottelua tämä loppupäivä tässä

Tekö ette siis odottaneet ensimmäisiä menkkojakaan keskenmenon jälkeen? :)
Mä sain lääkäriltä ohjeeksi odottaa yhdet, mietin että onko siihen muuta syytä, kuin että raskauden kesto on helpompi määrittää

Ei odotettu :grin Ikää on jo 30, ja ensimmäiseen plussaankin meni 8 kuukautta, niin ei viitsi tuhlata yhtään aikaa kun kahta lasta toivottaisiin molemmat.

Kuulemma ei ole mitään syytä odotella, jos keho ei ole toipunut keskenmenosta, ei raskaus vain ala. Kuten minulla ei alkanut. En ole edes varma tuliko ovulaatiota, tikuttelin kyllä 3 viikkoa ensimmäisen tyhjennysyrityksen jälkeen vahvaa viivaa testeihin, mutta en yhtä vahvaa kuin yleensä. Voi olla, etten edes ovuloinut sitten, ja siksi nämä ensimmäiset kuukautiset ovat nyt näin omituiset.

Eipä alkanut vuoto sittenkään. Vv holvaa vaan ja nyt selkään sattuu kun kumarrun ja nousen. Tätä mulla ei ole ollut siis aiemmin. Häntäluun kipuu ollut mut ei tällaista. Sit repii välillä oudosti mut ei siten kuin oli raskaana, päätä juilii ja rinnat kipeytyi kunnolla. No testi oli ihan perus sama haamu eli jos olisin raskaana niin olisi pitänyt vahvistuu jo enemmän.

Tulis nyt vaan ne menkat niin pääsee edes uuteen kiertoon. Ärsyttävää kun tietää että olo helpottuu huomattavasti kun jos menkat alkaa. Nyt myös ihme kyllä ihan kunnon PMS ärsytys mitä ei oo ollu monessa kierrossa ja ei juuri jaksa mitään tehdä ja laiskottelua tämä loppupäivä tässä
Mut kyllähän haamukin on positiivinen :) ainakin jos siinä on selkeesti punaista väriä

Mut kyllähän haamukin on positiivinen :) ainakin jos siinä on selkeesti punaista väriä
Ei se on sininen haamu mutta kun tein testin haamun jo aiemmin eikä tuo kyllä ole vahvistunut niin paljon et se plussa olisi. Mututuntuma on et nyt vaan odotan sen gyneajan ja siellä varmasti selviää tilanne. Todennäköisesti ovuloimaton kierto ja pcos temppuilee

Tossa kuvassa ei oo vahvistunut et olisi plus. Luen negaksi kyllä ton ku toi myös meni oudoksi ja juu näkyy mut jos olisin oikeasti raskaana niin varmaan näyttäisi jo vahvemmin kuin tässä. Otin sen ulos vain jotta voin verrata toisiinsa niin on ehkä ihan hitusen tummempi mutta en mä tota lue plussaksi kyllä....
IMG_20200706_151443.jpg

Takaisin