Raskaaksi 2020

Uskaltaudin testaamaan aamulla, oisko se vähä vahvistunu mut melko vähän kolmessa päivässä, vai? :sad001 Vertailun vuoks alempi kuva se maanantain haamu.View attachment 89157

on vahvistunut ja värikin on jo selkeä :smug: ja kaikilla hormonit nousee yksilöllisesti, joten älä vertaile nyt omaasi muiden testeihin tms. Hiljaa hyvä tulee :angelic: ja selkeästi kuitenkin vahvistuu. Mitkä viikot sulla on nyt? Tarrasukkia pienelle ja varovasti onnittelen :Heartred

@Saiq- ja @Dooris onnea ja tarrasukkia matkaan! :Heartbigred

Täällä kp3 ja menkat vetelee viimesiään. Mulla on aina ollut aika lyhyet menkat onneksi, tuntuu että minipillerien jälkeen ne lyheni vielä puolella päivällä. Saa nähdä palautuuko vielä takaisin ennalleen ajan kuluessa. Mulla alkoi neljän päivän vapaat töistä, nyt on aikaa vauvapalstailulle! :laughing002 Pysyn ehkä vähän paremmin keskusteluissakin mukana.

Btw, katsotteko te telkkarista noita vauvahömppä ohjelmia? Mä oon ihan hurahtanu kaikkiin Lapsi tuntemattoman kanssa yms ohjelmiin, vaikken muuten hömppää katsokaan. Lietsoo ihanasti tätä vauvakuumetta kaikki tommoset ohjelmat. :laughing001

on vahvistunut ja värikin on jo selkeä :smug: ja kaikilla hormonit nousee yksilöllisesti, joten älä vertaile nyt omaasi muiden testeihin tms. Hiljaa hyvä tulee :angelic: ja selkeästi kuitenkin vahvistuu. Mitkä viikot sulla on nyt? Tarrasukkia pienelle ja varovasti onnittelen :Heartred

Kiitos :Heartred Ovisplussan mukaan 3+6, eli huomenna ois 4+0. Kierto on 30-32pv ollu, jonka perusteella menkat alkais viimeistään lauantaina. Ja joo pitää yrittää olla vertailematta muihin. :facepalm::grin

Tervetuloa uusille! Ja onnea plussanneille :happy: paljon on tullu viestejä, ei meinaa pysyä perillä kun ei joka päivä täällä käy

Onko joku muu miettiny pitäiskö tehdä uusi raskaaksi 2021 ketju? :anyone Voitas siirtyä sinne ja saatais ehkä ajantasanen listakin? :happy:

ON: kp 30/35 ja dpo 9. Rauhallinen olo, ei menkkatuntemuksia eikä raskaustuntemuksi vielä ainakaan. Ainut et pinna on kireellä..:smiley-ashamed005
Mä mitein, että voitasiin tehä uusi ketju. Kuullostaa hyvältä! :happy:

Juu kyllä katson! Sillon kun mies ei ole kotona:hilarious: mies ei halua hössötystä, ymmärrän kyllä, enkä halua että mies ottaisi suorituspaineita:stop: mä aina vollotan kun on joku synnytys ohjelma laughing6

On : jäi kyllä hyvä fiilis siitä eilisestä lääkäri käynnistä. Jäi mietityttämään kun se sanoi et kystat tuossa toisella puolella ei olekkaan munasarja kystia vaan niiden vieressä, ikään kuin roikkuu munanjohtimissa:scratch kellään muulla ikinä tämmöstä? Nyt kp 14/ 23-25 ja ovis on jo ollu ja menny niin sit voi piinailla pari viikkoa:dead:

Mä mitein, että voitasiin tehä uusi ketju. Kuullostaa hyvältä! :happy:

mutta eiks tää ketju oo kuitenkin että tavoitteena tulla raskaaksi 2020 niin hyvinhän tänne vois kirjottaa joulukuun loppuun asti. Ajattelen vissiin vaan eritavalla :think005

Edelleen haaleaakin haaleampaa punertavaa haamua, ehkä hitusen paremmin näkyy.
Meinaan testata vielä sofin 25 lla. :D mullacon niitä 15 kpl laatikossa nii viittii nöin dpo 9 jo sellasen tuhlata, vaikka ihan turhaa onkin :D lämpö 37 edelleen, kuuma olo ja hikoilen.

Eikö tää nyt mee vuoden loppuun, ja ne jotka aloittaa vasta tammikuusda 2021 yrittämisen niin menee siihen raskaaksi 2021 ketjuun? :grin
Eri asia jos ois vauva 2020 tai 2021 o_O

Sofin 25 herkkyinen :eek:
Tuo tuli melkein heti. Voiko olla sitä itseään :eek:
Siis tuo on 3kertaa vahvempi ku one step 10 herkkä. Ja tunnin pidätetty laimea pissa. Ja dpo 9!? Tuos testissä oli taaas tuollasia reikiä/vikoja, mut ei kai ne vaikuta tulokseen :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200514_094130.jpg
    IMG_20200514_094130.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 229
Kattelin tuossa, että tää ketju oli aloitettu 2018 :hilarious: Mutta aktiivisemmin alettu kirjoittelemaan vasta 2019 lopulla.. Joten oon samaa mieltä, että jos tekee raskaaksi 2021 niin se taitaa tarkoittaa, että raskautuu vasta 2021.
Mä menisin vielä tällä joulukuulle asti. :rolleyes:

Sofin 25 herkkyinen :eek:
Tuo tuli melkein heti. Voiko olla sitä itseään :eek:
Siis tuo on 3kertaa vahvempi ku one step 10 herkkä. Ja tunnin pidätetty laimea pissa. Ja dpo 9!?

Ja kyllähän tuo näyttää ihan värilliseltä viivalta :smug: Ompa selkeä noille dpolle! Hieno homma hei :) Tarrasukkia ja vahvistumisia sulle ja jokaisesta testistä kuvaa :rolleyes::p

Ootteko muute syöny siitepölyallergiaan normaalisti antihistamiinia yrityksen aikana? Alkaa täällä pohjoisessa viimein näyttää siltä että vois pikkuhiljaa ottaa allergialääkkeet käyttöön. Mietin vaan että onko niillä vaikutusta raskautumiseen. Googlailulla ei löytynyt selkeää vastausta, liberon nettisivuilla taisi olla että mieheen voi vaikuttaa.

Ootteko muute syöny siitepölyallergiaan normaalisti antihistamiinia yrityksen aikana? Alkaa täällä pohjoisessa viimein näyttää siltä että vois pikkuhiljaa ottaa allergialääkkeet käyttöön. Mietin vaan että onko niillä vaikutusta raskautumiseen. Googlailulla ei löytynyt selkeää vastausta, liberon nettisivuilla taisi olla että mieheen voi vaikuttaa.

Esikoisraskauden aikana neuvolalääkäri kirjoitti Desloratadinea, luulisi että se olisi yrityksen aikanakin ok. :wideyed:

Pakkausselosteesta: "Hedelmällisyys: Ei ole tietoja vaikutuksesta miesten tai naisten hedelmällisyyteen." Mahtaako olla ettei ole näyttöä että olisi riskiä, vai ettei asiaa ole tutkittu. o_O

Toisaalta antihistamiineja syödään keväisin niin paljon ja yleisesti, että luulisi että jos olisi oleellista heikentävää vaikutusta hedelmällisyyteen, niin näkyisi yleisessä syntyvyydessä. Mut tää on mun mutu-analyysiä vaan. :grin

Tervetuloa uusille! Ja onnea plussanneille :happy: paljon on tullu viestejä, ei meinaa pysyä perillä kun ei joka päivä täällä käy

Onko joku muu miettiny pitäiskö tehdä uusi raskaaksi 2021 ketju? :anyone Voitas siirtyä sinne ja saatais ehkä ajantasanen listakin? :happy:

ON: kp 30/35 ja dpo 9. Rauhallinen olo, ei menkkatuntemuksia eikä raskaustuntemuksi vielä ainakaan. Ainut et pinna on kireellä..:smiley-ashamed005

Kääk! Miekin niin haluun nyt heti tai edes tänä vuonna raskaaksi! Ja ensi vuonna myös, mutta voisi tämän vuoden katsella ensin loppuun :smiley-angelic003 Vauva vuodelle 2021 ja 2022 käy kyllä :Heartbigred Ja raskaana aina-ketju myös :happy7

Muoks

-Raskaaksi aina yk1
-Leffaviivat heti
-Miesten ainainen vauvakuume
-Piinattomat päivät
-Ovulaatio aina kp 14
-Jonottomat raskautumispalvelut yksityisellä
-Vauvoja joka vuonna

Muokattu viimeksi:
Kääk! Miekin niin haluun nyt heti tai edes tänä vuonna raskaaksi! Ja ensi vuonna myös, mutta voisi tämän vuoden katsella ensin loppuun :smiley-angelic003 Vauva vuodelle 2021 ja 2022 käy kyllä :Heartbigred Ja raskaana aina-ketju myös :happy7
Raskaana aina-ketju ois kyllä hyvä. :hilarious:

@Saiq- ja @Dooris onnea ja tarrasukkia matkaan! :Heartbigred

Täällä kp3 ja menkat vetelee viimesiään. Mulla on aina ollut aika lyhyet menkat onneksi, tuntuu että minipillerien jälkeen ne lyheni vielä puolella päivällä. Saa nähdä palautuuko vielä takaisin ennalleen ajan kuluessa. Mulla alkoi neljän päivän vapaat töistä, nyt on aikaa vauvapalstailulle! :laughing002 Pysyn ehkä vähän paremmin keskusteluissakin mukana.

Btw, katsotteko te telkkarista noita vauvahömppä ohjelmia? Mä oon ihan hurahtanu kaikkiin Lapsi tuntemattoman kanssa yms ohjelmiin, vaikken muuten hömppää katsokaan. Lietsoo ihanasti tätä vauvakuumetta kaikki tommoset ohjelmat. :laughing001
Katselen. Odotan nyt innolla uutta erilaiset vai oliko se toisenlaiset teiniäidit kautta :p

Täälä lämmöt laskussa, testi nega ja tuhruttelu alkoi. Eli Huomenna varmaan sit kp1 .. Eli alkaa Yk 5 :meh:
Ei auta.. Sit vaan ovistestit tilaukseen, tilaan samalla r-testit valmiiksi :angelic:

Takaisin