Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun ystävä vuoti tolleen oudosti ja sit potti menkkoja sen 3kk ja nyt on tasoittunut ja teillä on samanikäiset vauvat ku tosta katoin. Mut näin hänellä Toivottavasti löytyy selitys ja tasoittuu toi vuotelu, ehkä se kroppa hakee omaa balanssia taasMulla niinku eiliseen iltapäivään loppui menkat. Mutta sitten nyt taas vessareissulla jotain vaaleanpunaista taas jäi paperiin. Nyt alkaa vähän kyrsiin tää epämääräinen vuotaminen.
Ennen synnytystä oli tarkalleen 28. Nyt ollut 33-34 synnytyksen jälkeen.Tsemppiä! Millä merkin testeillä oot testaillut? Kuinka pitkä sun kierto olikaan normaalisti?
Täällä aika samanmoiset fiilikset ja ajatukset, vaikka itse ”odotan” niitä ekoja kunnon menkkoja vasta alkaviksi.Mä oon laskenut niin, että ovisplussaa seuraava päivä ois varsinainen ovispäivä eli dpo 0 ja siitä sit eteenpäin dpo 1, 2 jne.
ON:
Tuntuu kyllä siltä, että tän piinailun kanssa menee välillä järki. Täällä siis dpo 8 ja koko alkuviikon on juilinut mahaa, väsyttänyt jne. Ihan normaalijuttuja, mitä mulla oviksen ja menkkojen välissä on ollut tässä ennenkin. Silti mieli kääntyy sellaiseen sitkeään haaveilu- ja spekulointimoodiin, ja ajattelee, että olenkohan raskaana ja onkohan tämä nyt sitä. Vaikka ihan samanlaisia oireita on tosiaan aina jokaisen kierron aikana. Ja järjellä ajateltuna ei tuossa vaiheessa mitään raskausoireita pitäisi juuri olla, kun ajallisesti pitäisi olla vasta kiinnittyminen tapahtumassa tai tuloillaan.
Haaveilu on tiettyyn pisteeseen mukavaa puuhaa, mutta tässä tilanteessa sillä onnistuu toisinaan vaan nostamaan omia odotuksia ihan liian korkealle, ja menkkojen alkaessa sitä romahtaa ne kaikki odotukset sitten rytinällä alas.
Ehkä tästä voi huomata, että ainakin oma mieliala vaihtelee ihan laidasta laitaan. Välillä on optimistinen ja toiveikas, haaveilee asioista. Välillä sit taas on tosi apea ja surullinen, ja kismittää, että miksei mieli nyt voisi lopettaa tämän haaveilun ja oireiden liiallisen spekuloinnin.
Tällä hetkellä olo on juuri tuollainen apea ja pessimistinen onnistumisen suhteen. Joskus tuntuu vaan niin vaikealta olla nainen näiden kaikkien omituisten kehon tuntemusten ja fiilisten kanssa.Kyllähän tuo mieskin sitä vauvaa kovasti toivoo, mutta ei tarvitse tosiaan näiden oman mielen ja kehon viestien kanssa pelata samalla tavalla.
samoilla dpo mennään. Mulla lämmöt kans sen 37-37,1 nyt ollu useemma päivän, enkä oo mitään dippiä havainnu. Vähän tukkonen olo on ja pientä nippailua välillä tunnettavissa. Ei sen kummempia. Jännää oottaa sunnuntaihin asti ekaa testiä:banghead:Dpo 8.
Mulla nousi lämmöt 37 ja hiki ja kuuma mutta silti kylmä. Päätäkin vähän juilii vieläkin. Kauhee nälkä aamusta heti. Pistää vähän jännittää. Viime kierrossa lämmöt ei noussu 37 asti, jäi muistaakseni 36.8. Plussakierrossa nousi 37 välillä jopa 37.1 ja lämmöt oli koholla km asti.
Rinnat on jännön tuntuiset, ihan kuin kihelmöisi sisältä päin. Nostaa ihan hirveen korkealle toiveet, tulee kyllä rytinällä alas ku tästä negan testaa tai menkat alkaa
Nyt rupes tekee mieli tapaksia joita jääkaapissa oneilen ne oksetti.
Onnea haamusta, nyt toivotaan että vahvistuu!Minä hullu testasin dpo 8 herkällä testillä, ja kyllä siihen jotain hyvin hyvin haalea vpunasta haamua/viivanpaikkaa nähtävilläen kerinnyt ottaa vielä kuvaa, kun esikoinen on kotona ja tarvi apua koulujutuissa. Huomenna saa rauhas testailla ja kuvailla. Nyt jännittää. On kyllä aikanen testata, en oo koskaa ennen dpo 8 testannutkaan

Ooooo! Toivotaan nyt, että teillä tärppi käyny! Nyt iski kauhee himo iteki huomen dpo 9 testailMinä hullu testasin dpo 8 herkällä testillä, ja kyllä siihen jotain hyvin hyvin haalea vpunasta haamua/viivanpaikkaa nähtävilläen kerinnyt ottaa vielä kuvaa, kun esikoinen on kotona ja tarvi apua koulujutuissa. Huomenna saa rauhas testailla ja kuvailla. Nyt jännittää. On kyllä aikanen testata, en oo koskaa ennen dpo 8 testannutkaan

nyt KP19 menossa ja eilen bongasin oviksen tikkuun eli tänään on dpo0.
Ooooo! Toivotaan nyt, että teillä tärppi käyny! Nyt iski kauhee himo iteki huomen dpo 9 testail![]()
kun vihdoin pääsin rauhas kuvailee. oli niiin hentoista vaaleanpunasta alkujaankin(no eioä näillä dpolla voi muuta odottaakaan
) . Mut ehkä tuosta kuvasta vähän näkee, laitoin mustavalkosena et saa ees vähän näkyviin. Näkeekö kukaan muu 
Kyllä siellä jotain näkyy!Se viivahan oli kuivuessa lähes kadonnutkun vihdoin pääsin rauhas kuvailee. oli niiin hentoista vaaleanpunasta alkujaankin(no eioä näillä dpolla voi muuta odottaakaan
) . Mut ehkä tuosta kuvasta vähän näkee, laitoin mustavalkosena et saa ees vähän näkyviin. Näkeekö kukaan muu
![]()
Se viivahan oli kuivuessa lähes kadonnutkun vihdoin pääsin rauhas kuvailee. oli niiin hentoista vaaleanpunasta alkujaankin(no eioä näillä dpolla voi muuta odottaakaan
Edit. Näköjään näyttää et,tuo haamulainen katkeis tuosta keskeltä, mut luonnon valossa se näkyy loppuun asti :D ainaki mun viivalaseilla

Haamulta näyttää tänne. Mulla ollut nyt tolla testillä nega ihan oikea nega, eli saattoi kemiallinen olla kyseessä, niinkuin mullakin äsken. :angelic:View attachment 89120
Laskisitteko haamuksi? Tälläinen hailura oli viime kierron kp 33 tehdyssä OneStepin herkässä testissä. Seuraavana päivänä oli samanmoinen tikussa, mutta menkat alkoi samaan syssyyn. Tein vielä pari päivää myöhemmin varuiksi testin ja se oli selvä nega. Tiedä sit oliko kemiallinen vai testin temppuilua/väärää tulkintaa. :)
Minä testasin pikku kakkosesta aikoinaan dpo8 haamun :) Oli 2 päivää sitä ennen selkeää tunnetta kinnittymisestä, lämmöt sopi ja kiinnittymisvuotoa.Onko kukaan muu testannut koskaan jo dpo 8?
Musta tuntuu ihan hullulta että sorruin jo tänää![]()

Onko kukaan muu testannut koskaan jo dpo 8?
Musta tuntuu ihan hullulta että sorruin jo tänää![]()