Mulla alko Kp 1! Menkat tuli, eli varmaan varhainen keskenmeno oli kyseessä. Elämäähän tää on, joten pää pystyssä uuteen kiertoon.Tuli tuosta kaima-asiasta mieleen, että onkos täällä muita kierron alkupäässä olevia? Itsellä kp 3 tällä hetkellä :)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alko Kp 1! Menkat tuli, eli varmaan varhainen keskenmeno oli kyseessä. Elämäähän tää on, joten pää pystyssä uuteen kiertoon.Tuli tuosta kaima-asiasta mieleen, että onkos täällä muita kierron alkupäässä olevia? Itsellä kp 3 tällä hetkellä :)

Jaa a. Ainakin se on sitä mieltä että ollaan liian vanhoja. Mutta en ymmärrä mitä eroa sillä on syntyykö lapsi vaikka puol vuotta myöhemmin kuin jos nyt olis tärpänny... Ihan yhtä vanhoja ollaan. Ehkä se ei vaan oikeesti haluakaan lisää lapsia... Tullu katumapäälle. En tiedä. Ja menee itellä liikaa tunteisiin, että pystyis just nyt edes asiasta keskustelemaan. :arghh:

mulla olis niikus kp6 menossa ja eilen sain iltapäivällä ovisplussan ja tietysti pupuiltiin miehen kanssa se oli jo pari päivää yrittäny lämmitellä muttei innosta menkkojen aikaan. Vuotokin loppui eilen lähes kokonaan. Jännä jos nyt olis oikeasti ovulaatio ja tärppäisi. Tosin minulla tulee herkästi useampi ovulaatio! :D koitan olka ressaamatta. Joka kerta on tärpännyt kun oon lakannu tikuttelemasta :)
Ootkos tehnyt sitä raskaustestiä? Tai sitten vaan tulee vielä toinenkin ovulaatio! Totta, tikuttelu saa ehkä pientä stressiä aikaan.Mulla alko Kp 1! Menkat tuli, eli varmaan varhainen keskenmeno oli kyseessä. Elämäähän tää on, joten pää pystyssä uuteen kiertoon.![]()
Mulkakin tehnyt kp2 asti pahaa joten eilen tikuttelin ja kappas! Tasavahvat viivat ovistestiin :D
Mulla alko Kp 1! Menkat tuli, eli varmaan varhainen keskenmeno oli kyseessä. Elämäähän tää on, joten pää pystyssä uuteen kiertoon.![]()

Täälläkin tänään kp1!Nyt kun tietää, ettei edellisestä kierrosta tärpännyt, niin kuukautisten alkaminen tuntui hyvältä. Pääsee taas nopeammin uudelle yrityskierrokselle :angelic:
Onnea kuitenkin uuteen yritykseen!Soitin eilen isosiskolle ja olin jotenki niin raivona sen puhelun jälkeen. Sillä on siis LA kesäkuussa, oli käyny neuvolassa ja sieltä nyt laittoivat lähetteen ylimääräseen ultraan ku vatsanympärys on yli käyrien. Sanoin että onpa kiva kun pääsee vielä näkemään uudestaan ja lopulta sit vaan mainitsin et oon päättäny et sit joskus kun tuun ite raskaaks ni aijon pyytää varhaisultraa sen viime vuotisen kkm takia, ku oli henkisesti niin rankkaa olla raskaana viikolle 12 ja sit vast saada tietää että alkio olikin menehtyny viikoilla 6-7. Sen reaktio oli tyyliin "Älä mieti niin paljo, varmaan toi on se syy ku et tuu raskaaksi. Mä oon huomannu raskaudet vasta ku menkat on ollu myöhässä yli 3 viikkoa, oon mäkin varmaan saanu keskenmenoja mut en vaan tiedä niistä". Mua ärsyttää ku se soittaa mulle yleensä aina vaan sillon ku sil menee huonosti (eli usein) ja mun pitää tuntikausii kuunnella sen valitusta ja yrittää ratkoo sen parisuhdeongelmii puhumalla sen miehelle jne. Se itki jatkuvasti jo yhden lapsen kanssa ku sen mies on mitä on ja sit se hankkiutu viel uudestaan raskaaksi, ja nyt mun pitää kantaa sen stressit ja huolet myös tästä tulevasta lapsesta. Täst on tullu jo niin rutiinia et pelkkä siskon ajatteleminenkin aiheuttaa ahdistusta, mut oon ihan liian kiltti sanoakseni suoraan et oikeesti alkaa riittää. Tuntuu hiton epäreilulta et varsinki viime vuonna mulle tapahtu paljon pahaa omista teoista riippumatta (ensin sain MS-tauti diagnoosin ja melkeen perään se kkm) mut mun ongelmat ei oo mitään verrattuna sen omiin vaikka se on ite tietoisesti aiheuttanu tilanteensa. Sori avautuminen, oon vaan niin:arghh:
Mä taidan mennä aika samoissa sun kanssa: nyt dpo 4.Mä oon pitäny palstataukoa pari viikkoa, kun jotenki niin veti mielen matalaks ettei sit viime kierrosta tärpännytkään...
Nyt yritettiin äitienpäivänä saada viimeistä lapsosta alulle
No jaa, mies siihen päälle totes et tää olis sit viimeinen yritysnyt lähinnä masentaa. Pitänee vaan yrittää sopeutua ajatukseen ettei meille sitä iltatähteä ny suotu... Harmittaa kyllä vietävästi, kun itse olisin valmis yrittämään vaikka viis vuottakin vielä! Ja toinen on jo nyt luovuttamassa (yk4)...
Monilla onkin jo piinapäivät pitkällä, löytyykö muita lähipäivinä ovuloineita/ovuloivia? Noor85 tais olla ainakin?

Täälläkin tänään kp1!Nyt kun tietää, ettei edellisestä kierrosta tärpännyt, niin kuukautisten alkaminen tuntui hyvältä. Pääsee taas nopeammin uudelle yrityskierrokselle :angelic:
Mul on ollu ihan hyvin vahvistuneet viivat digis ku täältä ei saa kun niitä tällä hetkellä mut mun on tärkeä seurata millon ovis ja millon luget alkaa jne..Mulkakin tehnyt kp2 asti pahaa joten eilen tikuttelin ja kappas! Tasavahvat viivat ovistestiin :D
Ja kiva et on muitakin kenellä on aikainen ovis ku monesti olen ajatellut et mikä mulla on ku ovis tullut tyyliin kp6 ja kp20 väliä riippuen kierrosta mut luget tekee et mul aikaistuu. Nyt uskon et ovis joko oli eilen tai tulee mut varuillaan meen ton sunnuntain ennusteen mukaan..Mulkakin tehnyt kp2 asti pahaa joten eilen tikuttelin ja kappas! Tasavahvat viivat ovistestiin :D
Jep. Miehen kanssa aina sanotaan, että sitten kun se nyytti tulee syliin niin ollaan ilosia, että se oli just hän, eikä kukaan muu.Eikä! Mie niin toivoin, että olisit raskaana, tsemppiä! No jos tämä kierto ois sitten plussa molemmilla ja kaikilla muillakin!
No voiOnnea kuitenkin uuteen yritykseen!
Teitkös sitä raskaustestiä? Ettet vaan jo ois raskaana?![]()

Melko alussa ollaan, kp 7 meneillään ja menkat vihdoin ohiTuli tuosta kaima-asiasta mieleen, että onkos täällä muita kierron alkupäässä olevia? Itsellä kp 3 tällä hetkellä :)
Jaa a. Ainakin se on sitä mieltä että ollaan liian vanhoja. Mutta en ymmärrä mitä eroa sillä on syntyykö lapsi vaikka puol vuotta myöhemmin kuin jos nyt olis tärpänny... Ihan yhtä vanhoja ollaan. Ehkä se ei vaan oikeesti haluakaan lisää lapsia... Tullu katumapäälle. En tiedä. Ja menee itellä liikaa tunteisiin, että pystyis just nyt edes asiasta keskustelemaan. :arghh:
. Sympatiseeraan, koska munkin mies välillä valittaa kuinka vanhoja ollaan, ollaan kummatkin 37. Mutta itse en ainakaan ole ollut meidän kuopuksen 8 kk kanssa yhtään väsähtäneempi kuin vanhempienkaan lasten ollessa pieniä (tai siis kolmonen täyttää pian 4, ei hänkään mikään iso vielä ole). Oikeastaan päinvastoin, olen jaksanut näiden nuorempien kanssa oikeinkin hyvin, osasyy saattaa olla siinä että tietyt asiat hoituu hyvällä tavalla rutiinilla ilman turhaa stressiä
.
.Tuli nyt tilattua raskauskeijusta puikko-ovistestejä ja sylkiovistesti myösOnkohan nuo ees niitä One Step-merkkisiä nuo puikot, kun ei lukenut? No sinne meni reilu kuuskymppiä kuitenkin
Näin äsken unta, että oltiin oman äitini kanssa kahdestaan New Yorkissa. Hurjana oli nähtävää ja syötävää. Ahdettiin itsemme ihan täyteen. Sitten iski tukala olo siinä. Ne oli jotain Thai-naisia, jotka oli hauduttaneet jotain sitruunaa ja lihaa ja sitten oli kastiketta ja kermavaahtoa. Siis hyi. Me vaan syötiin ja syötiin tunnin ajan non-stoppina. En ymmärrä mikä järkiHalusin vaan käydä oksentamaan. En ees syö lihaa muutenkaan. Sitten jo työntelinkin rattaita sateisessa Suomessa taas.
No hyväSiemennykseltä se tuntuu, kun joka päivä hommailee tai ainakin yrittää
Ajattelin nyt tätä kiertoa. Varmaan tehdään silleen, että yritetään kuitenkin joka päivä kerran hommailla menkkojen jälkeen. Sitten jos iskee uupumus, teen ovulaatiotestin. Eli pidetään välipäivä, jos en saa ovulaatiota kiinni. Että ei nyt ainakaan vahingossa juuri parhaina päivinä pidetä yhtään taukoa. Esikoista "tehdessä" oltiin joka päivä, mutta silloin kierto olikin normaalin mittainen. Toki välillä teen varmaan muutenkin ovulaatiotestin. En niihin vaan luota ihan täysin. Uskon että joka päivä kun hommailee, on paras mahdollisuus. Pitää hemmotella ja rasvailla miestä niin jaksaa
![]()
Pitääkin ostaa kofeiinitonta kahvia kotiin, koska en ajatellut edes asiaa, että jo yrityksessä olisi hyvä vähentää kofeiinin määrää.
Onpa hyvä, että otin särkylääkkeen. Menkkakivut jomoilee vähän lääkkeen läpikin, joten täällä oltais raavittu seiniä ilman...
Onko täällä muita, joilla on kivuliaat kuukautiset?
Mulla vaihtelee kivuttoman ja kivuliaan välissä eri kierroissa.