Raskaaksi 2020

View attachment 88983 View attachment 88982 Tein nyt uuden testin. :hilarious: Viiva on jo tässä muutaman tunnin aikana hieman vahvistunut ja testi tehty samalla tavalla kun äsken. Alkaa pikkuhiljaa toivo nostaa päätään.

Alempi on uudempi testi!

Ihanaa, plussalta näyttää tännekin! :Heartred

Täällä tuli vähän suru puseroon yllättäen negasta. Itkin oikein kunnolla pitkästä aikaa miehen olkapäätä vasten ja lopulta huomasin, että itketti oikeestaan kaikki. Harmitti vielä, kun mies joutu lähtee töihin ja itse jäin kotiin. Toisaalta se itku helpottikin, jos taas sitten sais kerättyä itsensä ja kohti uutta yritystä paremmin mielin. :) Toivottavasti tärppäis pian, näitä negakiertoja en välttämättä näiden tunneskaalojen kanssa kestä montaa. :laughing002

Laita kuvia niin zoomaillaan :)

Täällä menossa dpo 9 käsittääkseni, eikä vieläkään mitään oireita. Mutta jos tämä nyt on se yleisin kiinnittymispäiväkin vasta, niin ei kait siitä pidä olla huolissaan. Mites te muut samoilla päivillä menevät, onko tullut lämpödippeja tms? :) Koska ei yhtään tunnu tärpänneeltä, niin yritän olla testaamatta kuin aikaisintaan keskiviikkona, jos ei menkat ole alkaneet siihen mennessä... katsotaan miten onnistuu :hilarious:
Täällä dpo 11. Olin jo tänään testaamassa mutta ei minulla ollutkaan yhtään testiä niinkuin muistin.Ovulaatiotestejä löytyi ja niitä sit tein kaksi testaushimoa lievittääkseni :joyful: jonkinlaiset viivat tuli molempiin muttamutta. Oireina vilun väristyksiä, väsymys ja hengästyn urheillessa huomattavasti helpommin kuin normaalisti. Tsemppiä piinapäiviin!

Pingviiniemo; Kyllä tuo minustakin vahvistuneempi on jo! :gen014

ON: Kp19, testailua takana reilu viikko ja minkäänlaista viivaa ei ovistikkuihin vaan tule. Alan siis kallistua sille kannalle ettei mitään tapahdukkaan ja toivon että edes menkat alkais aikanaan.. Touhuiltu on kuitenki liukkarin kans, josko vaikka ei vaan oireilis ja näkyis testissä (joo niin vissiin..) mut vetää mielen matalaks kun alkaa epäileen et toimiiko kroppa sittenkään.:scratch Itkutkin tästä asiasta on pitänyt jo vetästä, onneks mies on ymmärtäny ja lohduttanu. Tosin tänään sitten tuumas että jokohan ensvuonna juhlittais meilläkin perheenä äitienpäivää (molempien eka siis yritteillä) :sorry: noh, onhan tässä aikaa ja vaikkei kerkeäis vielä syliinasti niin voihan sitä sitte raskaanakin jo juhlistaa, onhan siihen taas vuosi aikaa.:Heartpink

Ja teille jo Äidiksi tulleille mahtavaa äitienpäivää :Heartpink:Heartpink

@Pikkis91
Itselleni ei oo tullut.. Voisiko olla, että väri levinnyt? Vaikea sanoa, kun ei näe itse :) Laita kuvaa jos pystyt.

ON: Itehän uskaltauduin testaamaan uudelleen.. One step herkkä puikko edelleen se sama haamu mutta apteekin oma herkkä pelkkä nega.. :sad001 Toki mullon vasta Dpo 10 eikä saa heittää kirvestä kaivoon. Nyt on vielä digi jäljellä mutta teen seuraavan testin vasta jos kuukautiset myöhästyy...

Ja aivan ihanaa äitienpäivää teille, joille tämä titteli on siunaantunut! :smiley-angelic003
Mulla näytti esikoisesta one stepin puikko pitkään haamua, mut muuttu si myöhemmi tummaksi. Liuskalla sain nopeemmi selkeen plussan. :)

Hirveesti tullu tänne tekstiä. Luin kaikki ja koitan pysyä mukana. Hirveesti onnea kaikille plussanneille ja ihanaa äitienpäivää tänne kaikille. :Heartred

Mulla kp41/34 (pisin kierto ollu 34) ja testit näyttää edelleen negaa. Ei malttas olla testaamatta joka päivä, mut ei oikee tiiä luovuttaa vai toivoa tälle kiertoa. Selkä ollu kyllä samanlailla kipeä kuin esikoisen odotusajan alusta. Sillon oli kyllä rinnatki tosi kipeet ja nyt ei.

Hirveesti tullu tänne tekstiä. Luin kaikki ja koitan pysyä mukana. Hirveesti onnea kaikille plussanneille ja ihanaa äitienpäivää tänne kaikille. :Heartred

Mulla kp41/34 (pisin kierto ollu 34) ja testit näyttää edelleen negaa. Ei malttas olla testaamatta joka päivä, mut ei oikee tiiä luovuttaa vai toivoa tälle kiertoa. Selkä ollu kyllä samanlailla kipeä kuin esikoisen odotusajan alusta. Sillon oli kyllä rinnatki tosi kipeet ja nyt ei.
Kannattaa toivoa. Mullakin kp 42/35 ja vasta tänään tuli toi haamu testiin. :)
Mulla kierto ollut nyt 33-35

Kiitos kommentista @Lumiprinsessa , luo aina lisää toivoa :happy: Mä ajattelin nyt koittaa olla kärsivällinen niiden testien kans mutta saa nähä mikä fiilis taas huomenna on :hilarious:
Oireitaki on mutta ne ny voi liittyä raskauteen TAI menkkojen alkamiseen, nii koitan olla miettimättä niitäkin liikaa.
Toivottavasti nyt iskee kunnon plussa aalto!:Heartred

Kiitos kommentista @Lumiprinsessa , luo aina lisää toivoa :happy: Mä ajattelin nyt koittaa olla kärsivällinen niiden testien kans mutta saa nähä mikä fiilis taas huomenna on :hilarious:
Oireitaki on mutta ne ny voi liittyä raskauteen TAI menkkojen alkamiseen, nii koitan olla miettimättä niitäkin liikaa.
Toivottavasti nyt iskee kunnon plussa aalto!:Heartred
Minä täällä kans hoen itelle, et ihan rauhassa, mutta ku tekis mieli hyppiä seinille.. :D samaa toivon minäkin plussien suhteen. :Heartred

Moikka! :greet025

Minäpä liityn tänne mukaan. Olen pyörinyt täällä foorumilla viimeksi lähemmäs kymmenen vuotta sitten kun lapset olivat pieniä. Nyt ajattelin tehdä paluun kun "iltatähti" olisi toiveissa ❤️

Olen kolmekymppinen äiti ja vaimo, meillä on v. 2010 ja 2012 syntyneet lapset. Kolmannelle annettiin nyt pitkän mietinnän jälkeen lupa tulla. Meillä mies on ollut pitkään sitä mieltä, että nämä kaksi riittää eikä halua enempää. Minä taas olen viimeiset 3-4 vuotta miettinyt ja jahkaillut haluaisinko vaiko en. Kuopuksen vauva-aika ja vauva-taapero-opiskelu -yhdistelmä oli aikanaan sen verran rankkaa, että moneen vuoteen en miettinyt mahdollista kolmatta lasta ollenkaan. Muutama vuosi sitten ajatus alkoi sitten nostella päätään ja tässä sitä nyt ollaan Viimeisen vuoden olen vauvakuumeillut enemmän ja vähemmän, ja samalla pehmitellyt miestä ajatukselle. Nyt sitten mieskin viimein lämpeni ja jätettiin vappuna sopivasti oviksen aikaan ehkäisy pois :smiley-ashamed005

Mulla on aina ollut säännöllinen kierto, kerran kuussa menkat. Kierron tarkkaa pituutta en ole kyllä aikoihin laskeskellut, varmaan keskimäärin 28-29 päivää :confused004 Nyt menossa mun laskujen mukaan kp23 ja ihan selvät ovisoireet oli vappuviikolla kp11 eteenpäin. Touhuiltiin siinä sitten muutaman päivän sisään useamman kerran, nyt jännäilen onko tärpännyt :rolleyes:

Esikoinen ja kuopus on aikanaan saaneet alkunsa todella helposti, yk2 ja yk1. Toki sillon oltiin melkein kymmenen vuotta nuorempia. o_O Jännittää kyllä miten tällä kertaa käy! En aio kuitenkaan alkaa stressaamaan asiasta, mennään nyt ainakin alkuun enemmän sellaisella "tulee jos on tullakseen" -fiiliksellä.

:greet015

Moikka! :greet025

Minäpä liityn tänne mukaan. Olen pyörinyt täällä foorumilla viimeksi lähemmäs kymmenen vuotta sitten kun lapset olivat pieniä. Nyt ajattelin tehdä paluun kun "iltatähti" olisi toiveissa ❤️

Olen kolmekymppinen äiti ja vaimo, meillä on v. 2010 ja 2012 syntyneet lapset. Kolmannelle annettiin nyt pitkän mietinnän jälkeen lupa tulla. Meillä mies on ollut pitkään sitä mieltä, että nämä kaksi riittää eikä halua enempää. Minä taas olen viimeiset 3-4 vuotta miettinyt ja jahkaillut haluaisinko vaiko en. Kuopuksen vauva-aika ja vauva-taapero-opiskelu -yhdistelmä oli aikanaan sen verran rankkaa, että moneen vuoteen en miettinyt mahdollista kolmatta lasta ollenkaan. Muutama vuosi sitten ajatus alkoi sitten nostella päätään ja tässä sitä nyt ollaan Viimeisen vuoden olen vauvakuumeillut enemmän ja vähemmän, ja samalla pehmitellyt miestä ajatukselle. Nyt sitten mieskin viimein lämpeni ja jätettiin vappuna sopivasti oviksen aikaan ehkäisy pois :smiley-ashamed005

Mulla on aina ollut säännöllinen kierto, kerran kuussa menkat. Kierron tarkkaa pituutta en ole kyllä aikoihin laskeskellut, varmaan keskimäärin 28-29 päivää :confused004 Nyt menossa mun laskujen mukaan kp23 ja ihan selvät ovisoireet oli vappuviikolla kp11 eteenpäin. Touhuiltiin siinä sitten muutaman päivän sisään useamman kerran, nyt jännäilen onko tärpännyt :rolleyes:

Esikoinen ja kuopus on aikanaan saaneet alkunsa todella helposti, yk2 ja yk1. Toki sillon oltiin melkein kymmenen vuotta nuorempia. o_O Jännittää kyllä miten tällä kertaa käy! En aio kuitenkaan alkaa stressaamaan asiasta, mennään nyt ainakin alkuun enemmän sellaisella "tulee jos on tullakseen" -fiiliksellä.

:greet015
Tervetuloa takaisin kuumeilemaan! :welcome
Toivottavasti tulee pikainen visiitti ja plussatuulet puhaltaa. :Heartred

Moi! Mä siirryn tuolta yrityksen aloituksen odottajista tänne, sillä yk1 pääsee alkamaan lauantaina! Olemme siis 22&24 aviopari ja ensimmäinen olisi haaveissa. Viimeisestä laatasta 5 minipilleriä jäljellä, ne syön vielä kun niin sovittiin miehen kanssa. Vähän jänskättää että kuinka kierto palaa näiden jälkeen vai ehtiikö palata ollenkaan vai miten menee. Eilen oli jo vähän menkkajuileja ensimmäistä kertaa sitten heinäkuun :biggrin Mutta koitan olla miettimättä asiaa, ettei se sitten ala stressailemaan. Onneksi päivät ja viikot suorastaan kiitää silmien edessä niin en varmaan ehdi miettiä asiaa.

Ihanaa kun viimein on päästy tähän pisteeseen! Ollaan vietetty lukemattomia pitkiä keskusteluhetkiä miehen kanssa lokakuusta lähtien erinäisistä asioista liittyen lapsiin. Toisaalta se on kyllä hyvä niin ei tule sitten yllätyksiä puolin ja toisin kun yhteinen linja on mietitty ja molempien ajatukset ja mielikuvat on selvät :happy:

Ei vaan malttais kun oon niin innoissani:happy093

Moi! Mä siirryn tuolta yrityksen aloituksen odottajista tänne, sillä yk1 pääsee alkamaan lauantaina! Olemme siis 22&24 aviopari ja ensimmäinen olisi haaveissa. Viimeisestä laatasta 5 minipilleriä jäljellä, ne syön vielä kun niin sovittiin miehen kanssa. Vähän jänskättää että kuinka kierto palaa näiden jälkeen vai ehtiikö palata ollenkaan vai miten menee. Eilen oli jo vähän menkkajuileja ensimmäistä kertaa sitten heinäkuun :biggrin Mutta koitan olla miettimättä asiaa, ettei se sitten ala stressailemaan. Onneksi päivät ja viikot suorastaan kiitää silmien edessä niin en varmaan ehdi miettiä asiaa.

Ihanaa kun viimein on päästy tähän pisteeseen! Ollaan vietetty lukemattomia pitkiä keskusteluhetkiä miehen kanssa lokakuusta lähtien erinäisistä asioista liittyen lapsiin. Toisaalta se on kyllä hyvä niin ei tule sitten yllätyksiä puolin ja toisin kun yhteinen linja on mietitty ja molempien ajatukset ja mielikuvat on selvät :happy:

Ei vaan malttais kun oon niin innoissani:happy093
Tervetuloa! :welcomeMe ollaankin suurinpiirtein samanikäisiä.
Meillä oli ennen esikoista vähän mietteitä ajakohdasta, mutta onneksi annettiin lupa tulla. Toisesta lapsesta hädin tuskin tarvi miehen kanssa edes keskustella. :grin
Toivottavasti teillä tärppää pian. Plussapuhuri sinne! :Heartred

Täällä herättiin koviin vatsanväänteisiin ja vatsa on ihan sekasin. Menkkoja ei onneksi näy, mutta kipeää tekee....:dead:

Tervetuloa uusille, plussatuulia ja tsemppiä piinailuun! :smiley-bounce013

ON: Löysin lääkekorista pari raskauskeijun one steppiä ja pitihän se heti testata. Mukamas sain haamujen haamun mut nyt alan epäilee et mun silmis on vikaa :sorry:

Takaisin