Moikka!
Minäpä liityn tänne mukaan. Olen pyörinyt täällä foorumilla viimeksi lähemmäs kymmenen vuotta sitten kun lapset olivat pieniä. Nyt ajattelin tehdä paluun kun "iltatähti" olisi toiveissa
Olen kolmekymppinen äiti ja vaimo, meillä on v. 2010 ja 2012 syntyneet lapset. Kolmannelle annettiin nyt pitkän mietinnän jälkeen lupa tulla. Meillä mies on ollut pitkään sitä mieltä, että nämä kaksi riittää eikä halua enempää. Minä taas olen viimeiset 3-4 vuotta miettinyt ja jahkaillut haluaisinko vaiko en. Kuopuksen vauva-aika ja vauva-taapero-opiskelu -yhdistelmä oli aikanaan sen verran rankkaa, että moneen vuoteen en miettinyt mahdollista kolmatta lasta ollenkaan. Muutama vuosi sitten ajatus alkoi sitten nostella päätään ja tässä sitä nyt ollaan Viimeisen vuoden olen vauvakuumeillut enemmän ja vähemmän, ja samalla pehmitellyt miestä ajatukselle. Nyt sitten mieskin viimein lämpeni ja jätettiin vappuna sopivasti oviksen aikaan ehkäisy pois
Mulla on aina ollut säännöllinen kierto, kerran kuussa menkat. Kierron tarkkaa pituutta en ole kyllä aikoihin laskeskellut, varmaan keskimäärin 28-29 päivää

Nyt menossa mun laskujen mukaan kp23 ja ihan selvät ovisoireet oli vappuviikolla kp11 eteenpäin. Touhuiltiin siinä sitten muutaman päivän sisään useamman kerran, nyt jännäilen onko tärpännyt
Esikoinen ja kuopus on aikanaan saaneet alkunsa todella helposti, yk2 ja yk1. Toki sillon oltiin melkein kymmenen vuotta nuorempia.

Jännittää kyllä miten tällä kertaa käy! En aio kuitenkaan alkaa stressaamaan asiasta, mennään nyt ainakin alkuun enemmän sellaisella "tulee jos on tullakseen" -fiiliksellä.