Täällä nyt 62kp tai 1-2kp.Pientä punaista havaittavissa oli jo ma pyyhkiessä wc ja eilen ja tänään hieman siteesen asti tullut.Tänään vähän enemmän kuin eilen.Primolutejen lopetuksen mukaisesti vuoto alkaa itellä aina 2-3pvän jälkeen tablettejen lopetuksesta, mutta tuo määrä on aivan olematonta jopa mulle kellä aina niukat menkat ja tuo vuoto/tuhruttelukin ei oo edes kokoaikaisita jos aamulla tulee niin sen jälkeen ei enää tule tai jos aamulla ei ole niin illalla vasta tulee. Mikäköhän on nyt kyseessä?Toivottavasti tästä kierto tasaantuisi ei tarvitseisi kolmatta primolut kuuria pitkän kierron katkasuun ottaa. Lähiaikoina fiilis on ollut malttamaton ja toiveikas katoin just pojastani alkutaipaleen kuvia ihan tähän päivään asti, miten pienestä meidän poika lähtenyt(740g) ja mitä kaikkea tähän asti on koettu ja miltä ne kaikki fiilikset on tuntunut. Vitsi ois ihana kokea vielä edes yhden kerran raskaus ja päästä kokonaan hoitoihin saada kaiken jälkeen vauva joskus vielä. Realisesti tämä unelma on vasta suunnittelussa meillä ja toteutuu hoitojen lähetteen haun ja käsittelyn jälkeen vasta näiden jälkeen. Uuden lähetteen saamme haettu miehen armeijan jälkeen ja kun olen palannut kouluun ja kerennyt vähäsen aikaa tasottumaan kouluun, ettei vaan käy niin, että hoidot sekottaa taas kolmannen kerran opintojani ja ennenaikaisuuden ja jos joutuu vuodelepoon tulee taas kolmannen kerran pitkä keskeytyminen ja näin ollen kaikki opinnot ollut turhaa

Pojan ollessa 3v voimme hakea lähetteen just koulun, armeijan takia jotenkin toivoisi jo nyt heti, mutta tilanne ei sitä salli vielä

eihän mulla ois edes hoidoissa toista osapuolta saatavilla vaikka haettaisiin lähete nyt, kun mies armeijassa.Todennäköisempää EHKÄ hoidot alkaisi kaikkien jonotusten jälkeen viimeistään 2023 alkuvuodesta jos samat ajat jonossa joudutaan olemaan kuin viimeksi oltiin yhteensä 10kk.