Äitiyspakkaus 2020, tässä se on!

Kommentoinkin jo tuonne toiseen ketjuun, ihan kamala pakkaus. Väritön, tylsä, mitäänsanomaton. Harvinaista, että kahdesti peräkkäin yhtä väritön pakkaus, 2019 oli muutama värillinen vaate ja makuupussi sentään.

Iso miinus myös siitä, että monet bodyt vaihdettu kirjekuorikaula-aukollisiksi. Ei toimi käytännössä, nepparilliset takaisin!

En ottaisi tätä pakkausta itselleni.
 
Muokattu viimeksi:
Ottaisin pakkauksen, jos raskaana olisin. Olen todella yllättynyt pakkauksesta, iloisesti! Unilelu, viltti, lakanat, makuupussi, monet bodyt ja housut sekä collegehaalari ovat mieleeni, vaikka kovin värikkäästä pidänkin. Pieni miinus tuleekin värittömyydestä. Potkuhousujen musta-valko-raita-kuosi myös saattaisi laukaista minullakin migreenin, kuten Yölento mainitsikin toisessa ketjussa.
Itse laatikko on myös aivan hurmaava!
 
Ruma ja tylsä kuoseiltaan. Värejä olisin minäkin kaivannut rutkasti enemmän. Itse kuitenkin tykkään kirjekuori-pääntiestä enemmän, käytin niitä esikoisella lähes pelkästään.

Jos niin onnellisesti kävisi että sattuisi raskautumaan niin varmaan otettaisiin rahana. Esikoisen tavaroita on vielä paljon jäljellä, eikä tässä pakkauksessa mikään säväytä niin suuresti että olisi pakko hankkia. Ehkä makuupussin ostaisin myöhemmin, koska mulle se on sellainen muistoesine. Mutta saattaisin jonkun toisen vuoden pussinkin ostaa, koska tuo harmaa on kauhea :D
 
Ihanaa kun haalari nyt ei ole väritön! Minäkin olisin toivonut vielä lisää värjeä, mutta ne muutamat kuosit jotka tuolta löytyvät ovat ihan kivoja. Itse tykkäsin vuoden 2018 laatikon viltistä enemmän, se oli sellaista paksumpaa harsoa ja oli mitä mainioin alkuajasta kun ei ollut liian kuuma.
Itse laatikko on kyllä nätti ja vuodevaatteiden kettukuosi on suloinen. :happy:

Jos tulisi toinen lapsi ottaisin taas laatikon. On kiva kun jokaiselle lapselle olisi jotain "ihan omaa".
 
Laatikko itsessään on ihana. Mutta sisältö liian väritön. On siellä joitain kivoja, mutta liikaa harmaata ja ruskeakin on mielestäni tylsä väri. Makuupussin kuviot on kivoja, mutta turhan harmaa sekin. Jos odottaisin esikoista ottaisin, toiselle en.
 
Itse pidän enemmän vuoden 2019 pakkauksesta. Toki saa olla kiitollinen, että ylipäätään saa pakkauksen. Mutta jotenkaan ei yhtä paljon miellytä tämän vuoden pakkaus vuodevaatteita lukuun ottamatta. Esikoisen kohdalla valinta oli selvä. Ja nytkin on, jos tulee toinen. Eli rahana ottaisimme tällä kertaa, vaikka kiva olisi laatikkoakin tutkiskella :)

Meillä muuten uupui nuo harsot pakkauksesta. Tajusin vasta nyt kun luin, että ne ovat olleet pakkauksissa alusta lähtien :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä muuten uupui nuo harsot pakkauksesta. Tajusin vasta nyt kun luin, että ne ovat olleet pakkauksissa alusta lähtien :)

Harsot poistettiin jossain välissä 2019 pakkauksesta, kun niissä oli kemikaalijäämiä tai jotain. Eikä korvaavaa tuotetta saatu tilalle.
 
Uuden pakkauksen laatikko on kyllä upea. Muuten pakkaus melko väritön. Pitäisin värikkäämmästä, mutta toisaalta nuo ovat ehkä helpommin yhdisteltäviä vaatteita.
 
Harsot poistettiin jossain välissä 2019 pakkauksesta, kun niissä oli kemikaalijäämiä tai jotain. Eikä korvaavaa tuotetta saatu tilalle.
Ai kauheaa! Minulla on jokaisen vauvan kanssa kulunut niin paljon harsoja, että en olisi pärjännyt ilman. Kuopus käyttää vielä 3-vuotiaana päivittäin harsoja ja nyt koronan vuoksi pesen niitä joka päivä. Unille pitää saada aina kaksi harsoa mukaan, autossa pitää olla kaksi, jne
 
Mielestäni myöskään nuo liukuvoiteet, kortsut ym. eivät kuulu tuonne. En ole koskaan ymmärtänyt, miten ja miksi ne liittyisivät äitiyspakkaukseen.
 
Mielestäni myöskään nuo liukuvoiteet, kortsut ym. eivät kuulu tuonne. En ole koskaan ymmärtänyt, miten ja miksi ne liittyisivät äitiyspakkaukseen.

Mikseivät kuuluisi? Mielestäni ovat hyvä osa äitiyspakkausta, ei tarvitse heti seksielämää synnytyksen jälkeen aloitellessa harmitella, että oho ei muistanutkaan imetysaivona ostaa kortsuja.

Kuten toisessakin ketjussa mainitsin, on tylsä pakkaus. Miksi kaikkialla pakko olla harmaata? Laatikon ulkonäkö, pupu ja pussilakana sellaisia, mistä pidän. Ehkä tässäkin on lähdetty miettimään yleistä linjaa, mutta kyllä mielestäni lapselle kuuluu värit!
 
Osa vaatteista näyttää samalta kuin 2019 pakkauksessakin. En oikein ymmärrä miksi kirkkaita värejä ei voi käyttää enemmän. Vai onko kyse siitä, että pitää varoa sukupuoleen viittaavia värejä?
 
Kävin nyt vilkaisemassa. En ymmärrä mitä vikaa noissa vaatteissa on, ihan kivoja ja käytettäviä. Jos joku haluaa jotain tiettyä vauvalleen niin ostaa varmaan itse, harva pärjää pelkällä pakkauksen vaatteilla. Ne on kuitenkin helposti yhdisteltävissä ja se nyt on aika sama mitä kotioloissa käyttää. Tai minulle se ainakin on, tyttöparat on kulkeneet ekan vuoden äitiyspakkauksen ja naapurin pojan kuteissa. Plus tietty lahjaksi saaneita hepeneitä, ihan olin kaikkeen tyytyväinen ja onnellinen ettei tarvinnut kaikkea hankkia itse.
 
Kävin nyt vilkaisemassa. En ymmärrä mitä vikaa noissa vaatteissa on, ihan kivoja ja käytettäviä. Jos joku haluaa jotain tiettyä vauvalleen niin ostaa varmaan itse, harva pärjää pelkällä pakkauksen vaatteilla. Ne on kuitenkin helposti yhdisteltävissä ja se nyt on aika sama mitä kotioloissa käyttää. Tai minulle se ainakin on, tyttöparat on kulkeneet ekan vuoden äitiyspakkauksen ja naapurin pojan kuteissa. Plus tietty lahjaksi saaneita hepeneitä, ihan olin kaikkeen tyytyväinen ja onnellinen ettei tarvinnut kaikkea hankkia itse.
Minusta siellä oli useampi kuin yksi vaate, joissa kuosi provosoi migreeniä. Muuten minusta ei ole niin tarkkaa, onko mieluisia värejä vai ei
 
Jos tulisi vauva nyt, niin ottaisin kyllä pakkauksen ihan mielellään. :) Mielestäni tosiaan käytännöllisempi, että pakkauksen sisältö on neutraali ja sitten värikästä kamaa voi ostaa itse oman mielen mukaan.
 
Ei ollut mun suosikkipakkaus, mutta otan seuraavalle sillä toi makuupussi on todella hyvä nukkumapaikka ollut meidän pojalle. Nukkuu siinä edelleen parhaiten, kun ei pääse vetämään peittoa silmille. Siinä ei myöskään tule liian kuuma tai kylmä. Ihan paras!:angelic:
 
Ottaisin ehdottomasti pakkauksen. Hyvä lisä vaatteita ja voi aina yhdistää neutraalia omien mieltymyksien mukaan vaikka värikkään kaveriksi. Välillä vaatteet vaihtuivat neljäkin kertaa päivässä, niin ei tarvinnut kauaa yhtä asua katsella. Tuo makuupussi on aivan ihana. Itse henkilökohtaisesti rakastin 2018 vuoden unipussia. Meidän vauva oli niin söpö siinä asussa. :love7 Meinasin jopa ostaa toisen, mutta ei saanut isompana. Tein sitten itse isompana versiona.
 
Takaisin
Top