Raskaaksi 2020

Ovistestihän tehdään aina päiväpissasta jolloin lh on korkeimmillaan. Mulla ei ole aiemmin kuin tässä kierrossa ollut näin kirkuvia viivoja. Luin että keskenmeno ja hcg buustaa oikein sitä lh nousua ja herkemmin silloin valmistelee ovulaatioon. Joten siksi näin vahva ovulaatio ja viivat.

No se selittäisi myös mun vahvan oviksen tässä kierrossa km jälkeen :bookworm:

Sieltä se hailura plussa pärähti äsken tikkuun:love7 yk5

Oon niin hämmentynyt, kun ne kaikki oireet oli sittenkin oikeita, eikä mielen temppuilua:hello2 Muutaman päivän päästä uus testi, jos viiva olis vahvistunut, sit voin laittaa kuvaa...

Nyt toivon keväisiä plussatuulia teille muillekin:happy7:Heartpink

Oi paljon onnea ja tarrasukkia! :Heartred Mäkin oottelen kuvaa sun plussatestistä. Tulee niistä aina hyvä mieli :love7

Onnea plussasta carliina:love7:love7

Gynekologin mukaan mulla on pco-tyyppiset munasarjat, mutta koska kierto on suht säännöllinen niin uskoi, että ovuloin myös säännöllisesti vaikken välttämättä kuitenkaan joka kuu. Käski edelleen koittaa ovista tikuttaa ja jos ei näytä plussia tulevan, eikä sen puolesta raskauttakaan niin sitten kokeillaan lääkkeillä saada ovis aikaan.

Miehellä mieli tuntuu tämän lapsi asian kanssa vaihtuvan alvariinsa. En tiedä stressaako sitä vai pelottaako vai kenties molempia. Eilen taas töksäytti, ettei hän näe itseään isänä ja ettei mikään kiire ole lastenvaunuja työntelemään. Hetken päästä kuitenkin sanoi, että jos tuun raskaaksi niin tottakai olisi iloinen ja lapsi tervetullut :scratch:wtf

Tuli ovismainen lima kylläkin valkoinen mut himot iski ja oireet . Mikä superovis ihminen voi olla. Tän jälkeen ku lima loppuu ni aloitan proget. Ainakin auttaa luteaalia ja saa nopeesti uuden kierron!

Uusi foorumilainen täällä hei! Esikoisen yrittämisen aikaan kävin useinkin täällä lukemassa muiden kokemuksia ja kuumeiluja. Esikoista (7/19) ennen 2 keskenmenoa peräkkäin, 3. Yk onnistui. Nyt tammikuussa sovittiin, että yritetään toista. Heti tärppäsi, vaikka menkat ei olleet alkaneet synnytyksen jälkeen. Testasin kahdella tikulla ja yhdellä digillä peräkkäisinä päivinä kun oli niin vaikea uskoa. Kaikki vahvasti positiivisia. Verikoe näytti täysin negaa (hcg alle 0,3), tein taas uuden positiviisen testin, jonka jälkeen uusi verikoe näytti jälleen samaa negaa. Ei ole mitään luottoa enää testeihin. Neuvolan mielestä oli ehkä kemiallinen, mutta vuotoa ei tullut vielä kahteen kuukauteen.. Viime yrityksessä jälleen varhainen km, nyt yk 3, kp 14.

No se selittäisi myös mun vahvan oviksen tässä kierrossa km jälkeen :bookworm:
Kyllä näin varmasti on, itse yhdistin vahvan ovulaation tuohon. Eli km jälkeen heti uudesta kierrosta raskautuminen voi olla helpompaa, totta se on.

"LH ja HCG ovat lähes identtiset hormonit. Ne ovat molemmat rakenteeltaan glykoproteiineja jotka koostuvat aminohapoista. Molemmat hormonit sisältävät saman alfaketjun sekä lähes samanlaisen beetaketjun. Niiden toimita on myös hyvin samankaltainen. Tämän takia HCG-ruiskeita käytetään hedelmällisyyshoidoissa. HCG:lla saadaan aikaseksi LH huippua muistuttava hormoni piikki, joka käynnistää ovulaation."

Uusi foorumilainen täällä hei! Esikoisen yrittämisen aikaan kävin useinkin täällä lukemassa muiden kokemuksia ja kuumeiluja. Esikoista (7/19) ennen 2 keskenmenoa peräkkäin, 3. Yk onnistui. Nyt tammikuussa sovittiin, että yritetään toista. Heti tärppäsi, vaikka menkat ei olleet alkaneet synnytyksen jälkeen. Testasin kahdella tikulla ja yhdellä digillä peräkkäisinä päivinä kun oli niin vaikea uskoa. Kaikki vahvasti positiivisia. Verikoe näytti täysin negaa (hcg alle 0,3), tein taas uuden positiviisen testin, jonka jälkeen uusi verikoe näytti jälleen samaa negaa. Ei ole mitään luottoa enää testeihin. Neuvolan mielestä oli ehkä kemiallinen, mutta vuotoa ei tullut vielä kahteen kuukauteen.. Viime yrityksessä jälleen varhainen km, nyt yk 3, kp 14.

Tervetuloa mukaan! Ja tsemppiä yritykseen :)

Kyllä näin varmasti on, itse yhdistin vahvan ovulaation tuohon. Eli km jälkeen heti uudesta kierrosta raskautuminen voi olla helpompaa, totta se on.

"LH ja HCG ovat lähes identtiset hormonit. Ne ovat molemmat rakenteeltaan glykoproteiineja jotka koostuvat aminohapoista. Molemmat hormonit sisältävät saman alfaketjun sekä lähes samanlaisen beetaketjun. Niiden toimita on myös hyvin samankaltainen. Tämän takia HCG-ruiskeita käytetään hedelmällisyyshoidoissa. HCG:lla saadaan aikaseksi LH huippua muistuttava hormoni piikki, joka käynnistää ovulaation."

Jos ei nyt oo tärpännyt ni oispa sitten enskierrossakin vahva Ovis :angelic:

Juu kyl mä uskon et nyt ovis on ku kivut ja repii molemmin puolin muniksii juilii ja kolottaa... Oli äkkiliikkees molemmat eka oikea ja sit vasen.

Nyt sit lasken vika limailu päivän dpo0 ja siitä sitten ne proget. Turvonnut maha kyl on herran jestas

Mul on tm tai km jälkeen ovis ollu tuju ja viime kierrossa oli oireita ja menkat 8 päivää pidemmät ku yleensä

Onneaå Carliina! :Heartred oliko mitä oireita?

Mulla on niin paha yskä et oksensin limaa. Lämmöt tippu takas normiin et on vissiin anovulatorinen kierto

Viime viikon torstaista tän viikon maanantaihin oli ällöä oloa, tiettyjen hajujen tai makujen ajattelu pelkästään tuntui hirveältä, paleltaminen, valvominen ja älyttömän iso energiapommi, et olisin jaksanut tehdä mitä vaan. Käänsin sitten kompostista sellaiset 115 litraa valmista multaa :hilarious:

Kaikki edellä mainitut oireet olivat kadonneet tiistaiaamuun mennessä, tilalla vatsan vihlaisuja ja lievää paineen tunnetta ja olin ihan varma, että olivat menkkoja edeltäviä oireita, yleensä juuri tällaiset ennen uutta kiertoa. Eilen illalla alkoi nenä vuotaa ja paleltaa, kurkku oli myös vähän karhea. Ajattelin, että olen kylmännyt itseni kompostipuuhissa.

Aamulla tein sitten testin miehen pyynnöstä, enkä meinannut uskoa todeksi, et yk5 tärppäsi (kuopuksesta plussasin yk7 ja esikoisesta yk11 kohdalla) Mies lähti siitä sitten töihin ja oven välistä huikkasin, et nyt olen ansainnut kukkia (ihan leikilläni) Ja viiden punaisen ruusun kanssa tulikin töistä kotiin:Heartred:hug003

Olo edelleenkin hämmentyneen onnellinen :love7

Joopa joo, kp 1 :meh:

Eipä oo ennen ollu luteaali 14 päivää, mutta näköjään sekin voi sit vaihdella... Ehkä mun ikä tekee sen, että oli mahdollisesti ovuloimaton kierto, ja siks piteni? En tiedä.

Sellasta. Eiku kohti uusia pettymyksiä :arghh:

Joopa joo, kp 1 :meh:

Eipä oo ennen ollu luteaali 14 päivää, mutta näköjään sekin voi sit vaihdella... Ehkä mun ikä tekee sen, että oli mahdollisesti ovuloimaton kierto, ja siks piteni? En tiedä.

Sellasta. Eiku kohti uusia pettymyksiä :arghh:

Eikä :banghead:
Täällä kans Nega testattu tänään aamulla. Eli kp1 odotellessa. Tänään dpo14 että pitäis ihan näillä näppäimillä tädin tulla kylään. Vmp.. Hanat auki vaan pliis ettei kierto enempää veny.

Onnea Carliina :wav

Tsemppiä Boris ja Sofia2016m :Heartpink

täällä kp19 ja mahdollisesti dpo 6. miten tää aika kuluu näin hitaasti, en yhtään muista että ekalla kerralla olis ollu tällästä :rolleyes: no, tää eka yk nyt muutenkin on jännä, kun ei tiedä asettuuko menkat normaalisti siihen vanhaan rytmiinsä vai miten tässä käy.

Eilen olin jo ihan täpinöissäni ja olisin halunnut tehdä raskaustestin. Mies neuvoi odottamaan, ja onneksi odotin: kuukautiset alkoivat tänään. Kierto näyttää koko ajan vain pidentyvän: ensin oli 27, sitten 29, nyt 33 päivää. Ota siinä sitten selvää, milloin kuukautiset ovat myöhässä. Ei siitä mihinkään pääse, että pettymys tämä on.

Ääh, tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille :Heartred

ON: Flo ennustaa ovista viikon päähän kp 16:lle mutta en jotenki jaksa uskoa sen olevan vielä sillon (viimeksi oli kp 19) mutta aloitan testailun alkuviikosta, ettei mee ohi. Jotenkin aina naurattaa tää seksin aikatauluttaminen mutta jos haluaa muksun saada, eikä peitto normaalisti heilu niin aktiivisesti, on pakko :grin:grin

Ainii, Tänään esikoinen sai päättää, mitä syödään lounaaksi, joten hesburgeria kotiinkuljetuksella :hilarious::rolleyes:

Jaksamisia täältäkin uuteen kiertoon joutuneille, ja hurjasti onnea plussanneille! :Heartred

ON: Onnistuin 4 päivää olee polttamatta, eilen sorruin. Ollu mieli muutenki ihan maassa, eikä auta asiaa yhtään ku koko ajan aivot toitottaa itelleen et oot pelkkä epäonnistuja. Yritä siinä sit onnistua missään. :banghead: Pitäs taas saada mieli oikeeseen moodiin ja yrittää uudestaan. Jos täl kertaa vaik hankkis nikotiinipurkkaa varmuuden vuoks kotiin, jos alkaa tuntuu siltä et meinaa sortua. :shifty: Siitä kyl ollu ilonen et on tullua lenkkeiltyä reilusti enemmän, koiraltakin meinas eilen iltalenkillä loppuu kunto kesken ja se jakso naurattaa. laughing6 Kp11 eli ens viikolla kai ovis, mut päätin olla nyt tikuttamatta ja mennä raskautumisen suhteen sillä ajatuksella, et tulee jos on tullakseen. Ehkä ens kierrossa sit jaksais taas. Joku kevätväsymys vissiin meneillään?

Jaksamisia täältäkin uuteen kiertoon joutuneille, ja hurjasti onnea plussanneille! :Heartred

ON: Onnistuin 4 päivää olee polttamatta, eilen sorruin. Ollu mieli muutenki ihan maassa, eikä auta asiaa yhtään ku koko ajan aivot toitottaa itelleen et oot pelkkä epäonnistuja. Yritä siinä sit onnistua missään. :banghead: Pitäs taas saada mieli oikeeseen moodiin ja yrittää uudestaan. Jos täl kertaa vaik hankkis nikotiinipurkkaa varmuuden vuoks kotiin, jos alkaa tuntuu siltä et meinaa sortua. :shifty: Siitä kyl ollu ilonen et on tullua lenkkeiltyä reilusti enemmän, koiraltakin meinas eilen iltalenkillä loppuu kunto kesken ja se jakso naurattaa. laughing6 Kp11 eli ens viikolla kai ovis, mut päätin olla nyt tikuttamatta ja mennä raskautumisen suhteen sillä ajatuksella, et tulee jos on tullakseen. Ehkä ens kierrossa sit jaksais taas. Joku kevätväsymys vissiin meneillään?
Mulla maistuu taas tupakka ku ei oo yritystä ja sehän tässä on pahin ku koen jotaki ihme huonoa omaatuntoa siitä. Toki se on minun oma asia ja tiedän että vaikuttaa hedelmällisyyteen mutta nyt ollut tää ulkoilu sitä. Nyt mul on kyl oksettanu toi tupakki ja kaffe et ovis tai kysta puhkesi eilen. Tuntu kaksi pientä ikään kuin räjähdystä suunnilleen samassa kohtaa kohtua ja mä aiemmin tunsin selvästi molemmin puolin muniksii juilintaa.. no, nyt on sit se luteaali alkanut, lämmöt dippasi eilen ja tänään noussut ylös.

Onko sulla monta tupakkaa mennyt vai ihan vaan muutama? Kyl uskon et ku plus tulee ni se jää automaattisesti pois

Takaisin