Tuntuu pimeeltä nyt, että esikoisen raskaudesta kertonu jo rv 7 ihan avoimesti. Kuopuksesta kerroin töissäki vasta lähemmäs puoliväliä
Mut toisaalta ihanaa, että on edes yhden suht huolettoman raskauden saanu kokea. Taisin sillon km.n ja kkm.n jälkeen plussatessa heittää miestä sil testillä sanoen, että kohti kolmatta keskenmenoa sit vaan 
Mut toisaalta ihanaa, että on edes yhden suht huolettoman raskauden saanu kokea. Taisin sillon km.n ja kkm.n jälkeen plussatessa heittää miestä sil testillä sanoen, että kohti kolmatta keskenmenoa sit vaan 
). Ja kaavintaan jouduin, kun lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut JA sain lääkkeistä allergisen reaktion. Nyt taas kkm pelätessäni mun pahin pelko on ollut vauvan menettämisen ohella tuon p*skan kokeminen ilman miestä! Se oli mun kaikki turva tuolla 
Mun km tuli joskus 6+5 ja alkoi ruskealla pienellä vuodolla. Seuraava raskaus tärppäsi heri seuraavaan kiertoon. Tein plussatestin ja mut laitettiin sairaalaan tutkimuksiin, jos kohtuun jäänyt jotain. Löytyikin syke ja uusi alkanut raskaus. Rv 10+0 tuli vain sellainen olo ettei kaikki hyvin ja pääsin neuvolassa ultraan. Selvisi kkm, n. 8+0 mennyt kesken. Mulla riitti lääkkeellinen tyhjennys. Ja mun osalle osui hyvää empaattista kohtelua. Harmi kun se ei toteudu kaikkialla 

Mut jospa tää pahin korona hässäkkä ois jo silloin ohi.
Minulla on ensimmäinen raskaus eikä keskenmenoja, mutta en silti osaa oikein nauttia. Mietin edelleen koska uskaltaa kertoa läheisille ja vaikka olen ollut suht rennosti niin sellainen ilo ja kepeys ehkä puuttuu. Mielessä on koko ajan, että eihän tässä nyt vielä tiedä. Se on hieman harmi, koska olisi varmasti hyvä myös iloita raskaudesta jo ihan tässä alkuvaiheessakin :)