Koska tää tissikipu loppuu?

_Karkki_

Oman äänensä löytänyt
Eli otsikon mukaisesti :arghh: Neljäs raskaus, mutta ilmeisesti varhaisdementia tekee tehtävänsä, en muista...:anyone
 
Just tänä aamuna mietin samaa, et loppuis jo! :smiley-ashamed008

Haha, sama juttu! :hilarious: Sattuu kun pukee, riisuu, hipaisee, käy suihkussa ja ja ja mitähän viä.. Jopa peitto paljaita rintoja vasten sattuu.
 
Mulla rinnat ovat kipeät ja suonikkaat. Mutta siis ei mitenkään megakipeät onneksi, vain arat. Kohta melkein täytyy hankkia isommat liivit, nyt olen mennyt urheiluliiveillä. :cat: 7+6 tänään.
 
4+6 ja tissikipu on jo poissa. Nyt huolestuttaa ettei kaikki ole kunnossa.. Turvoksissa nuo on edelleen, mutta kuvittelen että ovat vähän pienentyneet.
 
Mulla on välillä ollut päiviä, että kipu ja herkkyys rinnoissa ei ole ollut niin kovaa. Noina päivinä sit oon jo tissejä muutaman kerran kokeillutkin ja miettinyt, onkohan huono merkki. Mut joka kerta se kipuilu ja arkuus on palannut, niin oon halunnut uskoa sen kuuluneen asiaan.
 
Mulla alko tissikipu jo rv 3+3, jolloin sain myös plussan. Näin kolme viikkoa myöhemmin yhä jatkuu ja jouduin jo vaihtaa isompiin rintsikoihin. Nää tissit niiin paljastaa mun raskauden kaikille ennen aikojaan..
 
Mulla on välillä ollut päiviä, että kipu ja herkkyys rinnoissa ei ole ollut niin kovaa. Noina päivinä sit oon jo tissejä muutaman kerran kokeillutkin ja miettinyt, onkohan huono merkki. Mut joka kerta se kipuilu ja arkuus on palannut, niin oon halunnut uskoa sen kuuluneen asiaan.

Vähän sama homma, aina ei yhtä pahana mutta 95% ajasta tosi herkät.
 
Mulla alko tissikipu jo rv 3+3, jolloin sain myös plussan. Näin kolme viikkoa myöhemmin yhä jatkuu ja jouduin jo vaihtaa isompiin rintsikoihin. Nää tissit niiin paljastaa mun raskauden kaikille ennen aikojaan..

Mulla alkoi 2 viikkoa ennen plussaa :wideyed: Siksi tein testin ilmeisesti liian aikaisin (vaikka jo tuolloin olin odottanut viikon) Päätin odottaa viikon lisää ja silloin pärähti plussa samantien. Kipu jatkuu ja jatkuu, tissit ku povipommilla (mies tykkää :grin)
 
Ei liity nyt ihan täsmällisesti aiheeseen, vaan sitten aikanaan imettämiseen. Voiko alkuun käyttää kipeille nänneille jotain puuduttavaa voidetta, esim Emlaa? Voiko jotenkin haitata vauvaa?
 
Mulla kestänyt ekan kolmanneksen aina ja siis se kipu on ihan kamalaa ku pelkkä suihkukin sattuu... :eek:
 
Jouduin kans jo vaihtaa isompiin liiveihin... onneks oli vielä tallella viime raskauden ajalta.
 
Mulla loppui särky ja kihelmöinti joskus rv 8 aikoihin, ehkä jopa vähän ennen. Nyt viikkoja 10+6 ja oon huomannu että ne tuntemukset on tulleet takas, etenkin illalla huomaan ja yöllä herään kipuun. Tuntuu et rinnat kasvaa myös nyt.
 
Yeap, edelleen jatkuu. Mulla ei kyllä omasta mielestä oo tissit mihinkään kasvaneet, yhtä mitäänsanomattomat ku aiemminkin. Ei puhettakaan, että tarttis isompia liivejä..
 
Takaisin
Top