Tukilääkkeet

Kyfi1348050

Vasta-alkaja
Hei! Millaisia tukilääkkeitä teillä on ollut hedelmöityshoitojen (ivf/icsi) aikana ja millaisia ohjeita olette saaneet tukilääkityksen lopettamisesta, jos olette onnistuneet raskautumaan hoidoilla?
Minulla seuraavat lääkkeet ja ohjeet ja olen lukenut että erilaisiakin ohjeita on ollut.

DHEA, saa lopettaa heti positiiviseen raskaustestiin.
Lutinus, jatketaan rv 12 asti, mutta miten lopetetaan?
Disperin, tämän lopettamisesta ei ole ollut mitään puhetta, voiko syödä koko raskauden ajan?
Prednison, jatketaan toistaiseksi, jossoin vaiheessa aloitetana vähennys, mutta missä vaiheessa raskautta ja kuinka hitaasti pitää vähentää annosta?
 
Vähän ohi aiheen, mutta kiinnostaa millä perusteella sait disperinin? Meinaan kysyä yksityiseltä ensi viikolla kannattaisko itse käyttää.. Aloitatko vasta ovulaatiosta? Täällä taisi jossain olla aiheesta ketju.. Laita hakuun esim aspiriini
 
18.12 piti menkkojen alkaa mutta eivät ole alkaneet. Tänään tein testin ja näytti negatiivistä. Menkat 5pv myöhässä. Odotellaan vielä ja teen loppuviikosta uuden testin.

Oireina: aamupahoinvointia, närästystä, rinnat kasvaneet ja maha turvonnut.
 

Liitteet

  • IMG_20191223_123420.jpg
    IMG_20191223_123420.jpg
    19 KB · Katsottu: 148
  • IMG_20191223_123424.jpg
    IMG_20191223_123424.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 152
Tänään aamulla tein testin. Tulos oli negatiivinen. Menkat myöhässä 12pv.
 

Liitteet

  • IMG_20191230_131441.jpg
    IMG_20191230_131441.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 146
Vähän ohi aiheen, mutta kiinnostaa millä perusteella sait disperinin? Meinaan kysyä yksityiseltä ensi viikolla kannattaisko itse käyttää.. Aloitatko vasta ovulaatiosta? Täällä taisi jossain olla aiheesta ketju.. Laita hakuun esim aspiriini

No sen itse asiassa aloitin ihan omin päin, saa apteekista ilman reseptiä. Kysyin toki lääkärinkin mielipidettä siitä ja hän sanoi ettei siitä ole haittaakaan, joten päätin kokeilla.
 
No sen itse asiassa aloitin ihan omin päin, saa apteekista ilman reseptiä. Kysyin toki lääkärinkin mielipidettä siitä ja hän sanoi ettei siitä ole haittaakaan, joten päätin kokeilla.

Mulle sanoi lääkäri vain et ei ole mitään todisteita että hyötyä :bag:
 
Takaisin
Top