Muita vauhkoilijoita?

Me oltiinkin Lady Alice samassa ryhmässä joulukuisissa. Tällä kertaa paremmalla onnella molemmat eikö vain? :smiley-angelic001
 
Tää vaihkoilija on menossa hierojalle, vaikka jännittää mutta toisaalta niska niin jumissa, että pakko mennä. Vakuuttivat ainakin että kun kertoo hierojalla raskaudesta osaavat ottaa huomioon.

Mä oon käynyt jo nelisen vuotta noin kerran kuussa säännöllisesti hierojalla. Kerroin raskaudesta mun hierojalle heti kun itsekin sain siitä tietää. Hänen mukaansa oli hyvä kun kerroin, sillä sen perusteella hän osaa varmuuden vuoksi välttää alaselän hieromista ensimmäisen kolmanneksen ajan. Kuulemma sen jälkeen siihen alaselkäänkin uskaltaa taas varmemmin koskea. Eli suosittelen kyllä hierontaa myös raskauden aikana ja sitä, että siitä myös kertoo hierojalle! :happy:
 
Juu, samalla aikataululla ollaan edetty. :greet025 Nyt odotetaan, että saadaan meidän kesävauvat syliin.

Mä ehdin myös hetken pyörähtää joulukuisissa, mutta meni kesken silloin viikolla 7+5. Nyt menossa 10+1 ja eilen kuultu syke joten kovasti toivon että kesävauva meillekin ihan oikeasti tulossa:Heartred
 
Ensimmäisen kolmanneksen pelkäsin kauheasti keskenmenoa.. Nyt se pelko on onneksi vähän hellittänyt. Sain kaverilta kotidopplerin lainaan niin olen sillä pari kertaa viikossa tarkistanut että syke löytyy. Esikoinen syntyi keskosena mutta syy jäi epäselväksi, pieni pelko itsellä että jos kyse olisikin vaikka kohdunkaulan heikkoudesta että mitä jos tuleekin myöhäinen keskenmeno tai vauva syntyisi hirveän aikaisin. Puhuttiin ensimmäisellä käynnillä neuvolassa että pääsisin pelkopolille juttelemaan, ajattelin nyt seuraavalla käynnillä kysellä että milloin lähete tehdään ja millaiset jonot sinne mahtaa olla.
 
Takaisin
Top