Alkuraskauden vuoto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Käyttäjä123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

Käyttäjä123

Vieras
Viime kierrossa alkoivat raskausoireet, oli pahoinvointia, rintojen turvotusta ja arkuutta, raudan maku suussa, lämmöt koholla ja jäätävä väsymys. Kuukautiset olivat pari päivää myöhässä, plussasin ja sen jälkeen alkoikin vuoto.

Kuukautiset ovat nyt olleet huomattavasti niukemmat kuin normaalisti, ei mitään kipuja tai hyytymiä. Raskausoireet senkun jatkuvat, rinnat ovat edelleen erittäin arat, muhkuraiset sekä turvonneet. Pahoinvointia on ollut satunnaisesti ja väsyttää.

Kysyisin siis, onko muilla kokemuksia alkuraskauden vuodosta ja miten oireiden jatkuessa on käynyt? Oletteko testanneet myöhemmin uudestaan ja missä vaiheessa, odotanko suosiolla vielä jonkun aikaa ennenkuin testaan uudestaan? Näkyiskö vielä plussaa vaikka olisikin tullut varhainen keskenmeno?

En usko enää raskauden jatkuneen, mutta odotin että oireilutkin olisi kuukautisten alettua (tai niiden loputtua viimeistään) loppunut. Tosi hämmentynyt fiilis. Kokemuksia kellään?

Mä vuosin esikoista odottaessani 3 ekaa raskauskuukautta melko runsaastikin silloin kun menkkojen olis pitänyt tulla, ilmeisesti kyseessä oli ns valemenkat. Ja kaikki meni siis muuten hyvin, toki vuoto stressasi. Mutta terve vauva siitä raskaudesta saatiin syliin asti. :Heartred

Minulla pitäis menkkojen alkaa to 21.11. tänään tuli tosi tummaa ja klimppistä paperiin ja vähän siteeseen. Melkein oli ruskeaa. Mistähän on ja mistä johtuu.

Minulla pitäis menkkojen alkaa to 21.11. tänään tuli tosi tummaa ja klimppistä paperiin ja vähän siteeseen. Melkein oli ruskeaa. Mistähän on ja mistä johtuu.

Toisilla tulee niukkaa vuotoa silloin kun kuukautisten "pitäisi" olla jos on raskaana. Toisilla taas tulee tuhruvuotoa ennen kun vuoto alkaa kunnolla. Voi siis olla kummin vain. Ei kuitenkaan kuulosta miltään vaaralliselta. Suosittelen testiä, jos vuoto ei ala kunnolla.

Toisilla tulee niukkaa vuotoa silloin kun kuukautisten "pitäisi" olla jos on raskaana. Toisilla taas tulee tuhruvuotoa ennen kun vuoto alkaa kunnolla. Voi siis olla kummin vain. Ei kuitenkaan kuulosta miltään vaaralliselta. Suosittelen testiä, jos vuoto ei ala kunnolla.

Ei oo kunnolla alkanut mut odotan kun huomenna to 21.11 pitäis alkaa. Edelleen tulee klimppejä ja tummaa

Takaisin