Plussatestit

Osaatko/Osaatteko sanoa, millä syillä julkisella voisi päästä ultraan ensikäynnillä? Varmaan vähän riippuu paikkakunnistakin.
minä muistelen, että pääsin esikoisesta, kun sattui olemaan ultrahoitaja juuri vapaana käyntini aikana. toki ei kaikissa neuvoloissa ole ultraa tai osaako kaikki sitä edes käyttää
itse yritän kertoa hyvin epämääräisestä kierrostani, mutta kerron sen kyllä muutoinkin enkä vain ultrahaaveissani
 
Pissin huvikseni varastosta, kun en usko näille tulevan enää muutakaan käyttöä:

20191118_143922.jpg

Nyt siis 5+2 menossa jos menkkojen mukaan lasketaan. En muista olenko koskaan aiemmin saanut raskaustestiin kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa, mutten ole kyllä varma olenko näillä viikoilla testannutkaan. :)
 
Jo
Pissin huvikseni varastosta, kun en usko näille tulevan enää muutakaan käyttöä:

View attachment 83860

Nyt siis 5+2 menossa jos menkkojen mukaan lasketaan. En muista olenko koskaan aiemmin saanut raskaustestiin kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa, mutten ole kyllä varma olenko näillä viikoilla testannutkaan. :)

Joutuu ehkä itsekin vielä vikan pissimään :bag::hilarious:
 
Mä tein sunnuntaina pc:n ja digin, koska olo on niin epävarma tän raskauden onnistumisen suhteen. Viikkoja pitäisi olla nyt 7+2. Digiin tuli 3+ mut pc viiva ei ole mielestäni ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Ei herättänyt luottamusta. :sorry:
 
Epätoivoista, mutta on näihinki tullut vahvuutta. Ikinä ole tuo kontrolli ollut noin tumma! (Eri päin näissä testeissä kontrolli ja testi) Jotenki auttaa omaa fiilistä ku saa testata,mut en kehtaa digiin tuhlata. Päivä matelee kun olen kolmatta päivää kuumeessa kotona ja pelkään samalla että vaikuttaako tämä flunssa tähän miten pysyy mukana. Aikamoista kärsimystä kun ei voi kovin ottaa lääkkeitä mitä tottunu flunssassa ottamaan, ei ole ku kärsiä... 8AA84AC8-B7CD-4E64-A0A5-941DB35CA9DD.jpeg
 
Mä tein sunnuntaina pc:n ja digin, koska olo on niin epävarma tän raskauden onnistumisen suhteen. Viikkoja pitäisi olla nyt 7+2. Digiin tuli 3+ mut pc viiva ei ole mielestäni ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Ei herättänyt luottamusta. :sorry:

Ei kaikilla tule missään vaiheessa raskautta ns. leffaviivoja, ei kannata mun mielestä siitä hätäillä. :)
 
Ei kaikilla tule missään vaiheessa raskautta ns. leffaviivoja, ei kannata mun mielestä siitä hätäillä. :)

Kiitos tsempityksestä. En vain jaksa uskoa, että enää tässä vaiheessa raskautta testin ajankohdallakaan on merkitystä viivan vahvuuteen. Hcg pitäis olla jo niin ylhäällä, et tuskin on merkitystä tekeekö testin illalla vai aamulla vai 2h pidätyksellä vai 4h pidätyksellä. Toki olen kuitenkin yrittänyt etsiä asialle muita selittäviä tekijöitä, mutta tuntuu, että yritän siten vain lohduttaa itseäni. Enää 3 yötä niin totuus selviää. Mä oisin edes toivonut että jos tämä on mennyt kesken, niin olisi tullut itse heti ulos. Mulla on niin huono kokemus kkm, että en halua edes ajatella sen mahdollisuutta.
 
Kiitos tsempityksestä. En vain jaksa uskoa, että enää tässä vaiheessa raskautta testin ajankohdallakaan on merkitystä viivan vahvuuteen. Hcg pitäis olla jo niin ylhäällä, et tuskin on merkitystä tekeekö testin illalla vai aamulla vai 2h pidätyksellä vai 4h pidätyksellä. Toki olen kuitenkin yrittänyt etsiä asialle muita selittäviä tekijöitä, mutta tuntuu, että yritän siten vain lohduttaa itseäni. Enää 3 yötä niin totuus selviää. Mä oisin edes toivonut että jos tämä on mennyt kesken, niin olisi tullut itse heti ulos. Mulla on niin huono kokemus kkm, että en halua edes ajatella sen mahdollisuutta.
todella piinallista tuommoinen odotus. suuri tsemppi näihin piinallisiin päiviin ja toivotaan että on väärä hälytys! :Heartred
 
Varovaisesti tänne tuun kirjottelemaan, kai siinä nyt jonkun muunkin mielestä jotain näkyy:nailbiting: eilen aamulla tehty ja olisi 4+1, maanantaina tein myös ja näytti must aika samalta. ajattelin perjantaihin asti jaksaa oottaa ja tehdä sit digitestin.
 

Liitteet

  • IMG_20191120_045020.jpg
    IMG_20191120_045020.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 28
Mä lopetan testailut nyt tähän. Sain jo aamulla lietsottua megapaniikin kun testi olikin yllättäen haaleempi. Nää onestepit kestää mun mielestä tosi kauan ennen kuin viiva vahvistuu kunnolla! Nyt tein iltapissasta ja heitin parin minuutin kuluttua jo roskiin kun oli aika haalea ja olin taas varma keskenmenosta. No kävin sit kuitenkin sen kattomassa ja onhan se aika tumma :D nyt loppu! IMG_20191120_195233.jpg
 
Mä sain digiin 3+! Viimeksi tehdessä näytti vielä 2-3, ja kun vielä on ollut pientä vuotoa, olen pelännyt että olisikin mennyt jo kesken. Mutta nyt tuli taas toiveikkaampi olo kun raskaushormoni ainakin noussut :smiley-bounce013 Toivottavasti pysyisi alkio kyydissä. Taidan lopettaa testailut nyt tähän ja varata ajan kohtapuoliin varhaisultraan.
 

Liitteet

  • IMG_20191121_212500__01.jpg
    IMG_20191121_212500__01.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 6
Kai se pitää vaan uskoa todeksi, iiks.
Pitääpä lähteä ostamaan pullaa ja laittaa uuniin, mieheni ei siis vielä tiedä, niin jospa ymmärtäis täl tavalla kun tulee töistä :D ja jos jostain syystä ei, niin esikoinen saa antaa hänelle testin käteen et katoppa siitä. Tätä ei oltu siis suunniteltu ihan vielä, niin ei osaa varmaan odottaa, ajateltiin vuoden vaihteessa alkaa yrittää, mut eipä se mitään haittaa :Heartred
Enää täytyy toivoa et kaikki menee hyvin tietysti.
 

Liitteet

  • IMG_20191122_071622.jpg
    IMG_20191122_071622.jpg
    36.6 KB · Katsottu: 22
Takaisin
Top